szkolenia Servus Comp

SZKOLENIE PREMIUM BANK - JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BANKOWYCH W BANKACH SPÓŁDZIELCZYCH DZIĘKI FACEBOOK Ads i GOOGLE Ads

SZKOLENIE - WARSZTATY PREMIUM BANK

JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BANKOWYCH DZIĘKI

FACEBOOK ADS I GOOGLE ADS

 

FB ADS ADWORDS GOOGLE

 

 

CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ

 

FORMA: Wykład + Case Study

Zajęcia prowadzone są w formie wykładu z elementami warsztatu, podczas którego będą  omawiane i analizowane poszczególne kroki i przykłady po zalogowaniu się do systemu reklamowego Google Ads i Facebook-a, pokażemy uczestnikom opcje warte skopiowania, jak i potencjalne błędy, których należy unikać. Poziom szkolenia ogólny. W trakcie szkolenia będzie wykorzystana ankieta oceny szkolenia.

 

ADRESACI SZKOLENIA

  • Kadra zarządzająca Banków Spółdzielczych
  • Dyrekcja działu marketingu i reklamy
  • Pracownicy działu marketingu i reklamy w bankach
  • Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej

CEL SZKOLENIA

Na całym świecie aktywnie z Facebook’a korzysta ponad 2 miliardy osób. W Polsce liczba ta wygląda równie imponująco, ponieważ na portalu tym odnaleźć możemy niemal CO TRZECIEGO mieszkańca naszego kraju! Marketingową potęgą Facebook’a nie jest jednak jedynie ilość aktywnych użytkowników, ale przede wszystkim zbierane przez niego dane na ich temat, które można skutecznie wykorzystać w realizacji celów Banków Spółdzielczych.

Potencjał reklam na Facebooku leży w zaawansowanych opcjach targetowania oraz wielu kanałach i formatach promocji udostępnianych przez portal. Ucząc się umiejętnie tworzyć kampanie, następnie analizować ich wyniki  i optymalizować kreacje, otrzymasz dostęp do skutecznego narzędzia w walce o uwagę i pieniądze potencjalnych klientów.

Natomiast Google AdWords  powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w Banku. Dotyczy to każdego Banku, dla którego Internet jest lub będzie ważnym medium w pozyskiwaniu nowych klientów. Szkolenie stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy z zakresu prowadzenia kampanii. Na szkoleniu uczestnicy poznają ogóle trendy w Google Ads oraz inspiracje, które będą mogli zastosować w swoim biznesie.

KORZYŚCI SZKOLENIA

Podczas szkolenia uczestnicy nabędą poniższych umiejętności w zakresie:

-  zrozumienia działania cyfrowego marketingu

-  tworzenia skutecznej taktyki reklamowej,

-  wypracowania odpowiedniej grupy odbiorców dla reklam, usług i produktów bankowych

-  tworzenia kampanii remarketingowej na Facebook-u

- zrozumienia działania cyfrowego marketingu

Omówimy również odpowiedzi na istotne pytania w zakresie reklamy na portalach społecznościowych:

- jakie cechy powinna posiadać skuteczna kreacja reklamowa na Facebooku

- jakie formaty i umiejscowienia przekazów reklamowych oferuje Facebook i czy wszystkie są jednakowo skuteczne?

- realizacja jakich celów reklamowych dostępna jest za pośrednictwem portalu?

- jak wygląda struktura kampanii reklamowej na Facebooku?

- co to jest Piksel Facebooka, Custom Audiences i Lookalike Audiences oraz jak wykorzystać możliwości, które dają?

- jak efektywnie wykorzystać Google Ads do rozwoju swojego biznesu.

