ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM I KOMUNIKACJĄ MIĘDZYPOKOLENIOWĄ W BANKU SPÓŁDZIELCZYM - szkolenie Premium Bank

zarządzanie zespołem

Szkolenie skierowane jest do osób zarządzających i kierujących zespołami. Uczestnicy szkolenia nabędą kompetencji niezbędnych do efektywnego zarządzania zespołami międzypokoleniowym, poznają sytuacje problematyczne w Banku Spółdzielczym, u których podłoża leży wiek zatrudnionych pracowników. Podczas szkolenia zostaną przedstawione wypracowane operacyjne rozwiązania, wiedza oraz umiejętności dotyczące wykorzystania potencjału pracowników reprezentujących różne grupy wiekowe.

Szkolenie jest prowadzone metodą warsztatową, z uwzględnieniem zasad andragogiki. W ten sposób zapewniamy najwyższą skuteczność nauki ludziom dorosłym. Wykorzystujemy rozmaite techniki aktywizujące, jak gry symulacyjne, techniki kreatywnego myślenia, techniki coachingowe, burze mózgu, praca w małych grupach.

 

ADRESACI SZKOLENIA

  • Zarząd Banku
  • Kadra kierownicza: dyrektorzy, kierownicy, menedżerowie, liderzy, kadra rezerwowa
  • Inspektorzy Ochrony Danych

CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ

 

CEL SZKOLENIA

  • Wyposażenie Uczestników szkolenia w kompetencje niezbędne do efektywnego zarządzania zespołami międzypokoleniowymi.
  • Rozpoznanie sytuacji problematycznych w Banku Spółdzielczym, u których podłoża leży wiek zatrudnionych pracowników.
  • Wypracowanie operacyjnych rozwiązań.
  • Wyposażenie Uczestników szkolenia w wiedzę oraz umiejętności dotyczące wykorzystania potencjału pracowników. reprezentujących różne grupy wiekowe.

KORZYŚCI SZKOLENIA:

  • Zdobycie wiedzy dotyczącej zarządzania zespołami międzypokoleniowymi i przełożenie tej wiedzy na realia Banków Spółdzielczych.
  • Uświadomienie sobie korzyści wynikających ze współpracy osób w zróżnicowanym wieku.
  • Zapoznanie się z dobrymi praktykami zarządzania różnorodnością zespołu pracowników (modele, narzędzia).
  • Autodiagnoza indywidualnego stylu zarządzania i rozwinięcie niezbędnych kompetencji do skutecznego zarządzania różnorodnością pracowników.
  • Rozwinięcie kompetencji w zakresie komunikacji w zróżnicowanym zespole.
  • Rozwój umiejętności rozpoznawania mocnych stron pracowników w różnym wieku i wykorzystywanie ich w celu zwiększenia efektywności Banku.

PLAN SZKOLENIA

  1. Analiza pokoleń
  • Opis pokoleń funkcjonujących na rynku pracy
  • Różnice pokoleniowe: przekonania, wartości, motywacje
  1. Różnorodność i komunikacja
  • Siła różnorodności – czego możemy się nauczyć od różnych pokoleń?
  • Na co zwrócić uwagę w komunikacji z pracownikami reprezentującymi różne pokolenia?
  • Jak budować wzajemne porozumienie? – uświadomienie sobie siły współpracy
  1. Zespoły wielopokoleniowe
  • Identyfikacja problemów wynikających z posiadania zespołów międzypokoleniowych oraz sposoby ich przezwyciężania
  • Problemy, trudne sytuacje i konflikty w zespole międzypokoleniowym – jak sobie radzić?
  • Plusy zespołów wielopokoleniowych:

a) Mocne strony poszczególnych pokoleń

b) Podział zadań i kompetencji

c) Jak najlepiej wykorzystać potencjał pracowników

d) Zapobieganie konfliktom

  1. Wyzwania menadżera w zarządzaniu zespołem międzypokoleniowym
  • Menedżer w zespole międzypokoleniowym jako autorytet i lider dla różnych pokoleń pracowników
  • Style zarządzania a różnice pokoleniowe
  • Rodzaje i kierunki motywacji - czego oczekuje dane pokolenie?
  • Projektowanie systemu zarządzania wiekiem w Banku:

a) Zarządzania rozwojem karier pracowników w różnym wieku

b) Wdrożenie systemu wymiany doświadczeń i informacji pomiędzy pracownikami starszymi a najmłodszym pokoleniem pracowników

c) Wdrażanie programów uczenia się przez całe życie.

OSOBA PROWADZĄCA SZKOLENIE

ANNA SZCZEPANEK 

Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem. Uniwersytet Jagielloński na kierunku Filologia polska, Szkołę trenerów biznesu Grupy SET (Certyfikowany kurs trenerski - poziom zaawansowany) oraz studia zawodowe Coachingu ICF - Instytut Komunikacji i Rozwoju dr Ewy Mukoid.

Odbyła szkolenia z zakresu: "Budowanie i prowadzenie szkoleń" - NOWE MOTYWACJE, „Narzędzia coachingowe w pracy menedżera” - NORMAN BENETT, „Coaching menedżerski” - POINT CORPORATE DEVELOPMENT, podstawy NLP, "Warsztaty trenerskie" - ITEM, "Train the Trainer"- CHILTERN; "Potęga komunikacji" - KALKSTEIN, "Standardy sprzedaży i obsługi klienta"- SCHENK INSTITUTE, "Wdrażanie umiejętności sprzedaży" - HOUSE OF SKILLS.

Na zawodowym koncie ponad 5000 godzin spędzonych na pracy szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy w charakterze coach-a. Zawodowe życie związane było z pracą dla międzynarodowych instytucji finansowych w charakterze trenera coach-a kierownika wsparcia sprzedaży. Równolegle od lat wspiera sektor małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc konsultacje i szkolenia z zakresu zarządzania zespołem  i sprzedaży. 

Autorka wielu kompleksowych projektów rozwojowych z powodzeniem wdrożonych w organizacjach  i przynoszących wymierne  oraz trwałe rezultaty. Skutecznie prowokuje do rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem. Doskonale panuje nad procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej ułatwiając uczestnikom sprawne przechodzenie na kolejne poziomy   w drodze ku pożądanej zmianie. 

Specjalizacje: sprzedaż, zarządzanie zespołem sprzedażowym, coaching menedżerski, komunikacja i współpraca.

 

TERMINY SZKOLEŃ

27.02.03.2020 r. - LUBLIN - Szkoła Bankowa w Sandomierzu

 

Servus Comp Data Security , Świętokrzyska 12/403  30-015 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!