PERFEKCYJNY MENEDŻER - SZTUKA ZARZĄDZANIA, DELEGOWANIA I MOTYWOWANIA PERSONELU - szkolenie Premium Bank

perfekcyjny menedżer

Nowoczesne zarządzanie opiera się na umiejętności współpracy z zespołem, motywowaniu go do działania w trudnych sytuacjach i zdolności zaangażowania podwładnych do działania poprzez siłę własnego przykładu. Menedżer, aspirujący do roli uznanego lidera, powinien stale podnosić poziom swoich kompetencji i kwalifikacji, wspierać pracowników, którym przewodzi, w dążeniu do sukcesu, tworząc przy tym warunki do ich własnej kreatywnej pracy.

Świadome przywództwo pomaga rozwijać indywidualny potencjał pracowników, odkrywać ich predyspozycje i ukryte talenty, aby wspólnie osiągać ponadprzeciętne wyniki.

Posiadamy bogate doświadczenie w zarządzaniu pracownikami placówek bankowych i od wielu lat wspieramy kadrę menedżerską Banków w skutecznym zarządzaniu zespołami. Prowadzimy praktyczne i efektywne szkolenia z zakresu przewodzenia innym, coachingu menedżerskiego oraz budowania autorytetu lidera.

Szkolenie ma charakter warsztatowy i jest skoncentrowane na przekazaniu oraz przećwiczeniu konkretnych narzędzi motywowania, podnoszenia efektywności pracy i rozwoju potencjału  pracowników. 

 

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej Banku, menedżerów, liderów zespołów, osób na stanowisku kierownika projektów.

CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ

 

CEL SZKOLENIA

  • Świadome pełnienie roli lidera w zespole i Banku.
  • Uporządkowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu przewodzenia pracownikom Banku.
  • Poznanie zadań i celów, które stoją przed liderem w różnych sytuacjach i zespołach.
  • Skuteczne budowanie i prowadzenie zespołu do wyznaczonych przed nim celów, poznanie zasad dotyczących formułowania wizji.
  • Zidentyfikowanie preferowanego stylu przewodzenia oraz poznanie jego wad i zalet.
  • Poznanie i przećwiczenie technik wywierania wpływu na zespół pracowników.
  • Otrzymanie informacji zwrotnej na temat indywidualnych zasobów w kontekście wywierania wpływu.
  • Rozwinięcie umiejętności komunikacji z zespołem w oparciu o konkretne techniki.
  • Poznanie przyczyn spadku motywacji u pracowników oraz metod zapobiegania.
  • Rozwój swoich pracowników przez odpowiednie delegowanie, wsparcie i  właściwie dobrany styl przywództwa.

KORZYŚCI SZKOLENIA:

Uczestnicy szkolenia:

  • dowiedzą się, jak zbudować silny i liderski zespół w Banku;
  • poznają swoje mocne strony w roli menedżera i ryzyko związane z kierowaniem zespołem;
  • opanują kluczowe umiejętności, które powinien posiadać dobry skuteczny menedżer;
  • poznają techniki panowania nad emocjami, kontrolowania własnych zachowań i adekwatnego reagowania na trudne sytuacje przy zarządzaniu zespołem;
  • przećwiczą umiejętności potrzebne do wykonywania podstawowych zadań menedżerskich, takich jak: delegowanie, monitorowanie, motywowanie, wyznaczanie celów, budowanie zespołu, kreatywne rozwiązywanie problemów;
  • wymienią się doświadczeniami i poznają najlepsze praktyki w zakresie zarządzania ludźmi.

