Jak skutecznie wdrożyć i prowadzić politykę marketingową w banku spółdzielczym? |
Banki Spółdzielcze muszą nieustannie poszukiwać nowych Klientów. Dobre czasy, gdy Klient był przez lata przywiązany do jednego banku spółdzielczego z bardzo długimi tradycjami, kończą się i przechodzą do historii. Jednym ze skutecznych narzędzi informowania Klientów o produktach i usługach bankowych jest Internet, a konkretnie pełnowartościowa i sprawna strona internetowa, dzięki której możemy świadomie pozyskiwać nowych Klientów.
Wiele osób odpowiedzialnych za marketing i za uruchomienie nowego portalu bankowego kieruje się tylko jednym kryterium jakim jest jego strona wizualna.
Czy to dobry kierunek klasyfikacji strony internetowej?
W lutym zapraszamy m.in. na cykl dwóch szkoleń o tym jak skutecznie promować usługi i produkty banku spółdzielczego w internecie?
Zapraszamy Państwa na szkolenia powiązane tematycznie z opisanym zagadnieniem.
NAJLEPSZĄ INWESTYCJĄ JEST INWESTOWANIE W WIEDZĘ !!! |
Nasz specjalistyczny portal szkoleniowy https://edu.servus-comp.pl/pl/858-szkolenia-on-line ułatwia nam kontakt szkoleniowy z Państwem.
Na portalu można również znaleźć informacje dotyczące zakresu prowadzonych przez nas audytów lub skorzystać z proponowanych konsultacji bądź doradztwa w zakresie specjalistycznej pomocy dla Banków w sferze proceduralnej, organizacyjnej, technicznej czy prawnej.
Systematycznie informujemy banki o prowadzonych przez nas akcjach informacyjnych i szkoleniowych na naszym blogu, gdzie można zapoznać się z proponowanymi technologiami, wdrożeniami, procedurami oraz istotną dla Banków Spółdzielczych tematyką specjalistyczną: https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/blog/
Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.