marketing internetowy

MARKETING INTERNETOWY

Nowoczesna strategia promocji i budowania wizerunku Banku w Internecie.

MARKETING INTERNETOWY

MARKETING INTERNETOWY to przede wszystkim przemyślana strategia, zmierzająca do promocji i zwiększenia widoczności Firmy w internecie. Realizowany w Banku przynosi długofalowe skutki; przyczynia się nie tylko zdobycia jak największej liczby klientów, a co za tym idzie zwiększenia zysków (poprzez udostępnienia wiedzy o oferowanych usługach wśród największej grupy potencjalnych odbiorców), ale również promuje markę, służy budowaniu korzystnego wizerunku banku oraz utrwalaniu więzi na linii bank - odbiorca.

Jeśli Państwa strategia marketingowa będzie dopracowana, Bank odniesie zauważalne korzyści - będzie wyróżniał się na tle konkurencyjnych placówek świadczących usługi bankowe w Państwa rejonie działania poprzez:

  • łatwe dotarcie do ogromnej liczby klientów przez całą dobę - za darmo! Warunek: atrakcyjna i dobrze zbudowana strona www,
  • zwiększenie wiedzy o grupie docelowej poprzez zaawansowane metody analizy,
  • dopasowanie działań do konkretnej grupy docelowej poprzez personalizację komunikatów marketingowych,
  • możliwość zmierzenia skuteczności działań,
  • zoptymalizowanie kosztów kampanii reklamowych,
  • nawiązanie interakcji z odbiorcami; nie są oni biernymi odbiorcami komunikatów marketingowych, ale mają możliwość prowadzenia dialogu z marką i wyrażenia swojej opinii w odpowiedzi na działania marketingowe
  • kreowanie pozytywnego wizerunku Banku.

marketing

marketing internetowy

Zależy Ci na fachowej usłudze? Służymy pomocą!

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

RODZAJE MARKETINGU INTERNETOWEGO

  • Social media marketing - działania w mediach społecznościowych, interakcja z klientem (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest...),
  • E-mail marketing - newsletter przesyłany użytkownikom na skrzynki poczty elektronicznej,
  • Reklama graficzna display - forma płatnej promocji w internecie w formie banerów reklamowych,
  • Video marketing - publikowanie treści wizualnych np. na YouTube,
  • Marketing wirusowy (viral marketing) - polega na tworzeniu sytuacji, w której użytkownicy internetu rozpowszechniają między sobą komunikatu związaną z firmą, produktem lub usługą,
  • Content marketing - w tym optymalizacja strony www; tworzenie atrakcyjnych treści mających na celu generowanie ruchu na stronie internetowej,
  • Google AdWords - płatna forma promocji w wyszukiwarkach polegająca na umieszczaniu reklam (linków sponsorowanych) obok wyników wyszukiwań.

SEO - OPTYMALIZACJA STRONY WWW

Podstawową zasadą wykorzystywania marketingu internetowego, jest stworzenie strony www, która będzie dostarczała odpowiednie treści dla potencjalnych klientów. Obecnie, poszukując produktu lub usług, w pierwszym odruchu sięgamy po komputer, telefon lub tablet i ... surfujemy!

Każdy oddział Banku zmuszony jest posiadać własną stronę, chociażby po to, by umożliwić swoim klientom zalogowanie się do bankowości internetowej. Poniżej wskażemy, jak wiele zależy od samej struktury strony www, składni treści, responsywności, bezpieczeństwa - w świetle chęci wypromowania witryny Państwa Banku.

POZYCJONOWANIE, SEO

Czy zastanawiali się Państwo kiedyś, co wpływa na pozycję strony w wynikach wyszukiwania, powiedzmy w najpopularniejszej - w Google, po wpisaniu frazy np. "kredyt XXX" (gdzie XXX to nazwa miejscowości, w której znajduje się oddział Państwa Banku) ? Dlaczego wyniki wyświetlają się w takiej, a nie innej, kolejności? Czy mogę poprawić pozycję mojej strony, aby więcej klientów zainteresowanych np. kredytem trafiało do mojego oddziału ? TAK!