PLAN SZKOLENIA

  1. WSTĘP:
  • Produkty bankowe w klasycznej definicji marketingu
  • Reklama narzędziem promocji
  • Internet jako środek masowego przekazu
  • Spójność przekazu - jednolity wizerunek
  1. Reklama internetowa - Google ADS:
  • GOOGLE jako firma reklamowa
  • Daj się znaleźć!  Jak wygląda i działa pozycjonowanie oraz reklama płatna w Google ADS
  • Spójność przekazu - jednolity wizerunek
  • Skuteczna reklama produktów bankowych w Google
  • Rodzaje reklam w google ADS (CPC, CMP, CPV, CPA)
  • Ustalenie celu / efektywność / ROI
  • Planowanie i dobór słów kluczowych
  • Planner słów kluczowych / określenie budżetu / lokalizacji
  • Struktura skutecznej kampanii Google ADS
  • Google ADS Manager 
  • Remarketing
  • Analiza wyników kampanii
  • Koszty związane z reklamą w Google ADS
  1. Reklama internetowa - Facebook:
  • Wprowadzenie do charakterystyki mediów społecznościowych
  • Facebook jako firma reklamowa
  • Cele marketingowe możliwe do zrealizowania za pośrednictwem portalu Facebook
    (strategia / cele / efektywność)
  • Profil użytkowników facebooka
  • Planowanie komunikacji FanPage
  • Business Manager / reklama płatna / targetowanie
  • Pixel Facebook, Audience, Lookalike, Remarketing
  • Skuteczne zabiegi wpływające na wzrost skuteczności reklamy
  • Ile kosztuje prowadzenie skutecznego FanPage

OSOBA PROWADZĄCA SZKOLENIE:

MARCIN JUSZCZAK

Doświadczony marketingowiec z ponad 10 letnim doświadczeniem. Specjalista ds. reklamy internetowej, posiada obszerną wiedzę z zakresu reklamy, zarządzania marką, public relations oraz analityki internetowej. Wdraża dla Banków Spółdzielczych strategie marketingu elektronicznego, pomaga zwiększyć sprzedaż produktów bankowych dzięki elektronicznym narzędziom reklamy.

Dodatkowo współpracuje z małymi i dużymi firmami, opracowuje strategie skutecznej reklamy w Internecie i wdraża zaproponowane działania. Trener Google ADS oraz Facebook ADS. Nie jest teoretykiem tylko praktykiem. Wyznaje zasadę prostych środków, którymi dociera się szybko i sprawnie do celu. Absolwent wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

 

ZAPISY, KONTAKT:

Barbara Dyka

Koordynator ds. Audytów i Szkoleń

tel.  +48 12 631 91 22

+48 608 407 668

barbara.dyka@servus-comp.pl

 

TERMINY SZKOLEŃ:

FRBS Wrocław – 17.05.2019 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY

BODIE Poznań – 21.05.2019 r. (WTOREK) - LINK DO STRONY

ZRBS Warszawa – 23.05.2019 r. (CZWARTEK) - LINK DO STRONY

FRBS Katowice – 05.06.2019 r. (ŚRODA) - LINK DO STRONY

BODIE Warszawa – 07.06.2019 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY

BODIE Poznań – 28.06.2019 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY

SZKOŁA BANKOWA w Sandomierzu - LUBLIN – 13.12.2019 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY

FRBS Katowice – 21.01.2020 r. (WTOREK) - LINK DO STRONY

FRBS Rzeszów – 04.02.2020 r. (WTOREK) - LINK DO STRONY 

FRBS Wrocław – 07.02.2020 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY

FRBS Olsztyn – 20.03.2020 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY

SZKOŁA BANKOWA w Sandomierzu - LUBLIN – 27.03.2020 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY

FRBS Białystok – 21.04.2020 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY

SERVUS COMP - KRAKÓW - 28.04.2020 r. - SZKOLENIE OTWARTE

SERVUS COMP - KRAKÓW - 25,08.2020 r.

 

®Powyższe materiały są chronione prawem autorskim.

FACEBOOK GOOGLE ADWORDS

 

Servus Comp Data Security , Świętokrzyska 12/403 30-015 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!