PERFEKCYJNY MENEDŻER - SZTUKA ZARZĄDZANIA, DELEGOWANIA I MOTYWOWANIA PERSONELU - szkolenie Premium Bank
Nowoczesne zarządzanie opiera się na umiejętności współpracy z zespołem, motywowaniu go do działania w trudnych sytuacjach i zdolności zaangażowania podwładnych do działania poprzez siłę własnego przykładu. Menedżer, aspirujący do roli uznanego lidera, powinien stale podnosić poziom swoich kompetencji i kwalifikacji, wspierać pracowników, którym przewodzi, w dążeniu do sukcesu, tworząc przy tym warunki do ich własnej kreatywnej pracy.
Świadome przywództwo pomaga rozwijać indywidualny potencjał pracowników, odkrywać ich predyspozycje i ukryte talenty, aby wspólnie osiągać ponadprzeciętne wyniki.
Posiadamy bogate doświadczenie w zarządzaniu pracownikami placówek bankowych i od wielu lat wspieramy kadrę menedżerską Banków w skutecznym zarządzaniu zespołami. Prowadzimy praktyczne i efektywne szkolenia z zakresu przewodzenia innym, coachingu menedżerskiego oraz budowania autorytetu lidera.
Szkolenie ma charakter warsztatowy i jest skoncentrowane na przekazaniu oraz przećwiczeniu konkretnych narzędzi motywowania, podnoszenia efektywności pracy i rozwoju potencjału pracowników.
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej Banku, menedżerów, liderów zespołów, osób na stanowisku kierownika projektów.
CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ
CEL SZKOLENIA
- Świadome pełnienie roli lidera w zespole i Banku.
- Uporządkowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu przewodzenia pracownikom Banku.
- Poznanie zadań i celów, które stoją przed liderem w różnych sytuacjach i zespołach.
- Skuteczne budowanie i prowadzenie zespołu do wyznaczonych przed nim celów, poznanie zasad dotyczących formułowania wizji.
- Zidentyfikowanie preferowanego stylu przewodzenia oraz poznanie jego wad i zalet.
- Poznanie i przećwiczenie technik wywierania wpływu na zespół pracowników.
- Otrzymanie informacji zwrotnej na temat indywidualnych zasobów w kontekście wywierania wpływu.
- Rozwinięcie umiejętności komunikacji z zespołem w oparciu o konkretne techniki.
- Poznanie przyczyn spadku motywacji u pracowników oraz metod zapobiegania.
- Rozwój swoich pracowników przez odpowiednie delegowanie, wsparcie i właściwie dobrany styl przywództwa.
KORZYŚCI SZKOLENIA:
Uczestnicy szkolenia:
- dowiedzą się, jak zbudować silny i liderski zespół w Banku;
- poznają swoje mocne strony w roli menedżera i ryzyko związane z kierowaniem zespołem;
- opanują kluczowe umiejętności, które powinien posiadać dobry skuteczny menedżer;
- poznają techniki panowania nad emocjami, kontrolowania własnych zachowań i adekwatnego reagowania na trudne sytuacje przy zarządzaniu zespołem;
- przećwiczą umiejętności potrzebne do wykonywania podstawowych zadań menedżerskich, takich jak: delegowanie, monitorowanie, motywowanie, wyznaczanie celów, budowanie zespołu, kreatywne rozwiązywanie problemów;
- wymienią się doświadczeniami i poznają najlepsze praktyki w zakresie zarządzania ludźmi.
PLAN SZKOLENIA
- Lider i jego misja, wizja, tożsamość:
- „Jasna wizja oznacza jasne metody”- formułowanie inspirującej wizji banku
- Tożsamość oraz misja lidera i jej wpływ na zaangażowanie pracowników.
- Siła Twojego wpływu na innych:
- Wywieranie wpływu a sprawowanie władzy.
- Czynniki wywierania wpływu na ludzi.