Jak zapewne Państwo zauważyli, kilka pierwszych miejsc na samej górze strony (a więc w miejscu, gdzie najpierw pada nasze spojrzenie) sytuują się reklamy - płatne reklamy, co najmniej pozycje wsparte adresem, linkami do podstron, czasem obrazkiem, ocenami klientów. Tak działa Google AdWords, dopasowując do naszego zapytania słowa kluczowe użyte przez reklamodawcę. Tutaj oraz na końcu wyświetlanej strony o kolejności wyświetlania decyduje dopasowanie słów kluczowych, oraz tzw aukcja, czyli nakłady, jakie reklamujący się np. bank przeznaczył w tej usłudze.

Kolejne pozycje w wynikach wyszukiwania zajmują strony, które są dobrze pozycjonowane. Co to znaczy? Pozycjonowanie to szeroki zakres czynności, na które składają się działania zarówno na samej stronie www, jak i poza nią. Jednym ze składników pozycjonowania jest SEO (ang. search engine optimization) - czyli działania marketingowe prowadzone na konkretnej stronie www, mające na celu poprawę pozycji strony, ustalanej przez skomplikowany algorytm Google podczas indeksacji (skanowania) stron internetowych.

Do działań poza witryną należy pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do naszej strony - to jeden z czynników, który wpływa obok wartościowej, niepowtarzalnej treści oraz właściwej struktury strony na pozycjonowanie witryny w wynikach wyszukiwania.

Twoja strona nie wyświetla się wysoko? Pomożemy!

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

JAK POMÓC WYSZUKIWARCE i POTENCJALNYM KLIENTOM

Aby strona www miała "powodzenie", musi być odpowiednia. Po pierwsze - responsywna, czyli musi poprawnie wyświetlać się na każdym urządzeniu, mieć odpowiednio zaprojektowane menu, przyciski i inne elementy strony, dopasowane do urządzeń mobilnych. Już ponad 60% ruchu generują wejścia z komórek, tabletów!

Po drugie - układ strony musi być czytelny i intuicyjny - aby każdy od razu znalazł interesujące go informacje (najważniejsza rzecz: dane kontaktowe).

Kolejny czynnik wpływający na pozycjonowanie się strony to treści na niej zamieszczone. Strona powinna dostarczać użytkownikowi odpowiednią wiedzę, podaną w sposób jak najbardziej przystępny, działać na podświadomość odbiorcy. Treści nie może być ani za dużo, ani za mało, powinna być okraszona grafiką - estetyczną, nie narzucającą się, korelującą z całym "klimatem" strony. Może nie mają Państwo świadomości, jak ważny przekaz płynie dla wyszukiwarki z takich elementów strony, jak jej tytuł, opis meta, tytuły podstron, powiększone śródtytuły, pogrubione frazy, linki.

Jeśli tytuł strony naszego banku to "Home" albo "Strona główna" - to co z tego wynika? Niestety nic. Ale już "BS XXX Twój Bank Blisko Ciebie - kredyty, lokaty Inowrocław" pomoże wyświetlić taką stronę wyżej przy zapytaniu "kredyt Inowrocław". Prosty zabieg, a korzyść wielka. I podobnie: dbałość o hierarchę tytułów opatrzonych atrybutami H1, H2, H3 mówi przeglądarce, co jest ważne na stronie dla nas, oraz co chcemy, aby klient uznał za istotne. I pozycjonuje nas proporcjonalnie do tej wiedzy:)

Pomożemy poprawić strukturę Twojej strony!

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Kolejną rzeczą, na którą powinniśmy zwrócić uwagę, jest czas otwierania się strony. Powszechnie wiadomo,  że jeśli klient wybierze adres naszej strony (nawet skuszony płatną reklamą) i nie będzie mógł doczekać się, aż się ona otworzy - zrezygnuje i być może skusi się na ofertę konkurencji, która na jego urządzeniu wyświetli się szybciej. Poniżej przedstawiamy wskaźniki strony, która ma świetne SEO, użyteczność, a nawet bezpieczeństwo, ale jest ulokowana na serwerze o fatalnych parametrach lub jej zawartość jest zbyt pamięciożerna podczas procesu otwierania (wskaźnik Performance).

