SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH - szkolenie Premium Bank

Premium Bank SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH servus-comp.pl premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl

ADRESACI SZKOLENIA

  • Pracownicy działu obsługi klienta, kasjerzy, doradcy klienta.
  • Kierownicy działu obsługi klienta

CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ

 

CEL SZKOLENIA

  • Poznanie metod skutecznego nawiązywania kontaktu z nowym klientem oraz efektywnego utrzymywania relacji z obecnym
  • Sięgnięcie w głąb siebie i identyfikacja budujących oraz ograniczających przekonań, które rzutują na podejście do tematu aktywnej sprzedaży produktów bankowych
  • Poznanie i przećwiczenie zasad kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika banku
  • Poznanie modeli i trendów sprzedażowych obowiązujących w bankowości
  • Nabycie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu na każdym z etapów procesu sprzedażowego.

KORZYŚCI SZKOLENIA:

  • Poznanie i doskonalenie zasad oraz umiejętności profesjonalnej obsługi klientów w oddziale Banku
  • Ugruntowanie wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta banku
  • Podniesienie efektywności sprzedaży produktów bankowych
  • Poprawna identyfikacja potrzeb klienta
  • Pozytywny wpływ na poziom satysfakcji klienta oraz budowanie jego lojalności w stosunku do banku.

PLAN SZKOLENIA

  1. Czym tak naprawdę jest sprzedaż?
  • Sprzedaż wczoraj i dziś- modele i trendy sprzedażowe
  • Schematy myślenia o sprzedaży i ich eliminowanie
  • Dlaczego jestem sprzedawcą? Czyli o motywacji wewnętrznej
  • Budująca i ograniczająca moc przekonań związanych ze sprzedażą

 

  1. Struktura procesu sprzedaży produktów bankowych
  • Otwarcie i budowanie relacji w sprzedaży produktów bankowych
  • Komunikacja z klientem
  • Aktywne słuchanie i badanie potrzeb klienta
  • Język korzyści w sprzedaży produktów bankowych
  • Zamknięcie sprzedaży

 

  1. Radzenie sobie z oporem i zastrzeżeniami w sprzedaży produktów bankowych:
  • Powody oporu i zastrzeżeń klienta, m.in. stereotypy, brak relacji, niedostosowanie przebiegu rozmowy do potrzeb klienta, brak umiejętnego uświadomienia korzyści

 

  1. Psychologia zachowań klienta
  • Rodzaje osobowości klientów banku- typologia klienta
  • Psychologiczne uwarunkowania zachowań klientów banku

 

  1. Telemarketing - czyli promocja, sprzedaż i obsługa klienta banku przez telefon
  • Jak efektywnie wykorzystywać telefon w procesie profesjonalnej obsługi klienta
  • Aktywność pro-sprzedażowa w kontakcie telefonicznym

 

  1. Analiza klientów i ich potencjału rozwoju dla banku
  • Klient Banku i jego znaczenie w osiąganiu pozycji banku na rynku
  • Segmentacja klientów: dochodowy, niedochodowy, rozwojowy, nierozwojowy
  • Marketingowe techniki obsługi klientów bankowych
  • Źródła informacji o kliencie
  • Badanie postaw i opinii klientów - rozpoznawanie oczekiwań i potrzeb
  • Klienci Banku: segment prestiżowy i „VIP” – jak efektywnie prowadzić z nimi sprzedaż oraz budować relacje?
  • Klienci Banku: segment Premium i PRIVATE BANKING
  • Jak obsługiwać i budować z nimi relacje oparte na zaufaniu oraz najwyższym poziomie profesjonalizmu świadczonych usług?
  • Mierniki jakości obsługi klientów i ich lojalności z pkt. widzenia rozwoju i budowania pozycji Oddziału Banku.

OSOBA PROWADZĄCA SZKOLENIE

ANNA SZCZEPANEK 

Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem. Uniwersytet Jagielloński na kierunku Filologia polska, Szkołę trenerów biznesu Grupy SET (Certyfikowany kurs trenerski - poziom zaawansowany) oraz studia zawodowe Coachingu ICF - Instytut Komunikacji i Rozwoju dr Ewy Mukoid.

Odbyła szkolenia z zakresu: "Budowanie i prowadzenie szkoleń" - NOWE MOTYWACJE, „Narzędzia coachingowe w pracy menedżera” - NORMAN BENETT, „Coaching menedżerski” - POINT CORPORATE DEVELOPMENT, podstawy NLP, "Warsztaty trenerskie" - ITEM, "Train the Trainer"- CHILTERN; "Potęga komunikacji" - KALKSTEIN, "Standardy sprzedaży i obsługi klienta"- SCHENK INSTITUTE, "Wdrażanie umiejętności sprzedaży" - HOUSE OF SKILLS.

Na zawodowym koncie ponad 5000 godzin spędzonych na pracy szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy w charakterze coach-a. Zawodowe życie związane było z pracą dla międzynarodowych instytucji finansowych w charakterze trenera coach-a kierownika wsparcia sprzedaży. Równolegle od lat wspiera sektor małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc konsultacje i szkolenia z zakresu zarządzania zespołem  i sprzedaży. 

Autorka wielu kompleksowych projektów rozwojowych z powodzeniem wdrożonych w organizacjach  i przynoszących wymierne  oraz trwałe rezultaty. Skutecznie prowokuje do rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem. Doskonale panuje nad procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej ułatwiając uczestnikom sprawne przechodzenie na kolejne poziomy   w drodze ku pożądanej zmianie. 

Specjalizacje: sprzedaż, zarządzanie zespołem sprzedażowym, coaching menedżerski, komunikacja i współpraca.

 

® Powyższe materiały są chronione prawem autorskim

 

TERMINY SZKOLEŃ

31.03.2020 r. - SERVUS COMP KRAKÓW

 

Servus Comp Data Security , Świętokrzyska 12/403  30-015 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!