SZKOLENIA W SIEDZIBIE BANKU
Servus Comp proponuje przeprowadzenie szkoleń w siedzibie lub placówce Banku dla organów statutowych, kadry zarządzającej oraz pracowników.
ZALETY SZKOLENIA:
- Bank decyduje o terminie, miejscu, czasie trwania szkolenia oraz trenerze prowadzącym szkolenie
- Bank ma większy wpływ na zakres merytoryczny szkolenia i dostosowanie do potrzeb Banku
- w trakcie szkolenia można przeszkolić jednocześnie większą ilość pracowników
- atrakcyjniejsza i niższa cena szkolenia dla Banku pod względem kosztów całościowych
- brak dodatkowych kosztów związanych z dojazdem na szkolenie i noclegiem dla pracowników
- pracownik jest dostępny w nagłych sytuacjach na swoim stanowisku pracy
- możliwość zintegrowania się z pozostałymi pracownikami Banku
Standardowy czas realizacji szkoleń: 1, 2 lub 3 dni
(do wyboru w zależności od obszaru tematycznego wybranego przez Bank).
BANK zapewnia: | Organizator zapewnia: |
· salę wykładową z wyposażeniem (rzutnik, flipchart, pisaki do tablicy) · przerwy kawowe dla uczestników szkolenia · wyżywienie i nocleg dla trenera/trenerów
| · trenera/trenerów · materiały szkoleniowe · certyfikaty ukończenia szkolenia · dojazd trenera/trenerów na szkolenie · w razie potrzeby rzutnik |
Proponujemy poniższe obszary szkoleń do wyboru podzielone na poszczególne zagadnienia. Tematyka szkoleń może być dowolnie łączona. Opisy i programy szkoleń wysyłamy po otrzymaniu zapytania.
OBSZAR I: ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Szkolenia dla Zarządu i Rady Nadzorczej Banku
- Odpowiedzialność Zarządu Banku w zakresie ochrony danych osobowych i cyberbezpieczeństwa.
- Odpowiedzialność i funkcjonowanie organów statutowych w Banku Spółdzielczym
(szkolenie 2-dniowe).
OBSZAR II: ZARZĄDZANIE
Szkolenia dla kadry zarządzającej Banku
- Zarządzanie zespołem i komunikacją międzypokoleniową w placówkach bankowych.
- Organizacja pracy i zarządzanie placówką Banku Spółdzielczego.
- Perfekcyjny Menedżer – sztuka zarządzania, delegowania i motywowania personelu.
OBSZAR III: ZARZĄDZANIE USŁUGAMI IT, ZMIANĄ I PROJEKTAMI
Szkolenie dla Zarządu Banku, działu IT, Kadry zarządzającej zmiana i projektami
- ITIL®Foundation (szkolenie 3-dniowe).
- PRINCE2 AGILE®Foundation z akredytowanym egzaminem (szkolenie 3-dniowe).
OBSZAR IV: BEZPIECZEŃSTWO
Szkolenia dla Zarządu, działu IT, ASI i IOD-a
- Rekomendacja D – praktyczne wskazówki zarządzania bezpieczeństwem środowiska teleinformatycznego w placówkach bankowych.
- Zasady przestrzegania cyberbezpieczeństwa w sektorze bankowym.
- Praktyczne wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z wymaganiami KNF, normą ISO 27001 oraz dobrymi praktykami.
- Praktyczne aspekty zarządzania ciągłością działania w Banku
- Analiza ryzyka bezpieczeństwa informacji - to proste
OBSZAR V: RODO
Szkolenia dla IOD-ów, działu kadr oraz pracowników i asystentów, którzy mają styczność z ochroną danych osobowych
- Rola i obowiązki IOD-a w świetle nowych przepisów RODO - Warsztaty (szkolenie – 2 dniowe).
- Praktyczne aspekty prowadzenia rejestrów czynności przetwarzania danych osobowych - Warsztaty.
- Analiza ryzyka i ocena skutków dla ochrony danych DPIA – Warsztaty.
- Szkolenie okresowe dla wszystkich pracowników Banku z podstawowego zakresu ochrony danych osobowych (RODO), z elementami cyberbezpieczeństwa.
OBSZAR VI: SPRZEDAŻ
Szkolenia dla Działu Obsługi klienta i Sprzedaży
- Profesjonalna obsługa klienta i kompetentna realizacja reklamacji w placówkach bankowych.
- Skuteczna sprzedaż produktów i usług bankowych
- Praca z trudnym klientem. Praktyczne wskazówki postępowania.
- User Experience – poznaj potrzeby swojego Klienta i spraw aby pokochał Twój Bank
- Techniki sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej produktów ubezpieczeniowych w Banku.
- Najczęściej popełniane błędy, które niszczą plany sprzedażowe w Twoim banku.
OBSZAR VII: MARKETING INTERNETOWY
Szkolenie dla działów marketingu, sprzedaży i reklamy
- Marketing w praktyce bankowej, czyli skuteczna promocja usług i produktów bankowych w Internecie
- Jak zwiększyć sprzedaż produktów bankowych dzięki narzędziom FACEBOOK ADS i GOOGLE ADS.
- Jak wyeliminować błędy przy optymalizacji strony internetowej Banku zwiększając aktywność oraz zainteresowanie klientów
OBSZAR VIII: POZOSTAŁE SZKOLENIA
Szkolenia dla wszystkich pracowników Banku korzystujących z programu Excel w pracy
- Funkcje Excela przydatne w codziennej pracy finansisty i analityków
Barbara Dyka Koordynator ds. Audytów i Szkoleń tel. +48 12 631 91 22 +48 608 407 668 Servus Comp Sp. z o.o. Sp.k. ul. Mazowiecka 25/502, 30-019 Kraków https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/ |