ORGANIZACJA PRACY I ZARZĄDZANIE PLACÓWKĄ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO - szkolenie Premium Bank

ORGANIZACJA PRACY I ZARZĄDZANIE PLACÓWKĄ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO

Profesjonalny wizerunek biznesowy oraz umiejętne zarządzanie mają znaczny wpływ na kształtowanie i postrzeganie wizerunku Banku. Warto w tym kierunku stale rozwijać swoje umiejętności.

CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ

 

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Członków Zarządu Banku Spółdzielczego
  • Kadry kierowniczej Banku Spółdzielczego

 

CELE SZKOLENIA

Poszerzenie wiedzy z zakresu:

  • Stylu zarządzania i organizacji pracy w Banku Spółdzielczym
  • Rangowania zadań, określania priorytetów, skutecznego korzystania z narzędzi pozwalających na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem
  • Rozwijania umiejętności nawiązywania oraz budowania pozytywnych i długofalowych relacji z klientami, pracownikami, instytucjami zewnętrznymi
  • Stosowania technik perswazji i metod wywierania wpływu
  • Stosowania zasad organizacji i prowadzenia efektywnych spotkań, dopasowania formy spotkania do jego celu
  • Poznania technik komunikacyjnych wzmacniających aktywność uczestników spotkania
  • Budowania pozytywnego i profesjonalnego wizerunku kadry zarządzającej w  Banku Spółdzielczym.

KORZYŚCI SZKOLENIA:

  • Wdrożenie skutecznych praktyk pracy umysłowej i zarządzania czasem.
  • Nabycie praktycznych umiejętności pokonywania typowych barier współpracy z partnerami biznesowymi i klientami Banku
  • Pogłębienie wiedzy na temat skutecznego kierowania zespołem pracowników.
  • Nabycie umiejętności sprawnego poprowadzenia każdego rodzaju spotkania, zaangażowania uczestników spotkania do współpracy podczas rozwiązywania problemów, reagowania na sytuacje stresowe.
  • Zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju, wykorzystanie komunikacji niewerbalnej).

PLAN SZKOLENIA

  1. Zarządzanie czasem – hierarchizacja zadań – „zarządzanie szefem”.
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie i organizacja czasu pracy
  • Rozkład zadań w ciągu dnia pracy- krzywa REFA
  • Delegowanie zadań
  • Egzekwowanie realizacji zadań
  1. Budowanie relacji z klientami, pracownikami, instytucjami zewnętrznymi.
  • Sztuka budowania trwałych relacji z klientami
    • Inicjowanie, doskonalenie i utrzymywanie związków z klientami
    • Strategie związków
    • Związki z klientami a produkty Banku
    • Analiza portfela klientów i ich zmieniających się oczekiwań
    • Analiza rynku konkurencji a innowacyjność własna
  • Jak podtrzymywać relacje z klientami; jak naprawiać te, które zostały zerwane.
    • Zasada regularności kontaktów
    • Budowanie zaufania– siedem zasad wg. S. Coveya
    • Reklamacje, niezałatwione sprawy, jak z ich wybrnąć?
    • Jak budować i podtrzymywać lojalność?
    • Weryfikacja powodów zerwanych relacji, statystyka „odejść”
    • Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Czas bezpowrotnie stracony - błędy w organizacji spotkań
  • Cechy dobrych spotkań
  • Planowanie zebrania w taki sposób, by wszyscy przyszli i byli przygotowani do rozmowy
  • Prowadzenie zebrania operacyjnego – spotkanie w sprawach bieżących
  • METODA 4 KROKÓW - Precyzowanie zagadnienia/problemu
  • METODA 5 KROKÓW - przedstawianie swojego pomysłu na rozwiązanie problemu/sposobu postępowania, do którego trzeba przekonać innych
  • Prowadzenie zebrania informacyjnego – spotkania w trudnych sytuacjach, przekazywanie informacji o planowanych w firmie zmianach
  1. Dress code – wyglądać modnie czy profesjonalnie?
  • Kreowanie wizerunku profesjonalnego - biznesowy savoir vivre
  • Elementy etykiety biznesowej
  • Diagnoza naturalnych predyspozycji i wspierających cech osobowościowych
  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Body language - wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
  1. Ćwiczenia w grupach.
  2. Pytania i odpowiedzi.

OSOBA PROWADZĄCA SZKOLENIE

ANNA SZCZEPANEK 

Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem. Uniwersytet Jagielloński na kierunku Filologia polska, Szkołę trenerów biznesu Grupy SET (Certyfikowany kurs trenerski - poziom zaawansowany) oraz studia zawodowe Coachingu ICF - Instytut Komunikacji i Rozwoju dr Ewy Mukoid.

Odbyła szkolenia z zakresu: "Budowanie i prowadzenie szkoleń" - NOWE MOTYWACJE, „Narzędzia coachingowe w pracy menedżera” - NORMAN BENETT, „Coaching menedżerski” - POINT CORPORATE DEVELOPMENT, podstawy NLP, "Warsztaty trenerskie" - ITEM, "Train the Trainer"- CHILTERN; "Potęga komunikacji" - KALKSTEIN, "Standardy sprzedaży i obsługi klienta"- SCHENK INSTITUTE, "Wdrażanie umiejętności sprzedaży" - HOUSE OF SKILLS.

Na zawodowym koncie ponad 5000 godzin spędzonych na pracy szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy w charakterze coach-a. Zawodowe życie związane było z pracą dla międzynarodowych instytucji finansowych w charakterze trenera coach-a kierownika wsparcia sprzedaży. Równolegle od lat wspiera sektor małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc konsultacje i szkolenia z zakresu zarządzania zespołem  i sprzedaży. 

Autorka wielu kompleksowych projektów rozwojowych z powodzeniem wdrożonych w organizacjach  i przynoszących wymierne  oraz trwałe rezultaty. Skutecznie prowokuje do rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem. Doskonale panuje nad procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej ułatwiając uczestnikom sprawne przechodzenie na kolejne poziomy   w drodze ku pożądanej zmianie. 

Specjalizacje: sprzedaż, zarządzanie zespołem sprzedażowym, coaching menedżerski, komunikacja i współpraca.

 

® Powyższe materiały są chronione prawem autorskim

 

TERMINY SZKOLEŃ

10.03.2020 r. - ZRBS Warszawa - LINK DO STRONY

 

Servus Comp Data Security , Świętokrzyska 12/403  30-015 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!