MARKETING DLA BANKÓW
Zapraszamy Państwa na szkolenia marketingowe dla Banków Spółdzielczych.
Cykl szkoleń marketingowych składa się z III MODUŁÓW.
Uzupełnieniem trzech modułów szkoleń i warsztatów są cztery pozostałe moduły.
Cała koncepcja składa się z siedmiu modułów.
Zapraszamy Państwa do współpracy.
Wykorzystujemy proste, sprawdzone rozwiązania.
Nasi eksperci opracowali spójny cykl szkoleń składający się z III MODUŁÓW. Szkolenia tematycznie uzupełniają się, stanowiąc oddzielnie zamkniętą logiczną całość. Każdy, kto chce na przykład zdobyć informacje nt. przygotowania strony internetowej, może wziąć udział w konkretnym szkoleniu dotyczącym tylko tego jednego tematu – w tym przypadku jest to szkolenie - MODUŁ III.
Wszystkich zainteresowanych pełnym zakresem informacji dotyczących nowoczesnych form marketingu, serdecznie zapraszamy do udziału całym cyklu szkoleniowym.
Warto podkreślić, że w czasie szkolenia omawiana jest wiedza praktyczna.
ZAKRES SZKOLENIA
1. Czy strona www jest potrzebna?
2. Bezpieczeństwo – wpływ na wizerunek Banku.
• SSL – HTTPS
• Złośliwe oprogramowanie
• back door w kodzie strony internetowej
3. Hosting
• Cena – NIE / Wartość - TAK
• Jakie cechy powinien posiadać nowoczesny hosting?
• Kopie bezpieczeństwa – backup
• Obsługa PHP
• Jak wybrać optymalny hosting?
• Parametry serwera
• Pomoc techniczna
4. Jakie technologie powinny być użyte w tworzeniu stron Banku?
• Szablon
• Dedykowane oprogramowanie
5. UX
6. Testy – „ciepłota” strony
7. Redesign czy nowa strona internetowa?
8. RWD
9. SEO
10. Znacznik tytułu
11. Meta opis tag
12. Tagi nagłówka
13. Spójność słów kluczowych
14. Ilość treści na stronie internetowej
15. Atrybuty ALT obrazów
16. Liczba linków zwrotnych
17. URL – schemat budowy strony
18. URL – czytelne dla Klientów i robotów
19. Wydajność
• Odpowiedź serwera
• Czas wczytywania zawartości strony
• Skrypty stron
• Całkowity rozmiar strony
• Składowe rozmiaru strony
20. Social Media na stronie Banku
21. Video na stronie
22. Analityka
23. CMS
24. Grafika
25. Zdjęcia
26. Call To Action
27. Ile i jakich fontów należy użyć w tworzeniu strony?
28. Teksty. Zasady tworzenia poprawnego kontentu
29. Aktualizacje
30. Przedstaw się robotom
31. Zapomnij o POP-UP
32. Kod 404, 301 - Co to takiego?
33. Dane kontaktowe
34. Minimalizm
35. Czy blog ma sens?
36. Jak tworzyć tytuły, aby zachęcić Klientów do czytania wpisów na blogu Banku?
37. Formalności i prawo – RODO – COOKIES.
ZAGADNIENIA OMAWIANE PODCZAS SZKOLENIA
- Jak wypracować odpowiednią grupę odbiorców dla swoich reklam?
- Jakie cechy powinna posiadać skuteczna kreacja reklamowa na Facebooku?
- Jakie formaty i umiejscowienia przekazów reklamowych oferuje Facebook i czy wszystkie są jednakowo skuteczne?
- Realizacja jakich celów reklamowych dostępna jest za pośrednictwem portalu?
- Jak wygląda struktura kampanii reklamowej na Facebooku?
- Co to jest Piksel Facebooka, Custom Audiences i Lookalike Audiences oraz jak wykorzystać możliwości, które one dają?
- Jak stworzyć kampanię remarketingową na Facebooku?
- 80 % czasu na opracowanie trafnego tytułu,
- oraz wiele innych ciekawych tematów.
ZAGADNIENIA OMAWIANE PODCZAS SZKOLENIA
- strona internetowa jako ważny element kontaktu klienta z bankiem
- techniczne aspekty przygotowywania stron internetowych
- użyteczność, funkcjonalność, design - elementy skutecznej strony internetowej
- potencjał marketingowy strony internetowej banku spółdzielczego
- optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)
- analityka
- certyfikat SSL / HTTPS
Jest wiele czynników dodatkowych, którymi warto się zainteresować, włączając je do głównego planu marketingowego jako narzędzia wspomagające.
Jednym z takich czynników są cykliczne spotkania z Klientami, mające na celu prezentację rozwiązań, które nastręczają Klientom najwięcej problemów i wątpliwości.
Ważnym elementem są także szkolenia sprzedażowe, które warto prowadzić w siedzibie banku dla grupy pracowników bezpośrednio odpowiedzialnych za sprzedaż, szkoląc ich z realnych narzędzi, usług i produktów, którymi dysponujemy. Wyszkolony pracownik, znający wszystkie narzędzia marketingu, to gwarancja sukcesu dobrze funkcjonującego, nowoczesnego banku.
NOWY PRODUKT POWINIEN BYĆ PRZEDE WSZYSTKIM ODPOWIEDZIĄ NA NIE W PEŁNI ZASPOKOJONE LUB NIEZASPOKOJONE POTRZEBY NABYWCÓW
CYKL ŻYCIA PRODUKTU BANKOWEGO
Wyróżnia się 4 fazy życia produktu bankowego:
- wprowadzenie
- wzrost
- dojrzałość
- spadek
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników bezpośredniej sprzedaży dopiero po przygotowaniu:
- koncepcji
- planu
- produktów
- narzędzi do sprzedaży i marketingu
- szkolenie powinno się odbyć w banku, w naturalnym środowisku pracy.
- Czy to się opłaca?
- Jak poprawnie rozliczać usługę?
- Jakie wymagania postawić usługobiorcy?
- Jak sprawdzić rzetelność partnera?
- Inne również ważne
Nasi eksperci prowadzą szeroko zakrojone prace outsourcingowe. Dotyczą one zagadnień związanych z marketingiem, obsługą techniczną i wsparciem pracowników w działaniach ustawowych narzuconych przez regulatorów.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!
WYJAZDY SZKOLENIOWO – INTEGRACYJNE dla grupy najlepszych Klientów
- Budowanie relacji z Klientami
- Budowanie relacji między Klientami
- Wspólne kreowanie nowych produktów
- Prowadzenie wortalu dla najlepszych Klientów
KONFERENCJE TEMATYCZNE dla biznesu w banku
- Tworzenie rozwiązań, udzielanie odpowiedzi na nurtujące pytania, zapraszanie ekspertów
- Kreowanie wizerunku banku jako doradcy w biznesie
- Czas trwania - maksymalnie 2 godziny, częstotliwość 1 x /kwartał
Wszystkich Państwa zapraszamy do korzystania z naszych doświadczeń w organizowaniu tego typu spotkań i konferencji. Możemy pomóc w doborze odpowiednich zagadnień i specjalistów, którzy udzielą wszelkich informacji na nurtujące Państwa pytania.