szkolenia Servus Comp

SZKOLENIA DLA BANKÓW

MOŻLIWE DO ZREALIZOWANIA RÓWNIEŻ W TWOIM MIEŚCIE

Zarządzanie pracownikami placówek Banków Spółdzielczych

 

Mamy praktyczne doświadczenie w zarządzaniu pracownikami placówek bankowych i od wielu lat wspieramy kadrę zarządzającą banków w skutecznym przewodzeniu zespołom. Prowadzimy praktyczne i efektywne szkolenia z zakresu przewodzenia innym, coachingu menedżerskiego oraz budowania autorytetu lidera.

CELE SZKOLENIA:

  • poznanie i przećwiczenie technik wywierania wpływu na innych.
  • otrzymanie informacji zwrotnej na temat indywidualnych zasobów w kontekście wywierania wpływu.
  • Uporządkowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu przewodzenia innym.
  • zidentyfikowanie preferowanego stylu przewodzenia oraz poznanie jego wad i zalet
  • poznanie zasad dotyczących formułowania wizji.
  • Rozwinięcie umiejętności komunikacji z zespołem w oparciu o konkretne techniki.
  • Poznanie przyczyn spadku motywacji u pracowników oraz metod zapobiegania.

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Lider Banku Spółdzielczego i jego misja, wizja, tożsamość:
  • „Jasna wizja oznacza jasne metody”- formułowanie inspirującej wizji banku
  • Tożsamość oraz misja lidera i jej wpływ na zaangażowanie pracowników.
  1. Siła Twojego wpływu na innych:
  • Wywieranie wpływu a sprawowanie władzy.
  • Czynniki wywierania wpływu na ludzi.
  • Komunikacja niewerbalna, a wywieranie wpływu,
  • Znajomość siebie: określenie naturalnych predyspozycji, cech osobowościowych i Twoich zasobów w kontekście wywierania wpływu na innych (poznanie siebie z wykorzystaniem standaryzowanych testów psychologicznych i informacji zwrotnej).
  1. Ty a przywództwo:
  • Kim jest lider i jaka jest jego rola?
  • Od zarządzania do przewodzenia – gdzie jesteś?
  • Czynniki budujące Twój autorytet w roli lidera.
  • Koncepcje przewodzenia innym na przestrzeni lat a Twoja praktyka.
  • Style przewodzenia i ich wpływ na Twój zespół.
  • Twój preferowany styl przewodzenia- diagnoza.
  1. Różnorodność jako siła napędowa zespołu:
  • Identyfikacja ról w Twoim zespole.
  • Role w zespole a komunikacja, współpraca i przewodzenie.
  • Budowanie Twojego zespołu w oparciu o koncepcję ról.
  • Twoja rola w zespole- autodiagnoza.
  1. Umiejętności skutecznego Lidera Banku Spółdzielczego:
  • Komunikacja lidera- stawianie granic; pytania i parafraza; odmawianie; informacja zwrotna; przekazywanie trudnych decyzji; „zdarta płyta”; nagradzanie; korygowanie zachowań; rozwiązywanie konfliktów w zespole.
  • Motywowanie zespołu- identyfikacja przyczyn spadku motywacji; motywacja finansowa i pozafinansowa; techniki budowania motywacji do pracy.
  • Rozwój pracowników- coaching i mentoring jako liderskie narzędzia służące wzrostowi pracowników.
  • Najczęstsze liderskie błędy.

 

Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502  30-019 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!