MARKETING W PRAKTYCE BANKOWEJ, CZYLI SKUTECZNA PROMOCJA USŁUG I PRODUKTÓW BANKOWYCH W INTERNECIE - szkolenie Premium Bank - MODUŁ I

MARKETING W PRAKTYCE

ADRESACI SZKOLENIA

  • Kadra zarządzająca Banków Spółdzielczych
  • Dyrekcja działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
  • Pracownicy działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
  • Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej

CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ

 

CELE SZKOLENIA

Zmieniające się trendy, upodobania i wymagania Klientów wymuszają na Bankach udoskonalanie narzędzi sprzedażowych zapewniających błyskawiczny dostęp do usług finansowych. Narzędzia te muszą być uniwersalne i zróżnicowane w taki sposób, aby Klienci w każdej grupie wiekowej mogli znaleźć dla siebie odpowiednie produkty i usługi oferowane przez Bank.

Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma za zadanie przedstawienie uczestnikom narzędzi marketingowych i alternatywnych metod, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do klientów bez większych nakładów finansowych. Uczestnicy poznają reguły, którymi rządzi się nowoczesny marketing, skuteczne metody promocji w Internecie, zdobędą umiejętności efektywnego kreowania wizerunku Banku w sieci i prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych.

KORZYŚCI SZKOLENIA:

Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę na temat:

- dopasowania działań marketingowych do produktów i usług bankowych,

- rozpoznawalności wizerunku Banku  w sieci,

- zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów bankowych i pozyskania nowych klientów

- oszczędzania nakładów finansowych na działaniach marketingowych

- zwiększenia zainteresowania i wiarygodności wizerunku Banku dla nowego pokolenia klientów

- narzędzi ułatwiających prowadzenie działań w mediach społecznościowych 

- zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych.

 oraz wielu innych ciekawych zagadnień

PLAN SZKOLENIA

  1. Charakterystyka generacji Z / Y / X / Baby Boomer
  • Nowe trendy wskazują kierunek działań marketingowych na generacje Y / Z. Nie zapominajmy o pozostałych generacjach, które może nie wykorzystują w tak dużym stopniu nowinek technologicznych, jak młode generacje, ale za to posiadają konkretne doświadczenie generujące ich potrzeby. Pamiętajmy, że każdy klient jest dla nas ważny.
  1. Nowoczesna strategia promocji i budowania wizerunku Banku w internecie
  • Marketing tradycyjny
  • Marketing internetowy
  1. Strona WWW jako nowoczesne narzędzie komunikacji z klientem

Wskażemy jak wiele zależy od samej struktury strony www, składni treści, responsywności, bezpieczeństwa w świetle chęci wypromowania witryny Banku.

  • Główne elementy strony internetowej
  • Optymalizacja – Tagi nagłówka – Inne
  • „Długi ogon” – Long tail
  • Co to jest SEO?
  • Optymalizacja SEO.
  • Co to jest SEM?
  • Pozycjonowanie organiczne

Wydawaj mniej pieniędzy na reklamę dzięki perfekcyjnie zaplanowanej stronie internetowej. Wspomóż świadomie pozycjonowanie organiczne.

  • Cyberbezpieczeństwo www

Jakie warunki musi spełnić strona www banku, aby być bezpieczną?

  • Cyberbezpieczeństwo bankowości internetowej

Na co zwrócić uwagę oceniając, czy moduły bankowości internetowej są bezpieczne dla Klientów i dla infrastruktury informatycznej Banku

  1. Rodzaje marketingu internetowego
  2. Marketing relacyjny
  • Jeden z ważniejszych elementów marketingu, o którym szczególnie w Bankach Spółdzielczych zapominamy. Marketing relacyjny to dobry sposób na wypracowanie wizerunku firmy. Odpowiednie działania mogą nie tylko pozwolić na utrzymanie stałych klientów, ale także zachęcić nowych do skorzystania z usług naszego banku.
  1. Sponsoring lokalnych inicjatyw
  2. Influencer – Kim jest ?
  3. Social Media
  • Profil Banku na Facebook-u
  • Facebook Ads
  • Google Ads

Dlaczego warto wykorzystać w aktywnym marketingu Banku narzędzia FB Ads i GOOGLE Ads?

