Banki Spółdzielcze muszą nieustannie poszukiwać nowych Klientów. Dobre czasy, gdy Klient był przez lata przywiązany do jednego banku spółdzielczego z bardzo długimi tradycjami, kończą się i przechodzą do historii. Jednym ze skutecznych narzędzi informowania Klientów o produktach i usługach bankowych jest Internet, a konkretnie pełnowartościowa i sprawna strona internetowa, dzięki której możemy świadomie pozyskiwać nowych Klientów.
Wiele osób odpowiedzialnych za marketing i za uruchomienie nowego portalu bankowego kieruje się tylko jednym kryterium jakim jest jego strona wizualna.
Czy to dobry kierunek klasyfikacji strony internetowej?
NIE – nie wystarczy, że nasza strona będzie piękna i z wyglądu nowoczesna, bo, to owszem są ważne cechy, ale na skuteczność strony wypływają tylko w około 20 – 30 procentach !!!
To co w takim razie jest ważne? Poniżej prezentujemy podstawowy zestaw cech nowoczesnej strony, która jest przyjazna dla Klientów, a co najważniejsze jest widoczna w Internecie i skuteczna marketingowo:
Zoptymalizowanie strony internetowej wg powyższej klasyfikacji jest BARDZO WAŻNE! |
70 % / 30 % |
możemy mówić o pełnej optymalizacji strony www. |
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!
JESTEŚ ZAINTERESOWANY? ZADZWOŃ, NAPISZ DO NAS
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.