WYJAZDOWE SZKOLENIA PREMIUM BANK
Servus Comp proponuje przeprowadzenie szkoleń w formie wyjazdowej dla organów statutowych, kadry zarządzającej oraz pracowników Banków Spółdzielczych.
ZALETY SZKOLENIA:
- możliwość ustalenia z Organizatorem terminu, miejsca, czasu trwania szkolenia oraz wyboru trenera/trenerów prowadzących szkolenie
- atrakcyjne widokowo, turystycznie lub rozrywkowo miejsce szkolenia
- duży wpływ na zakres merytoryczny szkolenia i dostosowanie do potrzeb danego Banku
- możliwość indywidualnych konsultacji z trenerami w problematycznych dla Banku zagadnieniach
- szkolenie zamknięte, przeznaczone dla docelowej grupy pracowników w Banku
- traktowanie wyjazdu w postaci nagrody dla wyróżniających się pracowników
- eliminacja problemu atmosfery pracy, co sprzyja większej otwartości i zaangażowaniu uczestników do zdobywania nowej wiedzy i doświadczenia
- dodatkowe atrakcje, które pozytywnie wpływają na integrację pracowników z zespołem
Standardowy czas realizacji szkoleń: 1, 2 lub 3 dni
(do wyboru w zależności od obszaru tematycznego wybranego przez Bank).
Szkolenia realizowane są na terenie Polski.
BANK pokrywa: | Organizator zapewnia: |
· koszt zrealizowanego szkolenia · dojazd pracowników na miejsce szkolenia oraz ich powrót · rezerwację i nocleg w hotelu dla pracowników zgłoszonych na szkolenie · pozostałe wyżywienie oraz koszt dodatkowo zamówionych atrakcji dla uczestników szkolenia
| · miejsce szkolenia, salę wykładową z wyposażeniem · trenera/trenerów · materiały szkoleniowe · certyfikaty ukończenia szkolenia · przerwy kawowe i obiadowe dla uczestników szkolenia podczas każdego dnia szkolenia · propozycje dodatkowych odpłatnych atrakcji dla uczestników szkolenia · propozycje hoteli w okolicy miejsca szkolenia w celu zarezerwowania noclegu dla uczestników szkolenia |
Proponujemy poniższe obszary szkoleń do wyboru podzielone na poszczególne zagadnienia. Tematyka szkoleń może być dowolnie łączona. Opisy i programy szkoleń wysyłamy po otrzymaniu zapytania.
OBSZAR I: ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Szkolenia dla Zarządu i Rady Nadzorczej Banku
- Odpowiedzialność Zarządu Banku w zakresie ochrony danych osobowych i cyberbezpieczeństwa.
- Odpowiedzialność i funkcjonowanie organów statutowych w Banku Spółdzielczym
(szkolenie 2-dniowe).
OBSZAR II: ZARZĄDZANIE
Szkolenia dla kadry zarządzającej Banku
- Zarządzanie zespołem i komunikacją międzypokoleniową w placówkach bankowych.
- Organizacja pracy i zarządzanie placówką Banku Spółdzielczego.
- Perfekcyjny Menedżer – sztuka zarządzania, delegowania i motywowania personelu.
OBSZAR III: ZARZĄDZANIE USŁUGAMI IT, ZMIANĄ I PROJEKTAMI
Szkolenie dla Zarządu Banku, działu IT, Kadry zarządzającej zmiana i projektami
- ITIL®Foundation (szkolenie 3-dniowe).
- PRINCE2 AGILE®Foundation z akredytowanym egzaminem (szkolenie 3-dniowe).
OBSZAR IV: BEZPIECZEŃSTWO
Szkolenia dla Zarządu, działu IT, ASI i IOD-a
- Rekomendacja D – praktyczne wskazówki zarządzania bezpieczeństwem środowiska teleinformatycznego w placówkach bankowych.
- Zasady przestrzegania cyberbezpieczeństwa w sektorze bankowym.
- Praktyczne wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z wymaganiami KNF, normą ISO 27001 oraz dobrymi praktykami.
- Analiza ryzyka bezpieczeństwa informacji - to proste
OBSZAR V: RODO
Szkolenia dla IOD-ów, działu kadr oraz pracowników i asystentów, którzy mają styczność z ochroną danych osobowych
- Rola i obowiązki IOD-a w świetle nowych przepisów RODO - Warsztaty (szkolenie – 2 dniowe).
- Praktyczne aspekty prowadzenia rejestrów czynności przetwarzania danych osobowych - Warsztaty.
- Analiza ryzyka i ocena skutków dla ochrony danych DPIA – Warsztaty.
- Szkolenie okresowe dla wszystkich pracowników Banku z podstawowego zakresu ochrony danych osobowych (RODO), z elementami cyberbezpieczeństwa.
OBSZAR VI: SPRZEDAŻ
Szkolenia dla Działu Obsługi klienta i Sprzedaży
- Profesjonalna obsługa klienta i kompetentna realizacja reklamacji w placówkach bankowych.
- Skuteczna sprzedaż produktów i usług bankowych
- Praca z trudnym klientem. Praktyczne wskazówki postępowania.
- User Experience – poznaj potrzeby swojego Klienta i spraw aby pokochał Twój Bank
- Techniki sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej produktów ubezpieczeniowych w Banku.
- Najczęściej popełniane błędy, które niszczą plany sprzedażowe w Twoim banku.
OBSZAR VII: MARKETING INTERNETOWY
Szkolenie dla działów marketingu, sprzedaży i reklamy
- Marketing w praktyce bankowej, czyli skuteczna promocja usług i produktów bankowych w Internecie
- Jak zwiększyć sprzedaż produktów bankowych dzięki narzędziom FACEBOOK ADS i GOOGLE ADS.
- Jak wyeliminować błędy przy optymalizacji strony internetowej Banku zwiększając aktywność oraz zainteresowanie klientów
OBSZAR VIII: POZOSTAŁE SZKOLENIA
Szkolenia dla wszystkich pracowników Banku korzystujących z programu Excel w pracy
- Funkcje Excela przydatne w codziennej pracy finansisty i analityków
Dysponujemy stałym miejscem szkoleń wyjazdowych w górach: Hotel*** FOLWARK STARA WINIARNIA w MSZANIE DOLNEJ (www.folwarkstarawiniarnia.pl)
Hotel Folwark Stara Winiarnia zapewnia pobyt w wysokim standardzie, w niepowtarzalnej atmosferze zabytkowego kilkusetletniego budynku, łącząc komfort i wygodę z wystrojem cieszącym oko nawet najbardziej wyrafinowanego Gościa.
Zabytkowe wnętrza, sala koncertowa, galeria sztuki, strefa relaksu, klimatyczny Hotel***, Restauracja, Winiarnia!
Muzyczny Folwark to instytucja znana w muzycznym świecie - nie tylko w Polsce. Okrzyknięty najlepszym klubem bluesowym na południu Polski Muzyczny Folwark zaprasza na muzyczne wydarzenia! WINIARNIA - DEGUSTACJE WINA I WHISKY! Wymarzone miejsce intymnych spotkań, rozmów biznesowych przy dobrym jedzeniu i doskonałym winie. W kameralnej Piwniczce przegląd win z całego świata!
Barbara Dyka Koordynator ds. Audytów i Szkoleń tel. +48 12 631 91 22 +48 608 407 668 Servus Comp Sp. z o.o. Sp.k. ul. Mazowiecka 25/502, 30-019 Kraków https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/ |