SZKOLENIA DLA BANKÓW
MOŻLIWE DO ZREALIZOWANIA RÓWNIEŻ W TWOIM MIEŚCIE
Sprzedaż produktów bankowych Banków Spółdzielczych
Na bazie naszych wieloletnich doświadczeń związanych z pracą dla wiodących instytucji finansowych wypracowaliśmy zestaw skutecznych narzędzi podnoszących efektywność sprzedaży produktów bankowych. Dzięki naszym szkoleniom uczestnicy poznają i przećwiczą efektywne metody sprzedaży gwarantujące sukces.
CELE SZKOLENIA:
- poznanie metod skutecznego nawiązywania kontaktu z nowym klientem oraz efektywnego utrzymywania relacji z obecnym;
- nauczenie się poprawnej identyfikacji potrzeb klienta;
- sięgnięcia w głąb siebie i identyfikacja budujących oraz ograniczających przekonań, które rzutują na podejście do tematu aktywnej sprzedaży produktów bankowych;
- poznanie i przećwiczenie zasad kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika banku;
- poznanie modeli i trendów sprzedażowych obowiązujących w bankowości;
- nabycie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu na każdym z etapów procesu sprzedażowego.
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:
- Czym tak naprawdę jest sprzedaż?
- Sprzedaż wczoraj i dziś- modele i trendy sprzedażowe
- Schematy myślenia o sprzedaży i ich eliminowanie
- Dlaczego jestem sprzedawcą?- czyli o motywacji wewnętrznej
- Budująca i ograniczająca moc przekonań związanych ze sprzedażą.
- Struktura procesu sprzedaży produktów bankowych Banków Spółdzielczych
- Otwarcie i budowanie relacji w sprzedaży produktów bankowych
- Komunikacja z klientem
- Aktywne słuchanie i badanie potrzeb klienta
- Język korzyści w sprzedaży produktów bankowych
- Zamknięcie sprzedaży.
- Radzenie sobie z oporem i zastrzeżeniami w sprzedaży produktów bankowych:
- Powody oporu i zastrzeżeń klienta, m.in. stereotypy, brak relacji, niedostosowanie przebiegu rozmowy do potrzeb klienta, brak umiejętnego uświadomienia korzyści.
- Psychologia zachowań klienta
- Rodzaje osobowości klientów banku- typologia klienta
- Psychologiczne uwarunkowania zachowań klientów banku.
- Telemarketing - czyli promocja, sprzedaż i obsługa klienta banku przez telefon
- Jak efektywnie wykorzystywać telefon w procesie profesjonalnej obsługi klienta
- Aktywność pro-sprzedażowa w kontakcie telefonicznym.
- Analiza klientów i ich potencjału rozwoju dla banku
- Klient Banku i jego znaczenie w osiąganiu pozycji banku na rynku
- Segmentacja klientów: dochodowy, niedochodowy, rozwojowy, nierozwojowy
- Marketingowe techniki obsługi klientów bankowych- źródła informacji o kliencie
- Badanie postaw i opinii klientów - rozpoznawanie oczekiwań i potrzeb
- Klienci Banku: segment prestiżowy i „VIP” – jak efektywnie prowadzić z nimi sprzedaż oraz budować relacje?
- Klienci Banku: segment Premium i PRIVATE BANKING- jak obsługiwać i budować z nimi relacje oparte na zaufaniu oraz najwyższym poziomie profesjonalizmu świadczonych usług?
- Mierniki jakości obsługi klientów i ich lojalności z pkt. widzenia rozwoju i budowania pozycji Oddziału Banku.
Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502 30-019 Kraków
tel. +48 12 631 91 22 biuro@servus-comp.pl