szkolenia Servus Comp

SZKOLENIA DLA BANKÓW

MOŻLIWE DO ZREALIZOWANIA RÓWNIEŻ W TWOIM MIEŚCIE

Sprzedaż produktów bankowych Banków Spółdzielczych

 

Na bazie naszych wieloletnich doświadczeń związanych z pracą dla wiodących instytucji finansowych wypracowaliśmy zestaw skutecznych narzędzi podnoszących efektywność sprzedaży produktów bankowych. Dzięki naszym szkoleniom uczestnicy poznają i przećwiczą efektywne metody sprzedaży gwarantujące sukces.

CELE SZKOLENIA:

  • poznanie metod skutecznego nawiązywania kontaktu z nowym klientem oraz efektywnego utrzymywania relacji z obecnym;
  • nauczenie się poprawnej identyfikacji potrzeb klienta;
  • sięgnięcia w głąb siebie i identyfikacja budujących oraz ograniczających przekonań, które rzutują na podejście do tematu aktywnej sprzedaży produktów bankowych;
  • poznanie i przećwiczenie zasad kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika banku;
  • poznanie modeli i trendów sprzedażowych obowiązujących w bankowości;
  • nabycie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu na każdym z etapów procesu sprzedażowego.

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Czym tak naprawdę jest sprzedaż?
  • Sprzedaż wczoraj i dziś- modele i trendy sprzedażowe
  • Schematy myślenia o sprzedaży i ich eliminowanie
  • Dlaczego jestem sprzedawcą?- czyli o motywacji wewnętrznej
  • Budująca i ograniczająca moc przekonań związanych ze sprzedażą.
  1. Struktura procesu sprzedaży produktów bankowych Banków Spółdzielczych
  • Otwarcie i budowanie relacji w sprzedaży produktów bankowych
  • Komunikacja z klientem
  • Aktywne słuchanie i badanie potrzeb klienta
  • Język korzyści w sprzedaży produktów bankowych
  • Zamknięcie sprzedaży.
  1. Radzenie sobie z oporem i zastrzeżeniami w sprzedaży produktów bankowych:
  • Powody oporu i zastrzeżeń klienta, m.in. stereotypy, brak relacji, niedostosowanie przebiegu rozmowy do potrzeb klienta, brak umiejętnego uświadomienia korzyści.
  1. Psychologia zachowań klienta
  • Rodzaje osobowości klientów banku- typologia klienta
  • Psychologiczne uwarunkowania zachowań klientów banku.
  1. Telemarketing - czyli promocja, sprzedaż i obsługa klienta banku przez telefon
  • Jak efektywnie wykorzystywać telefon w procesie profesjonalnej obsługi klienta
  • Aktywność pro-sprzedażowa w kontakcie telefonicznym.
  1. Analiza klientów i ich potencjału rozwoju dla banku
  • Klient Banku i jego znaczenie w osiąganiu pozycji banku na rynku
  • Segmentacja klientów: dochodowy, niedochodowy, rozwojowy, nierozwojowy
  • Marketingowe techniki obsługi klientów bankowych- źródła informacji o kliencie
  • Badanie postaw i opinii klientów - rozpoznawanie oczekiwań i potrzeb 
  • Klienci Banku: segment prestiżowy i „VIP” – jak efektywnie prowadzić z nimi sprzedaż oraz budować relacje?
  • Klienci Banku: segment Premium i PRIVATE BANKING-  jak obsługiwać i budować z nimi relacje oparte na zaufaniu oraz najwyższym poziomie profesjonalizmu świadczonych usług?
  • Mierniki jakości obsługi klientów i ich lojalności z pkt. widzenia rozwoju i budowania pozycji Oddziału Banku.

 

Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502  30-019 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!