MARKETING W PRAKTYCE BANKOWEJ, CZYLI SKUTECZNA PROMOCJA USŁUG I PRODUKTÓW BANKOWYCH W INTERNECIE - szkolenie Premium Bank - MODUŁ I
ADRESACI SZKOLENIA
- Kadra zarządzająca Banków Spółdzielczych
- Dyrekcja działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
- Pracownicy działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
- Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej
CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ
CELE SZKOLENIA
Zmieniające się trendy, upodobania i wymagania Klientów wymuszają na Bankach udoskonalanie narzędzi sprzedażowych zapewniających błyskawiczny dostęp do usług finansowych. Narzędzia te muszą być uniwersalne i zróżnicowane w taki sposób, aby Klienci w każdej grupie wiekowej mogli znaleźć dla siebie odpowiednie produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma za zadanie przedstawienie uczestnikom narzędzi marketingowych i alternatywnych metod, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do klientów bez większych nakładów finansowych. Uczestnicy poznają reguły, którymi rządzi się nowoczesny marketing, skuteczne metody promocji w Internecie, zdobędą umiejętności efektywnego kreowania wizerunku Banku w sieci i prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych.
KORZYŚCI SZKOLENIA:
Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę na temat:
- dopasowania działań marketingowych do produktów i usług bankowych,
- rozpoznawalności wizerunku Banku w sieci,
- zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów bankowych i pozyskania nowych klientów
- oszczędzania nakładów finansowych na działaniach marketingowych
- zwiększenia zainteresowania i wiarygodności wizerunku Banku dla nowego pokolenia klientów
- narzędzi ułatwiających prowadzenie działań w mediach społecznościowych
- zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych.
oraz wielu innych ciekawych zagadnień
PLAN SZKOLENIA
- Charakterystyka generacji Z / Y / X / Baby Boomer
- Nowe trendy wskazują kierunek działań marketingowych na generacje Y / Z. Nie zapominajmy o pozostałych generacjach, które może nie wykorzystują w tak dużym stopniu nowinek technologicznych, jak młode generacje, ale za to posiadają konkretne doświadczenie generujące ich potrzeby. Pamiętajmy, że każdy klient jest dla nas ważny.
- Nowoczesna strategia promocji i budowania wizerunku Banku w internecie
- Marketing tradycyjny
- Marketing internetowy
- Strona WWW jako nowoczesne narzędzie komunikacji z klientem
Wskażemy jak wiele zależy od samej struktury strony www, składni treści, responsywności, bezpieczeństwa w świetle chęci wypromowania witryny Banku.
- Główne elementy strony internetowej
- Optymalizacja – Tagi nagłówka – Inne
- „Długi ogon” – Long tail
- Co to jest SEO?
- Optymalizacja SEO.
- Co to jest SEM?
- Pozycjonowanie organiczne
Wydawaj mniej pieniędzy na reklamę dzięki perfekcyjnie zaplanowanej stronie internetowej. Wspomóż świadomie pozycjonowanie organiczne.
- Cyberbezpieczeństwo www
Jakie warunki musi spełnić strona www banku, aby być bezpieczną?
- Cyberbezpieczeństwo bankowości internetowej
Na co zwrócić uwagę oceniając, czy moduły bankowości internetowej są bezpieczne dla Klientów i dla infrastruktury informatycznej Banku
- Rodzaje marketingu internetowego
- Marketing relacyjny
- Jeden z ważniejszych elementów marketingu, o którym szczególnie w Bankach Spółdzielczych zapominamy. Marketing relacyjny to dobry sposób na wypracowanie wizerunku firmy. Odpowiednie działania mogą nie tylko pozwolić na utrzymanie stałych klientów, ale także zachęcić nowych do skorzystania z usług naszego banku.
- Sponsoring lokalnych inicjatyw
- Influencer – Kim jest ?
