SZKOLENIA DLA BANKÓW
MOŻLIWE DO ZREALIZOWANIA RÓWNIEŻ W TWOIM MIEŚCIE
Zarządzanie pracownikami placówek Banków Spółdzielczych
Mamy praktyczne doświadczenie w zarządzaniu pracownikami placówek bankowych i od wielu lat wspieramy kadrę zarządzającą banków w skutecznym przewodzeniu zespołom. Prowadzimy praktyczne i efektywne szkolenia z zakresu przewodzenia innym, coachingu menedżerskiego oraz budowania autorytetu lidera.
CELE SZKOLENIA:
- poznanie i przećwiczenie technik wywierania wpływu na innych.
- otrzymanie informacji zwrotnej na temat indywidualnych zasobów w kontekście wywierania wpływu.
- Uporządkowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu przewodzenia innym.
- zidentyfikowanie preferowanego stylu przewodzenia oraz poznanie jego wad i zalet
- poznanie zasad dotyczących formułowania wizji.
- Rozwinięcie umiejętności komunikacji z zespołem w oparciu o konkretne techniki.
- Poznanie przyczyn spadku motywacji u pracowników oraz metod zapobiegania.
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:
- Lider Banku Spółdzielczego i jego misja, wizja, tożsamość:
- „Jasna wizja oznacza jasne metody”- formułowanie inspirującej wizji banku
- Tożsamość oraz misja lidera i jej wpływ na zaangażowanie pracowników.
- Siła Twojego wpływu na innych:
- Wywieranie wpływu a sprawowanie władzy.
- Czynniki wywierania wpływu na ludzi.
- Komunikacja niewerbalna, a wywieranie wpływu,
- Znajomość siebie: określenie naturalnych predyspozycji, cech osobowościowych i Twoich zasobów w kontekście wywierania wpływu na innych (poznanie siebie z wykorzystaniem standaryzowanych testów psychologicznych i informacji zwrotnej).
- Ty a przywództwo:
- Kim jest lider i jaka jest jego rola?
- Od zarządzania do przewodzenia – gdzie jesteś?
- Czynniki budujące Twój autorytet w roli lidera.
- Koncepcje przewodzenia innym na przestrzeni lat a Twoja praktyka.
- Style przewodzenia i ich wpływ na Twój zespół.
- Twój preferowany styl przewodzenia- diagnoza.
- Różnorodność jako siła napędowa zespołu:
- Identyfikacja ról w Twoim zespole.
- Role w zespole a komunikacja, współpraca i przewodzenie.
- Budowanie Twojego zespołu w oparciu o koncepcję ról.
- Twoja rola w zespole- autodiagnoza.
- Umiejętności skutecznego Lidera Banku Spółdzielczego:
- Komunikacja lidera- stawianie granic; pytania i parafraza; odmawianie; informacja zwrotna; przekazywanie trudnych decyzji; „zdarta płyta”; nagradzanie; korygowanie zachowań; rozwiązywanie konfliktów w zespole.
- Motywowanie zespołu- identyfikacja przyczyn spadku motywacji; motywacja finansowa i pozafinansowa; techniki budowania motywacji do pracy.
- Rozwój pracowników- coaching i mentoring jako liderskie narzędzia służące wzrostowi pracowników.
- Najczęstsze liderskie błędy.
Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502 30-019 Kraków
tel. +48 12 631 91 22 biuro@servus-comp.pl