NASZ ZESPÓŁ

ANNA STRĘK

Anna Stręk

Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytów bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych oraz w biznesie. Prowadzi audyty w obszarze bezpieczeństwa informacji w zakresie spełnienia wymagań europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Przeprowadza analizę ryzyka procesów przetwarzania danych osobowych. Opracowuje dla klientów wewnętrzne procedury, polityki oraz inne wymagane dokumenty.

Pasja: film.

 


ANDRZEJ POPIOŁEK

Andrzej Popiołek

Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa w Banku Spółdzielczym, Firmie i Instytucji Państwowej. Ścisła współpraca ze Związkiem Rewizyjnym Banków Spółdzielczych jako audytor rekomendacji D i audytu bezpieczeństwa informacji w Bankach Spółdzielczych, obecnie doradca.
Specjalista z zakresu audytów sprawdzających spełnienie wymagań KNF, KRI, RODO i in. w zakresie cyberbezpieczeństwa i wytycznych ustawowych. Specjalizacja w dostosowaniu procedur w Banku, Firmie i Urzędzie do wymagań organów nadzorczych. Wykładowca, szkoleniowiec, konsultant – http://zadbajobezpieczenstwo.pl
Pasja: winogrodnik, znawca wina, degustator, podróżnik.

 


IWONA SZCZEPAŃSKA

Iwona Szczepańska

Iwona Szczepańska – mgr prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego , radca prawny , MBA

Ukończyła podyplomowe studia dla wyższej kadry zarządzającej, MBA Oxford Brookes University

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe, w tym kilkunastoletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych min. w Tesco Polska sp. z o.o. jako szef działu prawnego , jako członek zarządu kilku spółek kapitałowych, 7 letnie doświadczenie jako Wiceprezes Członek Zarządu Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji POHID a wcześniej jako członek grupy założycielskiej POHiD. Przez 5 lat reprezentowała POHiD w unijnej organizacji EuroCommerce w Brukseli, wykorzystując teoretyczną i praktyczną znajomość zagadnień i mechanizmu lobbingu w EU i w Polsce, utrwaloną przez lata praktyki oraz w trakcie prowadzenie badań nad polskim lobbingiem w Brukseli podczas stażu w Parlamencie Europejskim w Brukseli.

Założycielka firmy doradczej IMS Consulting ( www.imsconsulting.pl ) działającej nieprzerwanie od 10 lat oferującej usługi doradcze i szkoleniowe dla przedsiębiorców.

Autorka licznych publikacji w prasie ogólnopolskiej i branżowej min. Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Magazyn Profit, Gazeta Bankowa, Handel Dzisiaj, Supermarket News i Wiadomości Handlowe, w mediach ogólnopolskich min. TVP, TVN. Prelegentka wielu międzynarodowych i krajowych konferencji i grup roboczych.

 


 

 

WOJCIECH IWANOW

Wojciech Iwanow

Audytor, specjalista RODO/GDPR compliance.

Absolwent studiów Executive MBA Helsinki School of Economics. Specjalista w zakresie compliance, a także w zakresie zapewniania bezpieczeństwa informacji, w tym RODO/GDPR compliance. Pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych (DPO) w bankach, wcześniej wieloletni bankowy Administrator Bezpieczeństwa Informacji. Doświadczony kierownik projektu – realizował wdrożenia Rekomendacji H KNF, Rekomendacji D KNF, a także RODO/GDPR w bankach. Stały wykładowca szeregu instytucji edukacyjnych, prowadzi zajęcia w zakresie ryzyka, audytu, compliance, ochrony danych w ramach Podyplomowych Studiów Zarządzanie Ryzykiem, a także Podyplomowych Studiów Funkcja Kontroli i Compliance w Banku – Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu.