  1. Pozafinansowe usługi banków – wartość dodana VAS (Value Added Services
  • Klienci coraz częściej wspominają o swoim Banku jako o instytucji nie tylko finansowej, ale również instytucji, dzięki której będą mogli zrealizować inne konkretne usługi. O tym jakie usługi są mile widziane w ofertach Banku będzie mowa właśnie podczas tego szkolenia.
  1. Segmentacja klientów
  • Segmentacja umożliwia pogląd na grupy klientów. Podział klientów Banku na grupy daje nam wiele możliwości. Możemy np. bardzo celnie kierować do grup propozycje naszych produktów dostosowanych do ich wymagań.
  1. Zasada Pareto 20/80
  • Stara, ale niebywale aktualna zasada kluczowych klientów generujących większość obrotów naszego banku. Konsekwentne stosowanie tej zasady prowadzi do zwiększenia wydajności.
  1. Zasada 4P-Jerome McCarthy
  • Stare zasady odpowiednio dostosowane do nowych realiów są nadal aktualne. Ciekawy efekt otrzymujemy wtedy, kiedy dwie różne zasady zostaną połączone.

13. Zasada S.A.V.E. – Eduardo Conrado

    • solution         produkt                >>          rozwiązanie
    • access           miejsce                >>          dostęp
    • value              cena                    >>          wartość
    • education     promocja              >>          edukacja

14. Cross marketing

15. Cross selling

16. Up selling

17. Bankowość elektroniczna jako nośnik treści marketingowej

18. Kreowanie nowoczesnego produktu i usługi bankowej

19. Szkolenia sprzedażowe dla pracowników Banków po opracowaniu koncepcji sprzedaży i celów sprzedaży

20. Outsourcing marketingu. Czy to się opłaca?

21. Organizowanie spotkań grup przedsiębiorców. Bank w roli eksperta w rozwiązywaniu problemów swoich najlepszych klientów.

OSOBA PROWADZĄCA SZKOLENIE

ANDRZEJ POPIOŁEK

Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Certyfikat ITIL Foundation. Wykładowca na studiach MBA dedykowanych dla Prezesów Banków Spółdzielczych. Praktyk specjalista ds. marketingu internetowego w Bankach Spółdzielczych. Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych, przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych. Ścisła współpraca ze Związkiem Rewizyjnym Banków Spółdzielczych jako audytor rekomendacji D i audytu Bezpieczeństwa Informacji w Bankach Spółdzielczych.

Ekspert z zakresu audytów sprawdzających spełnienie wymagań KNF, KRI, RODO i in. w obszarze cyberbezpieczeństwa i wytycznych ustawowych. Specjalizacja w dostosowaniu procedur w bankach, przedsiębiorstwach i urzędach państwowych do wymagań organów nadzorczych.

Wykładowca, szkoleniowiec, konsultant – https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl
Pasja: winogrodnik, znawca wina, degustator, podróżnik.

 

ZAPISY, KONTAKT:

Barbara Dyka

Koordynator ds. Audytów i Szkoleń

tel.  +48 12 631 91 22

+48 608 407 668

barbara.dyka@servus-comp.pl

 

TERMINY SZKOLEŃ:

17.02.2020 r. - SERVUS COMP KRAKÓW

19.02.2020 r. - FRBS Białystok - LINK DO STRONY

28.02.2020 r. - FRBS Wrocław - LINK DO STRONY

27.03.2020 r. - FRBS Katowice - LINK DO STRONY

01.04.2020 r. - SERVUS COMP Kraków - SZKOLENIE OTWARTE

17.04.2020 r. - ZRBS Warszawa - LINK DO STRONY

04.05.2020 r. - SERVUS COMP Kraków

 

®Powyższe materiały są chronione prawem autorskim

 

Zapraszamy Państwa na dwa pozostałe szkolenia marketingowe dla Banków Spółdzielczych.

Zestaw szkoleń marketingowych  składa się z III MODUŁÓW.

marketing

 

Servus Comp Data Security , Świętokrzyska 12/403  30-015 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!