SEO

 

CYBERBEZPIECZEŃSTWO

Podmioty świadczące usługi bankowe mają świadomość wagi bezpieczeństwa - nie tylko fizycznego, ale i informatycznego. Strona banku MUSI posiadać certyfikat SSL, który mówi odbiorcy, że jest godna zaufania. Tymczasem są banki, które zabezpieczają jedynie stronę w sferze bankowości internetowej, a zasadnicze treści witryny głównej nie są chronione. Nie budzi to zaufania do banku, jako instytucji.

Czy zastanawiali się Państwo, czy sama strefa bankowości elektronicznej, udostępniana Państwu zazwyczaj z zewnątrz, jest w pełni bezpieczna?

Zalecane jest, aby strona banku była zamieszczona w środowisku bezpiecznym, fizycznym (nie w popularnej ostatnio chmurze) i gwarantującym systematyczny backup (tworzenie kopii zapasowych). Adresy poczty elektronicznej zawsze w domenie banku, nigdy np. @gmail...

Oferujemy audyty bezpieczeństwa - profesjonalne!

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Na deser informacja o przydatnym narzędziu, jakim jest Google Analytics. Czy korzystają Państwo z niego? Watro!

Dzięki  Analytics podpiętemu do Państwa witryny mogą się Państwo dowiedzieć:

  • Kiedy uzyskujemy największą liczbę klientów na stronie?
  • Które kampanie marketingowe wpływają na poprawę sprzedaży?
  • Jak zachowują się poszczególni użytkownicy?
  • Która reklama online jest najskuteczniejsza?
  • Jak poprawić stopień realizacji celów dla witryny?
  • Skąd pochodzą użytkownicy naszej strony i co na niej robią?

Dzięki Google Analytics dowiadujemy się również, w jaki sposób poprawić skuteczność witryny i wszelkich kampanii marketingowych.

analytics

 

Masz pytania? Zadzwoń, napisz - pomożemy!

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

NASZ ZESPÓŁ

Nasz zespół to wysokiej klasy specjaliści z poszczególnych obszarów technologii IT, posiadający znajomość systemów bezpieczeństwa danych popartą 30 letnim doświadczeniem w branży IT.

W skład zespołu wchodzą doświadczeni inżynierowie i audytorzy posiadający m.in. Certyfikat Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Nasi audytorzy posiadają certyfikat Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. 

Działania audytowe przez nas realizowane obejmują: planowanie audytu, przeprowadzenie działań audytowych oraz działania poaudytowe. Wszystkie powyższe czynności przeprowadzane są z uwzględnieniem obiektywnych uwarunkowań i specyfiki danej Firmy, obowiązujących przepisów prawa oraz aktualnego stanu technologii.

Anna Stręk

Anna Stręk

Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Organizator konferencji...
Czytaj więcej

Andrzej Popiołek

Andrzej Popiołek

Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO/IEC 27001, Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa...
Czytaj więcej

Iwona Szczepańska

Iwona Szczepańska

Radca prawny, MBA, mgr prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Dyrektor Zarządzający IMS Consulting...
Czytaj więcej

Kamil Gąsior

Kamil Gąsior

Radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego...
Czytaj więcej

Wojciech Iwanow

Wojciech

Audytor, specjalista RODO/GDPR compliance. absolwent studiów Executive MBA Helsinki School of Economics...
Czytaj więcej

Audytor

Renata

Audytor, szkoleniowiec. Przeprowadza analizy ryzyka procesów przetwarzania danych osobowych...
Czytaj więcej

Anonymus

Maciej

Audytor technologiczny, testy penetracyjne, bezpieczeństwo fizyczne...
Czytaj więcej

Anonymus

Marek

Audytor technologiczny, audytor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem ISO/IEC 27001...
Czytaj więcej

Anonymus

Jarek

Audytor technologiczny specjalizujący się w audytach dotyczących cyberbezpieczeństwa...
Czytaj więcej

Anna Szczepanek

Anna Szczepanek

Certyfikowany trener biznesu, coach z ponad 10-letnim doświadczeniem. Właściciel marki Cztery Strony Zmian...
Czytaj więcej

Robert Węglarz

Robert Węglarz

Konsultant i ekspert hotelowy, trener biznesu i szkoleniowiec, skuteczny menadżer...
Czytaj więcej

 

Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502  30-019 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!