 


 

KAMIL GĄSIOR

Kamil Gąsior

Radca prawny Kamil Gąsior ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, zdając egzamin magisterski z wynikiem bardzo dobrym. Następnie, po odbyciu aplikacji radcowskiej przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie, uzyskał wpis na listę radców prawnych. W swojej praktyce radca prawny Kamil Gąsior świadczy usługi prawne zarówno podmiotom sektora publicznego (jednostki samorządu terytorialnego), jak również przedsiębiorcom, ze szczególnym uwzględnieniem spółek prawa handlowego. W kręgu zainteresowania teoretycznego, jak i praktycznego funkcjonowania pozostają podmioty związane ze spółdzielczością, w tym banki spółdzielcze i ich status prawny.

 


 

MAREK

NO FACE

Audytor technologiczny, audytor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem ISO/IEC 27001, testy penetracyjne, bezpieczeństwo fizyczne, ochrona informacji niejawnych, dokumentacja z zakresu ochrony danych osobowych.
Specjalizuje się w audytach dokumentacji oraz technologii funkcjonujących w bankach, placówkach medycznych.

  • Microsoft Certified Systems Engeener
  • Fortigate Certified Administrator
  • Oracle Certified Administrator

 

 


 

JAREK

asasda

Audytor technologiczny specjalizujący się w audytach dotyczących cyberbezpieczeństwa, audytach śledczych, audytach podatności środowiska internetowego. Specjalnością jest analityka infrastruktury na styku proceduralnym i technologicznym.

Specjalizuje się w audytach technologii funkcjonujących w Bankach Spółdzielczych.

Szkolenia i kompetencje:

  • ITIL Foundation
  • Title TOGAF 9 Level 1
  • CISA – Certified Information Security Auditor
  • CISSP – Certified Information Systems Security Professional
  • Cisco Certified Network Professional – już chyba wygasł
  • CompTIA A+ Security
  • ISO/IEC 27001 Lead Auditor
  • Microsoft Certified Systems Engineer
  • RedHat Certified Engineer
  • Sun Certified Network Administrator
  • Sun Certified System Administrator

 


 

ROBERT WĘGLARZ

Robert Węglarz

Doświadczony hotelarz i skuteczny menadżer, z prawie trzydziestoletnim stażem w branży. Przez wielu uznawany obecnie za jednego z najlepszych ekspertów i doradców branżowych w kraju.
Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej „Alchemia Hotelarstwa”, konsultant i ekspert hotelowy, trener biznesu i szkoleniowiec, współautor polskiego systemu certyfikacji dla hoteli SPA – Quality Standard.
Partner Klastra Medycyna Polska Południowy-Wschód w zakresie standaryzacji i oceny jakości usług w Uzdrowiskach Galicyjskich.
Prowadził liczne szkolenia i konsultacje branżowe między innym w ramach największego jak dotychczas w Polsce projektu szkoleniowo-doradczego skierowanego do branży turystycznej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) pod wspólnym tytułem „Turystyka Wspólna Sprawa” (TWS).
Ma za sobą prawie 30 lat aktywnej, udokumentowanej i popartej sukcesami operacyjnej pracy w branży hotelarskiej i zdobyty przez ten okres ogromny bagaż doświadczeń.
Od przeszło 15 lat jest również trenerem i doradcą branżowym. Specjalizuje się w szkoleniach personelu i kadry zarządzającej, doradztwie operacyjnym i restrukturyzacji operacyjnej.

ANNA SZCZEPANEK

Anna Szczepanek

Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem. Właściciel marki Cztery Strony Zmian. Na zawodowym koncie ponad 5000 godzin spędzonych na pracy szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy w charakterze coacha. Zawodowe życie związane z pracą dla międzynarodowych instytucji finansowych (m.in. Millennium Bank, Citibank Handlowy) w charakterze trenera, coacha dyrektorów placówek bankowych, kierownika wsparcia sprzedaży. Równolegle od lat wspiera sektor banków, małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc konsultacje i szkolenia z zakresu zarządzania zespołem i sprzedaży.
Skutecznie prowokuje do rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem. Doskonale panuje nad procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej ułatwiając Uczestnikom sprawne przechodzenie na kolejne poziomy w drodze ku pożądanej zmianie.
Specjalizacje: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie zespołem sprzedażowym, coaching menedżerski, komunikacja i współpraca.