szkolenia Servus Comp

ORGANIZACJA PRACY I ZARZĄDZANIE PLACÓWKĄ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO

SZKOLENIE PREMIUM BANK

SZKOLENIE PREMIUM BANK   

 

ORGANIZACJA PRACY I ZARZĄDZANIE PLACÓWKĄ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO

 

Praktyczne aspekty zarządzania ciągłością działania w Banku

 

CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ

 

FORMA - Wykład z elementami warsztatu

Profesjonalny wizerunek biznesowy oraz umiejętne zarządzanie mają znaczny wpływ na kształtowanie i postrzeganie wizerunku Banku. Warto w tym kierunku stale rozwijać swoje umiejętności. Szkolenie obejmuje teoretyczne wprowadzenie w dane zagadnienie, a następnie prowadzone jest studium przypadku. Poziom szkolenia ogólny. W trakcie szkolenia będzie wykorzystana ankieta oceny szkolenia.

 

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Członków Zarządu Banku Spółdzielczego
  • Kadry kierowniczej Banku Spółdzielczego

CEL SZKOLENIA

Poszerzenie wiedzy z zakresu:

  • Stylu zarządzania i organizacji pracy w Banku Spółdzielczym
  • Rangowania zadań, określania priorytetów, skutecznego korzystania z narzędzi pozwalających na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem
  • Rozwijania umiejętności nawiązywania oraz budowania pozytywnych i długofalowych relacji z klientami, pracownikami, instytucjami zewnętrznymi
  • Stosowania technik perswazji i metod wywierania wpływu
  • Stosowania zasad organizacji i prowadzenia efektywnych spotkań, dopasowania formy spotkania do jego celu
  • Poznania technik komunikacyjnych wzmacniających aktywność uczestników spotkania
  • Budowania pozytywnego i profesjonalnego wizerunku kadry zarządzającej w  Banku Spółdzielczym

 

KORZYŚCI

  • Wdrożenie skutecznych praktyk pracy umysłowej i zarządzania czasem
  • Nabycie praktycznych umiejętności pokonywania typowych barier współpracy z partnerami biznesowymi i klientami Banku
  • Pogłębienie wiedzy na temat skutecznego kierowania zespołem pracowników
  • Nabycie umiejętności sprawnego poprowadzenia każdego rodzaju spotkania, zaangażowania uczestników spotkania do współpracy podczas rozwiązywania problemów, reagowania na sytuacje stresowe
  • Zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju, wykorzystanie komunikacji niewerbalnej).

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Zarządzanie czasem – hierarchizacja zadań – „zarządzanie szefem”.
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie i organizacja czasu pracy
  • Rozkład zadań w ciągu dnia pracy- krzywa REFA
  • Delegowanie zadań
  • Egzekwowanie realizacji zadań
  1. Budowanie relacji z klientami, pracownikami, instytucjami zewnętrznymi.
  • Sztuka budowania trwałych relacji z klientami
    • Inicjowanie, doskonalenie i utrzymywanie związków z klientami
    • Strategie związków
    • Związki z klientami a produkty Banku
    • Analiza portfela klientów i ich zmieniających się oczekiwań
    • Analiza rynku konkurencji a innowacyjność własna
  • Jak podtrzymywać relacje z klientami; jak naprawiać te, które zostały zerwane.
    • Zasada regularności kontaktów
    • Budowanie zaufania– siedem zasad wg. S. Coveya
    • Reklamacje, niezałatwione sprawy, jak z ich wybrnąć?
    • Jak budować i podtrzymywać lojalność?
    • Weryfikacja powodów zerwanych relacji, statystyka „odejść”
  1. Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Czas bezpowrotnie stracony - błędy w organizacji spotkań
  • Cechy dobrych spotkań
  • Planowanie zebrania w taki sposób, by wszyscy przyszli i byli przygotowani do rozmowy
  • Prowadzenie zebrania operacyjnego – spotkanie w sprawach bieżących
  • METODA 4 KROKÓW - Precyzowanie zagadnienia/problemu
  • METODA 5 KROKÓW - przedstawianie swojego pomysłu na rozwiązanie problemu/sposobu postępowania, do którego trzeba przekonać innych
  • Prowadzenie zebrania informacyjnego – spotkania w trudnych sytuacjach, przekazywanie informacji o planowanych w firmie zmianach
  1. Dress code – wyglądać modnie czy profesjonalnie?
  • Kreowanie wizerunku profesjonalnego - biznesowy savoir vivre
  • Elementy etykiety biznesowej
  • Diagnoza naturalnych predyspozycji i wspierających cech osobowościowych
  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Body language - wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
  1. Ćwiczenia w grupach.
  2. Pytania i odpowiedzi.

OSOBA PROWADZĄCA:

ANNA SZCZEPANEK 

Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem. Uniwersytet Jagielloński na kierunku Filologia polska, Szkołę trenerów biznesu Grupy SET (Certyfikowany kurs trenerski- poziom zaawansowany) oraz studia zawodowe Coachingu ICF- Instytut Komunikacji i Rozwoju dr Ewy Mukoid.

Odbyła szkolenia z zakresu: "Budowanie i prowadzenie szkoleń"- NOWE MOTYWACJE, „Narzędzia coachingowe w pracy menedżera”- NORMAN BENETT,  „Coaching menedżerski”- POINT CORPORATE DEVELOPMENT, podstawy NLP, "Warsztaty trenerskie"- ITEM, "Train the Trainer"- CHILTERN "Potęga komunikacji"- KALKSTEIN, "Standardy sprzedaży i obsługi klienta"- SCHENK INSTITUTE, "Wdrażanie umiejętności sprzedaży"- HOUSE OF SKILLS.

Na zawodowym koncie ponad 5000 godzin spędzonych na pracy szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy w charakterze coach-a. Zawodowe życie związane było z pracą dla międzynarodowych instytucji finansowych w charakterze trenera coach-a kierownika wsparcia sprzedaży. Równolegle od lat wspiera sektor małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc konsultacje i szkolenia z zakresu zarządzania zespołem  i sprzedaży. 

Autorka wielu kompleksowych projektów rozwojowych z powodzeniem wdrożonych w organizacjach  i przynoszących wymierne  oraz trwałe rezultaty. Skutecznie prowokuje do rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem. Doskonale panuje nad procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej ułatwiając uczestnikom sprawne przechodzenie na kolejne poziomy w drodze ku pożądanej zmianie. 

Specjalizacje: sprzedaż, zarządzanie zespołem sprzedażowym, coaching menedżerski, komunikacja i współpraca.

 

 

ZAPISY, KONTAKT:

Barbara Dyka

Koordynator ds. Audytów i Szkoleń

tel.  +48 12 631 91 22

+48 608 407 668

barbara.dyka@servus-comp.pl

 

TERMINY SZKOLEŃ:

28.04.2020 r. - ZRBS WARSZAWA - link organizatora

 

®Powyższe materiały są chronione prawem autorskim.

 

Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502  30-019 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!