- Komunikacja niewerbalna, a wywieranie wpływu,
- Znajomość siebie: określenie naturalnych predyspozycji, cech osobowościowych i Twoich zasobów w kontekście wywierania wpływu na innych (poznanie siebie z wykorzystaniem standaryzowanych testów psychologicznych i informacji zwrotnej).
- Ty a przywództwo:
- Kim jest lider i jaka jest jego rola?
- Od zarządzania do przewodzenia – gdzie jesteś?
- Czynniki budujące Twój autorytet w roli lidera.
- Koncepcje przewodzenia innym na przestrzeni lat a Twoja praktyka.
- Style przewodzenia i ich wpływ na Twój zespół.
- Twój preferowany styl przewodzenia- diagnoza.
- Różnorodność jako siła napędowa zespołu:
- Identyfikacja ról w Twoim zespole.
- Role w zespole a komunikacja, współpraca i przewodzenie.
- Budowanie Twojego zespołu w oparciu o koncepcję ról.
- Twoja rola w zespole- autodiagnoza.
- Umiejętności skutecznego Lidera:
- Komunikacja lidera- stawianie granic; pytania i parafraza; odmawianie; informacja zwrotna; przekazywanie trudnych decyzji; „zdarta płyta”; nagradzanie; korygowanie zachowań; rozwiązywanie konfliktów w zespole.
- Motywowanie zespołu- identyfikacja przyczyn spadku motywacji; motywacja finansowa i pozafinansowa; techniki budowania motywacji do pracy.
- Rozwój pracowników- coaching i mentoring jako liderskie narzędzia służące wzrostowi pracowników.
- Najczęstsze liderskie błędy.
OSOBA PROWADZĄCA SZKOLENIE
ANNA SZCZEPANEK
Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem. Uniwersytet Jagielloński na kierunku Filologia polska, Szkołę trenerów biznesu Grupy SET (Certyfikowany kurs trenerski - poziom zaawansowany) oraz studia zawodowe Coachingu ICF - Instytut Komunikacji i Rozwoju dr Ewy Mukoid.
Odbyła szkolenia z zakresu: "Budowanie i prowadzenie szkoleń" - NOWE MOTYWACJE, „Narzędzia coachingowe w pracy menedżera” - NORMAN BENETT, „Coaching menedżerski” - POINT CORPORATE DEVELOPMENT, podstawy NLP, "Warsztaty trenerskie" - ITEM, "Train the Trainer"- CHILTERN; "Potęga komunikacji" - KALKSTEIN, "Standardy sprzedaży i obsługi klienta"- SCHENK INSTITUTE, "Wdrażanie umiejętności sprzedaży" - HOUSE OF SKILLS.
Na zawodowym koncie ponad 5000 godzin spędzonych na pracy szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy w charakterze coach-a. Zawodowe życie związane było z pracą dla międzynarodowych instytucji finansowych w charakterze trenera coach-a kierownika wsparcia sprzedaży. Równolegle od lat wspiera sektor małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc konsultacje i szkolenia z zakresu zarządzania zespołem i sprzedaży.
Autorka wielu kompleksowych projektów rozwojowych z powodzeniem wdrożonych w organizacjach i przynoszących wymierne oraz trwałe rezultaty. Skutecznie prowokuje do rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem. Doskonale panuje nad procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej ułatwiając uczestnikom sprawne przechodzenie na kolejne poziomy w drodze ku pożądanej zmianie.
Specjalizacje: sprzedaż, zarządzanie zespołem sprzedażowym, coaching menedżerski, komunikacja i współpraca.
ZAPISY, KONTAKT:
Barbara Dyka
Koordynator ds. Audytów i Szkoleń
tel. +48 12 631 91 22
+48 608 407 668
TERMINY SZKOLEŃ:
24.03.2020 r. - SERVUS COMP KRAKÓW
26.05.2020 r. - ZRBS Warszawa
®Powyższe materiały są chronione prawem autorskim