Jak dużym wyzwaniem dla banku spółdzielczego jest prowadzenie fanpage`a na Facebooku, nie trzeba nikomu tłumaczyć. Zarządzający unikają tego tematu, choć wiedzą, że gra jest warta świeczki. Średnia wieku Klientów w banku spółdzielczym waha się w granicach 58 – 65 lat i trzeba nieustannie walczyć o nowych Klientów, ale nie zawsze wiadomo, jak to zrobić.
Nie odkładajmy tego na później!
Obecne zawirowania to bardzo dobry moment na uruchomienie reklamy bazującej na mediach elektronicznych. Takim medium jest niewątpliwie Facebook, który daje nam wiele możliwości marketingowych:
- założenie i prowadzenie profilu na Facebooku – dzięki profilowi mamy stały kontakt z Klientami informując ich o wydarzeniach, produktach, usługach i przekazując niezbędną wiedzę np. o nasilających się atakach hakerów czy o prowadzonych przez bank działaniach prospołecznych i in.
- poprzez profil na Facebooku możemy uruchomić płatne reklamy Facebook ADS – dzięki tej usłudze i jej odpowiedniej konfiguracji docieramy z produktem i usługami do konkretnego Klienta.
Zapytajmy fachowców, jak to robić skutecznie!
Nasza firma ma wieloletnie doświadczenie w tym zakresie. Z powodzeniem prowadzimy efektywne działania marketingowe dla banków spółdzielczych.
Przekonajmy się, że warto – nie ryzykujemy niczym!
Pierwszy etap to opracowanie planu wdrożenia fanpage`a i uruchomienia reklamy Facebook ADS. Koszty określamy na początku, omawiając szczegóły i wskazując zamierzony cel przy wykorzystaniu wymienionych narzędzi. Na działania próbne ustalamy okres od 3 do 6 miesięcy.
Po 3 – 6 miesiącach przeprowadzamy szczegółową analizę uzyskanych efektów. A pożądany efekt to pozyskanie nowych Klientów, zainteresowanych naszymi produktami i usługami.
TYLKO NAM SIĘ WYDAJE, ŻE WSZYSCY O NAS WIEDZĄ!
Zalecany przez nas okres próbny to 6 miesięcy, gdyż taki przedział czasowy pozwala rzetelnie rozliczyć prowadzone działania i ocenić ich realny efekt.
Ważne, aby do działań marketingowych w banku do kontaktu z firmą zewnętrzną zajmującą się prowadzeniem FB – FB ADS wyznaczyć odpowiednio przygotowanego pracownika, który udostępni informacje niezbędne do opracowywania reklam, wpisów, polecania produktów i usług.
Prowadzone działania marketingowe należy rozliczać na bieżąco, gdyż nieprawidłowo skonfigurowany produkt może źle się sprzedawać w Internecie i odwrotnie – źle prowadzone działania w Internecie mogą nie dać efektu w promocji dobrze opracowanego produktu czy usługi.
W czym możemy pomóc?
- w uruchomieniu i prowadzeniu fanpage`a na Facebooku
- w weryfikacji i rozliczaniu działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne na fanpage`u i marketingu Facebook ADS
- w prowadzeniu reklamy z wykorzystaniem narzędzia Facebook ADS
Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt. Na życzenie prześlemy Państwu pełną ofertę wraz z wykazem niezbędnych działań.
Możemy zaoferować pomoc i wsparcie w :
- audytach:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/audyty-v-premium/ - szkoleniach:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/ - marketingu:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/jak-wdrozyc-marketing-w-bankach-spoldzielczych-szkolenie-servus-comp/ - wdrożeniach:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/idzie-nowe-nowoczesne-technologie-w-bankach-spoldzielczych/ - cyberbezpieczeństwie:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/czy-urzadzenia-mobilne-sa-zagrozeniem-bezpieczenstwa-dla-infrastruktury-it-bankow-spoldzielczych/
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.