szkolenia Servus Comp

SZKOLENIA DLA BANKÓW

MOŻLIWE DO ZREALIZOWANIA RÓWNIEŻ W TWOIM MIEŚCIE

Obsługa klienta w placówkach bankowych Banków Spółdzielczych

 

Na bazie naszych wieloletnich doświadczeń związanych z pracą dla wiodących instytucji finansowych zebraliśmy najlepsze praktyki związane z profesjonalną obsługą klienta. Dzięki naszym szkoleniom Uczestnicy dowiedzą się jak efektywnie obsłużyć klienta na każdym z etapów procesu oraz jak pozytywnie wpływać na poziom jego satysfakcji oraz jak budować jego lojalność w stosunku do banku.

CELE SZKOLENIA:

  • poznanie i doskonalenie zasad oraz umiejętności profesjonalnej obsługi klientów w oddziale banku,
  • ugruntowanie wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta banku;
  • przećwiczenie sposobów radzenia sobie z różnymi stylami komunikowania się podczas obsługi , w tym wypracowywanie skutecznych i wartościowych sposób na zwiększenie jakości obsługi oraz poprawy sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami banku;
  • doskonalenie zasad efektywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej;
  • doskonalenie postawy asertywnej w kontakcie z tak zwanym trudnym klientem;
  • poznanie i przećwiczenie technik aktywnego słuchania oraz sztuki prezentowania produktów oraz usług bankowych;
  • poznanie sposobów na sprawną identyfikację i zaspokajanie potrzeb klientów w procesie ich obsługi w oddziale banku.

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Wpływ jakości obsługi klienta na konkurencyjność i pozycję Banków Spółdzielczych  na rynku
  • Misja Banku  i wynikające z niej standardy profesjonalnej obsługi klienta;
  • Co ułatwia, a co utrudnia osiąganie ponadprzeciętnych wyników oddziału bankowego?- profesjonalna obsługa klienta a dochodowość banku/oddziału.
  1. Podstawowe standardy obsługi klienta Banków Spółdzielczych
  • Powitanie klienta w placówce
  • Zarządzanie kolejką
  • Model przyjmowania dyspozycji klienta
  • Działania pro-sprzedażowe
  • Pożegnanie klienta
  • Model przyjmowania reklamacji.
  1. Skuteczna komunikacja jako podstawa pozyskania i utrzymania klienta Banków Spółdzielczych
  • Zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej w oddziale banku;
  • Bariery komunikacyjne, czyli czego należy unikać w kontakcie z klientem
  • Zasady budowania zaufania i lojalności jako podstawa długotrwałych relacji z klientem oddziału banku.
  1. Psychologia obsługi klienta
  • Pozytywne pierwsze wrażenie- czynniki budujące pozytywne pierwsze wrażenie w relacjach z klientem banku (wygląd, postawa, ubiór, kompetencje pracownika oddziału banku na tle ich oceny przez klienta oraz jako miara wyróżnienia Oddziału na rynku lokalnym)
  • Umiejętność rozpoznawania i spełniania oczekiwań klientów banku
  • Rola i znaczenie komunikacji niewerbalnej w procesie obsługi Klientów Banku
  • Zwroty pożądane i niepożądane w procesie obsługi klientów Oddziału Banku.
  1. Zaspokajanie potrzeb klienta Banków Spółdzielczych
  • Rozpoznawanie i wspieranie potrzeb klienta oddziału banku
  • umiejętność prezentowania korzyści z proponowanych produktów i usług bankowych adekwatnie do zdiagnozowanych potrzeb klienta.
  1. Prezentowanie rozwiązań językiem korzyści
  • cecha- zaleta-korzyść – a model sprzedaży i obsługi klienta
  • techniki prezentacji produktów i usług bankowych.
  1. Sposoby radzenia sobie z tak zwanym trudnym klientem
  • Typy klientów i sposoby skutecznej komunikacji w zależności od zdiagnozowanego typu (klient niezdecydowany, obojętny, roszczeniowy, manipulacyjny, niekulturalny, agresywny)
  • Postawa asertywna w komunikacji z klientem.

 

Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502  30-019 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!