SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH - szkolenie Premium Bank
ADRESACI SZKOLENIA
- Pracownicy działu obsługi klienta, kasjerzy, doradcy klienta.
- Kierownicy działu obsługi klienta
CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ
CEL SZKOLENIA
- Poznanie metod skutecznego nawiązywania kontaktu z nowym klientem oraz efektywnego utrzymywania relacji z obecnym
- Sięgnięcie w głąb siebie i identyfikacja budujących oraz ograniczających przekonań, które rzutują na podejście do tematu aktywnej sprzedaży produktów bankowych
- Poznanie i przećwiczenie zasad kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika banku
- Poznanie modeli i trendów sprzedażowych obowiązujących w bankowości
- Nabycie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu na każdym z etapów procesu sprzedażowego.
KORZYŚCI SZKOLENIA:
- Poznanie i doskonalenie zasad oraz umiejętności profesjonalnej obsługi klientów w oddziale Banku
- Ugruntowanie wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta banku
- Podniesienie efektywności sprzedaży produktów bankowych
- Poprawna identyfikacja potrzeb klienta
- Pozytywny wpływ na poziom satysfakcji klienta oraz budowanie jego lojalności w stosunku do banku.
PLAN SZKOLENIA
- Czym tak naprawdę jest sprzedaż?
- Sprzedaż wczoraj i dziś- modele i trendy sprzedażowe
- Schematy myślenia o sprzedaży i ich eliminowanie
- Dlaczego jestem sprzedawcą? Czyli o motywacji wewnętrznej
- Budująca i ograniczająca moc przekonań związanych ze sprzedażą
- Struktura procesu sprzedaży produktów bankowych
- Otwarcie i budowanie relacji w sprzedaży produktów bankowych
- Komunikacja z klientem
- Aktywne słuchanie i badanie potrzeb klienta
- Język korzyści w sprzedaży produktów bankowych
- Zamknięcie sprzedaży
- Radzenie sobie z oporem i zastrzeżeniami w sprzedaży produktów bankowych:
- Powody oporu i zastrzeżeń klienta, m.in. stereotypy, brak relacji, niedostosowanie przebiegu rozmowy do potrzeb klienta, brak umiejętnego uświadomienia korzyści
- Psychologia zachowań klienta
- Rodzaje osobowości klientów banku- typologia klienta
- Psychologiczne uwarunkowania zachowań klientów banku
- Telemarketing - czyli promocja, sprzedaż i obsługa klienta banku przez telefon
- Jak efektywnie wykorzystywać telefon w procesie profesjonalnej obsługi klienta
- Aktywność pro-sprzedażowa w kontakcie telefonicznym
- Analiza klientów i ich potencjału rozwoju dla banku
- Klient Banku i jego znaczenie w osiąganiu pozycji banku na rynku
- Segmentacja klientów: dochodowy, niedochodowy, rozwojowy, nierozwojowy
- Marketingowe techniki obsługi klientów bankowych
- Źródła informacji o kliencie
- Badanie postaw i opinii klientów - rozpoznawanie oczekiwań i potrzeb
- Klienci Banku: segment prestiżowy i „VIP” – jak efektywnie prowadzić z nimi sprzedaż oraz budować relacje?
- Klienci Banku: segment Premium i PRIVATE BANKING
- Jak obsługiwać i budować z nimi relacje oparte na zaufaniu oraz najwyższym poziomie profesjonalizmu świadczonych usług?
- Mierniki jakości obsługi klientów i ich lojalności z pkt. widzenia rozwoju i budowania pozycji Oddziału Banku.
OSOBA PROWADZĄCA SZKOLENIE
ANNA SZCZEPANEK
Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem. Uniwersytet Jagielloński na kierunku Filologia polska, Szkołę trenerów biznesu Grupy SET (Certyfikowany kurs trenerski - poziom zaawansowany) oraz studia zawodowe Coachingu ICF - Instytut Komunikacji i Rozwoju dr Ewy Mukoid.
Odbyła szkolenia z zakresu: "Budowanie i prowadzenie szkoleń" - NOWE MOTYWACJE, „Narzędzia coachingowe w pracy menedżera” - NORMAN BENETT, „Coaching menedżerski” - POINT CORPORATE DEVELOPMENT, podstawy NLP, "Warsztaty trenerskie" - ITEM, "Train the Trainer"- CHILTERN; "Potęga komunikacji" - KALKSTEIN, "Standardy sprzedaży i obsługi klienta"- SCHENK INSTITUTE, "Wdrażanie umiejętności sprzedaży" - HOUSE OF SKILLS.
Na zawodowym koncie ponad 5000 godzin spędzonych na pracy szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy w charakterze coach-a. Zawodowe życie związane było z pracą dla międzynarodowych instytucji finansowych w charakterze trenera coach-a kierownika wsparcia sprzedaży. Równolegle od lat wspiera sektor małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc konsultacje i szkolenia z zakresu zarządzania zespołem i sprzedaży.
Autorka wielu kompleksowych projektów rozwojowych z powodzeniem wdrożonych w organizacjach i przynoszących wymierne oraz trwałe rezultaty. Skutecznie prowokuje do rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem. Doskonale panuje nad procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej ułatwiając uczestnikom sprawne przechodzenie na kolejne poziomy w drodze ku pożądanej zmianie.
Specjalizacje: sprzedaż, zarządzanie zespołem sprzedażowym, coaching menedżerski, komunikacja i współpraca.
® Powyższe materiały są chronione prawem autorskim
TERMINY SZKOLEŃ
31.03.2020 r. - SERVUS COMP KRAKÓW