PLAN SZKOLENIA

  1. Lider i jego misja, wizja, tożsamość:
    • „Jasna wizja oznacza jasne metody”- formułowanie inspirującej wizji banku
    • Tożsamość oraz misja lidera i jej wpływ na zaangażowanie pracowników.
  1. Siła Twojego wpływu na innych:
    • Wywieranie wpływu a sprawowanie władzy.
    • Czynniki wywierania wpływu na ludzi.
    • Komunikacja niewerbalna, a wywieranie wpływu,
    • Znajomość siebie: określenie naturalnych predyspozycji, cech osobowościowych i Twoich zasobów w kontekście wywierania wpływu na innych (poznanie siebie z wykorzystaniem standaryzowanych testów psychologicznych i informacji zwrotnej).
  1. Ty a przywództwo:
    • Kim jest lider i jaka jest jego rola?
    • Od zarządzania do przewodzenia – gdzie jesteś?
    • Czynniki budujące Twój autorytet w roli lidera.
    • Koncepcje przewodzenia innym na przestrzeni lat a Twoja praktyka.
    • Style przewodzenia i ich wpływ na Twój zespół.
    • Twój preferowany styl przewodzenia- diagnoza.
  1. Różnorodność jako siła napędowa zespołu:
    • Identyfikacja ról w Twoim zespole.
    • Role w zespole a komunikacja, współpraca i przewodzenie.
    • Budowanie Twojego zespołu w oparciu o koncepcję ról.
    • Twoja rola w zespole- autodiagnoza.
  1. Umiejętności skutecznego Lidera:
    • Komunikacja lidera- stawianie granic; pytania i parafraza; odmawianie; informacja zwrotna; przekazywanie trudnych decyzji; „zdarta płyta”; nagradzanie; korygowanie zachowań; rozwiązywanie konfliktów w zespole.
    • Motywowanie zespołu- identyfikacja przyczyn spadku motywacji; motywacja finansowa i pozafinansowa; techniki budowania motywacji do pracy.
    • Rozwój pracowników- coaching i mentoring jako liderskie narzędzia służące wzrostowi pracowników.
    • Najczęstsze liderskie błędy.

OSOBA PROWADZĄCA SZKOLENIE

ANNA SZCZEPANEK 

Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem. Uniwersytet Jagielloński na kierunku Filologia polska, Szkołę trenerów biznesu Grupy SET (Certyfikowany kurs trenerski - poziom zaawansowany) oraz studia zawodowe Coachingu ICF - Instytut Komunikacji i Rozwoju dr Ewy Mukoid.

Odbyła szkolenia z zakresu: "Budowanie i prowadzenie szkoleń" - NOWE MOTYWACJE, „Narzędzia coachingowe w pracy menedżera” - NORMAN BENETT, „Coaching menedżerski” - POINT CORPORATE DEVELOPMENT, podstawy NLP, "Warsztaty trenerskie" - ITEM, "Train the Trainer"- CHILTERN; "Potęga komunikacji" - KALKSTEIN, "Standardy sprzedaży i obsługi klienta"- SCHENK INSTITUTE, "Wdrażanie umiejętności sprzedaży" - HOUSE OF SKILLS.

Na zawodowym koncie ponad 5000 godzin spędzonych na pracy szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy w charakterze coach-a. Zawodowe życie związane było z pracą dla międzynarodowych instytucji finansowych w charakterze trenera coach-a kierownika wsparcia sprzedaży. Równolegle od lat wspiera sektor małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc konsultacje i szkolenia z zakresu zarządzania zespołem  i sprzedaży. 

Autorka wielu kompleksowych projektów rozwojowych z powodzeniem wdrożonych w organizacjach  i przynoszących wymierne  oraz trwałe rezultaty. Skutecznie prowokuje do rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem. Doskonale panuje nad procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej ułatwiając uczestnikom sprawne przechodzenie na kolejne poziomy   w drodze ku pożądanej zmianie. 

Specjalizacje: sprzedaż, zarządzanie zespołem sprzedażowym, coaching menedżerski, komunikacja i współpraca.

 

ZAPISY, KONTAKT:

Barbara Dyka

Koordynator ds. Audytów i Szkoleń

tel.  +48 12 631 91 22

+48 608 407 668

barbara.dyka@servus-comp.pl

 

TERMINY SZKOLEŃ:

24.03.2020 r. - SERVUS COMP KRAKÓW

26.05.2020 r. - ZRBS Warszawa

 

®Powyższe materiały są chronione prawem autorskim

 

Servus Comp Data Security , Świętokrzyska 12/403  30-015 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!