W czasie wprowadzonego stanu epidemii w Polsce oczywiście najważniejsze jest przestrzeganie obostrzeń, dbanie o siebie i swoich bliskich. Głównymi zaleceniami są dystans i akcja
#ZOSTAŃwDOMU
Kwarantanna i powszechna izolacja przełożyła się na widoczny wzrost ruchu w Internecie (30-50%)1, ludzie więcej czasu spędzają w sieci (praca / nauka zdalna / rozrywka / "zabijanie czasu").
Najnowszy raport opublikowany na łamach portalu PBI (Polskie Badanie Internetu) „Polscy internauci w lutym 2020” (link: http://pbi.org.pl/raporty/polscy-internauci-w-lutym-2020/) podaje:
- 27,9 mln Polaków korzystało z Internetu,
- 51,2 mld odsłon,
- czas spędzony w sieci przez przeciętnego użytkownika to blisko 2 godziny dziennie.
W marcu i kwietniu, wskutek ministerialnych obostrzeń, wyniki te mogą być znacznie wyższe, szczególnie jeżeli chodzi o czas spędzony dziennie w sieci przez przeciętnego internautę.
Niestety, jesteśmy jeszcze ciągle przez szczytem zarażeń i ten stan "ograniczeń" może potrwać dłużej.
Stan epidemii również odbije się na gospodarce, a co za tym idzie, na wielu przedsiębiorcach, którzy dla zapewnienia płynności swojego biznesu będą potrzebowali dodatkowych źródeł finansowania.
Patrząc w przyszłość, stan w którym obecnie się znajdujemy, z pewnością minie. Gospodarka dotknięta tym kryzysem spowoduje, że znaczący procent ludzi (zarówno konsumenci indywidualni jak i firmy, przedsiębiorstwa mniejsze i większe) będą potrzebować dodatkowych środków w postaci kredytów, pożyczek zarówno konsumpcyjnych jak i inwestycyjnych oraz innych usług finansowych.
Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że zwiększy się zainteresowanie w tym zakresie i sektor bankowy odnotuje większy dopływ potencjalnych klientów.
Podstawą strategii marketingowej on-line w tym czasie powinno być
dotarcie z komunikatem reklamowym / wizerunkowym
Banku Spółdzielczego
do jak największej liczby odbiorców,
którzy w najbliższej przyszłości będą potencjalnie
zainteresowani takimi rozwiązaniami i już poszukują
lub będą poszukiwać rozwiązań z sektora usług bankowych.
Jest to dobry moment zarówno na rozpoczęcie jak i wzmocnienie działań w Internecie według strategii, która przyniesie efekty w przyszłości i pozwoli zdobyć przewagę nad konkurencją.
Od czego rozpocząć takie działania lub jak je wzmocnić?
Jak opracować strategię działań on-line?
Jakich narzędzi promocji dostępnych w Internecie użyć?
Jakie budżety przeznaczyć na inwestycję w reklamę?
Niestety na te pytania nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ każde działania promocyjne on-line muszą być dopasowane do indywidualnych potrzeb danego Banku Spółdzielczego (wielkość banku, lokalizacja, zasięg, ilość placówek, jakość strony internetowej, systemy bankowości, budżety itp.).
Dlatego zainteresowanych czytelników zapraszamy do kontaktu i umówienia się na BEZPŁATNĄ konsultację on-line dotyczącą szeroko pojętego marketingu
i promocji Banków Spółdzielczych w Internecie.
Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszym autorskim programem marketingu dla Banków Spółdzielczych na naszej stronie internetowej:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/marketing-dla-banku-servus-comp-krakow/
oraz z wpisami na naszym blogu dotyczącymi zagadnień marketingu:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/blog/
1Wzrost ruchu Internecie:
- Nazwa.pl / jeden z największych serwisów hostingowych odnotował wzrost ruchu o 45%
(źródło: https://mobirank.pl/2020/04/03/ruch-w-polskim-internecie-wzrosl-o-45/)
- Play / operator w swojej sieci odnotował wzrost o 40% transmisji danych
(źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gigantyczny-wzrost-uslug-w-chmurze-microsoftu-polskie-telekomy-tez-notuja-wiekszy-ruch-w-sieci)
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO KONTAKTU
Marcin Juszczak
mail: marcin.juszczak@servus-comp.pl
tel.: 889 071 604
Andrzej Popiołek
mail: andrzej.popiolek@servus-comp.pl
tel.: 602 220 749
Jeżeli uważacie Państwo, że dla Was te wartości również są ważne, zapraszamy do kontaktu.
Możemy zaoferować pomoc i wsparcie w :
- audytach:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/audyty-v-premium/ - szkoleniach:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/ - marketingu:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/jak-wdrozyc-marketing-w-bankach-spoldzielczych-szkolenie-servus-comp/ - wdrożeniach:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/idzie-nowe-nowoczesne-technologie-w-bankach-spoldzielczych/ - cyberbezpieczeństwie:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/czy-urzadzenia-mobilne-sa-zagrozeniem-bezpieczenstwa-dla-infrastruktury-it-bankow-spoldzielczych/
Zapraszamy do śledzenia wpisów na naszym blogu, gdzie można przeczytać wiele cennych informacji: https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/blog/
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.