- Social Media
- Profil Banku na Facebook-u
- Facebook Ads
- Google Ads
Dlaczego warto wykorzystać w aktywnym marketingu Banku narzędzia FB Ads i GOOGLE Ads?
- Pozafinansowe usługi banków – wartość dodana VAS (Value Added Services
- Klienci coraz częściej wspominają o swoim Banku jako o instytucji nie tylko finansowej, ale również instytucji, dzięki której będą mogli zrealizować inne konkretne usługi. O tym jakie usługi są mile widziane w ofertach Banku będzie mowa właśnie podczas tego szkolenia.
- Segmentacja klientów
- Segmentacja umożliwia pogląd na grupy klientów. Podział klientów Banku na grupy daje nam wiele możliwości. Możemy np. bardzo celnie kierować do grup propozycje naszych produktów dostosowanych do ich wymagań.
- Zasada Pareto 20/80
- Stara, ale niebywale aktualna zasada kluczowych klientów generujących większość obrotów naszego banku. Konsekwentne stosowanie tej zasady prowadzi do zwiększenia wydajności.
- Zasada 4P-Jerome McCarthy
- Stare zasady odpowiednio dostosowane do nowych realiów są nadal aktualne. Ciekawy efekt otrzymujemy wtedy, kiedy dwie różne zasady zostaną połączone.
13. Zasada S.A.V.E. – Eduardo Conrado
- solution produkt >> rozwiązanie
- access miejsce >> dostęp
- value cena >> wartość
- education promocja >> edukacja
14. Cross marketing
15. Cross selling
16. Up selling
17. Bankowość elektroniczna jako nośnik treści marketingowej
18. Kreowanie nowoczesnego produktu i usługi bankowej
19. Szkolenia sprzedażowe dla pracowników Banków po opracowaniu koncepcji sprzedaży i celów sprzedaży
20. Outsourcing marketingu. Czy to się opłaca?
21. Organizowanie spotkań grup przedsiębiorców. Bank w roli eksperta w rozwiązywaniu problemów swoich najlepszych klientów.
OSOBA PROWADZĄCA SZKOLENIE
ANDRZEJ POPIOŁEK
Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Certyfikat ITIL Foundation. Wykładowca na studiach MBA dedykowanych dla Prezesów Banków Spółdzielczych. Praktyk specjalista ds. marketingu internetowego w Bankach Spółdzielczych. Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych, przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych. Ścisła współpraca ze Związkiem Rewizyjnym Banków Spółdzielczych jako audytor rekomendacji D i audytu Bezpieczeństwa Informacji w Bankach Spółdzielczych.
Ekspert z zakresu audytów sprawdzających spełnienie wymagań KNF, KRI, RODO i in. w obszarze cyberbezpieczeństwa i wytycznych ustawowych. Specjalizacja w dostosowaniu procedur w bankach, przedsiębiorstwach i urzędach państwowych do wymagań organów nadzorczych.
Wykładowca, szkoleniowiec, konsultant – https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl
Pasja: winogrodnik, znawca wina, degustator, podróżnik.
ZAPISY, KONTAKT:
Barbara Dyka
Koordynator ds. Audytów i Szkoleń
tel. +48 12 631 91 22
+48 608 407 668
TERMINY SZKOLEŃ:
17.02.2020 r. - SERVUS COMP KRAKÓW
19.02.2020 r. - FRBS Białystok - LINK DO STRONY
28.02.2020 r. - FRBS Wrocław - LINK DO STRONY
27.03.2020 r. - FRBS Katowice - LINK DO STRONY
01.04.2020 r. - SERVUS COMP Kraków - SZKOLENIE OTWARTE
17.04.2020 r. - ZRBS Warszawa - LINK DO STRONY
04.05.2020 r. - SERVUS COMP Kraków
®Powyższe materiały są chronione prawem autorskim
Zapraszamy Państwa na dwa pozostałe szkolenia marketingowe dla Banków Spółdzielczych.
Zestaw szkoleń marketingowych składa się z III MODUŁÓW.