ORGANIZACJA PRACY I ZARZĄDZANIE PLACÓWKĄ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO - szkolenie Premium Bank
Profesjonalny wizerunek biznesowy oraz umiejętne zarządzanie mają znaczny wpływ na kształtowanie i postrzeganie wizerunku Banku. Warto w tym kierunku stale rozwijać swoje umiejętności.
CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Członków Zarządu Banku Spółdzielczego
- Kadry kierowniczej Banku Spółdzielczego
CELE SZKOLENIA
Poszerzenie wiedzy z zakresu:
- Stylu zarządzania i organizacji pracy w Banku Spółdzielczym
- Rangowania zadań, określania priorytetów, skutecznego korzystania z narzędzi pozwalających na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem
- Rozwijania umiejętności nawiązywania oraz budowania pozytywnych i długofalowych relacji z klientami, pracownikami, instytucjami zewnętrznymi
- Stosowania technik perswazji i metod wywierania wpływu
- Stosowania zasad organizacji i prowadzenia efektywnych spotkań, dopasowania formy spotkania do jego celu
- Poznania technik komunikacyjnych wzmacniających aktywność uczestników spotkania
- Budowania pozytywnego i profesjonalnego wizerunku kadry zarządzającej w Banku Spółdzielczym.
KORZYŚCI SZKOLENIA:
- Wdrożenie skutecznych praktyk pracy umysłowej i zarządzania czasem.
- Nabycie praktycznych umiejętności pokonywania typowych barier współpracy z partnerami biznesowymi i klientami Banku
- Pogłębienie wiedzy na temat skutecznego kierowania zespołem pracowników.
- Nabycie umiejętności sprawnego poprowadzenia każdego rodzaju spotkania, zaangażowania uczestników spotkania do współpracy podczas rozwiązywania problemów, reagowania na sytuacje stresowe.
- Zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju, wykorzystanie komunikacji niewerbalnej).
PLAN SZKOLENIA
- Zarządzanie czasem – hierarchizacja zadań – „zarządzanie szefem”.
- Ustalanie priorytetów
- Planowanie i organizacja czasu pracy
- Rozkład zadań w ciągu dnia pracy- krzywa REFA
- Delegowanie zadań
- Egzekwowanie realizacji zadań
- Budowanie relacji z klientami, pracownikami, instytucjami zewnętrznymi.
- Sztuka budowania trwałych relacji z klientami
- Inicjowanie, doskonalenie i utrzymywanie związków z klientami
- Strategie związków
- Związki z klientami a produkty Banku
- Analiza portfela klientów i ich zmieniających się oczekiwań
- Analiza rynku konkurencji a innowacyjność własna
- Jak podtrzymywać relacje z klientami; jak naprawiać te, które zostały zerwane.
- Zasada regularności kontaktów
- Budowanie zaufania– siedem zasad wg. S. Coveya
- Reklamacje, niezałatwione sprawy, jak z ich wybrnąć?
- Jak budować i podtrzymywać lojalność?
- Weryfikacja powodów zerwanych relacji, statystyka „odejść”
- Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
- Czas bezpowrotnie stracony - błędy w organizacji spotkań
- Cechy dobrych spotkań
- Planowanie zebrania w taki sposób, by wszyscy przyszli i byli przygotowani do rozmowy
- Prowadzenie zebrania operacyjnego – spotkanie w sprawach bieżących
- METODA 4 KROKÓW - Precyzowanie zagadnienia/problemu
- METODA 5 KROKÓW - przedstawianie swojego pomysłu na rozwiązanie problemu/sposobu postępowania, do którego trzeba przekonać innych
- Prowadzenie zebrania informacyjnego – spotkania w trudnych sytuacjach, przekazywanie informacji o planowanych w firmie zmianach
- Dress code – wyglądać modnie czy profesjonalnie?
- Kreowanie wizerunku profesjonalnego - biznesowy savoir vivre
- Elementy etykiety biznesowej
- Diagnoza naturalnych predyspozycji i wspierających cech osobowościowych
- Efekt pierwszego wrażenia
- Body language - wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
- Ćwiczenia w grupach.
- Pytania i odpowiedzi.
OSOBA PROWADZĄCA SZKOLENIE
ANNA SZCZEPANEK
Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem. Uniwersytet Jagielloński na kierunku Filologia polska, Szkołę trenerów biznesu Grupy SET (Certyfikowany kurs trenerski - poziom zaawansowany) oraz studia zawodowe Coachingu ICF - Instytut Komunikacji i Rozwoju dr Ewy Mukoid.
Odbyła szkolenia z zakresu: "Budowanie i prowadzenie szkoleń" - NOWE MOTYWACJE, „Narzędzia coachingowe w pracy menedżera” - NORMAN BENETT, „Coaching menedżerski” - POINT CORPORATE DEVELOPMENT, podstawy NLP, "Warsztaty trenerskie" - ITEM, "Train the Trainer"- CHILTERN; "Potęga komunikacji" - KALKSTEIN, "Standardy sprzedaży i obsługi klienta"- SCHENK INSTITUTE, "Wdrażanie umiejętności sprzedaży" - HOUSE OF SKILLS.
Na zawodowym koncie ponad 5000 godzin spędzonych na pracy szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy w charakterze coach-a. Zawodowe życie związane było z pracą dla międzynarodowych instytucji finansowych w charakterze trenera coach-a kierownika wsparcia sprzedaży. Równolegle od lat wspiera sektor małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc konsultacje i szkolenia z zakresu zarządzania zespołem i sprzedaży.
Autorka wielu kompleksowych projektów rozwojowych z powodzeniem wdrożonych w organizacjach i przynoszących wymierne oraz trwałe rezultaty. Skutecznie prowokuje do rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem. Doskonale panuje nad procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej ułatwiając uczestnikom sprawne przechodzenie na kolejne poziomy w drodze ku pożądanej zmianie.
Specjalizacje: sprzedaż, zarządzanie zespołem sprzedażowym, coaching menedżerski, komunikacja i współpraca.
® Powyższe materiały są chronione prawem autorskim
TERMINY SZKOLEŃ
10.03.2020 r. - ZRBS Warszawa - LINK DO STRONY