REALIZACJA PROCESU REKLAMACYJNEGO W PLACÓWKACH BANKU

SKUTECZNA REALIZACJA PROCESU REKLAMACYJNEGO W PLACÓWKACH BANKU
SKUTECZNA REALIZACJA PROCESU REKLAMACYJNEGO W PLACÓWKACH BANKU

 

KOMPETENTNA REALIZACJA PROCESU REKLAMACYJNEGO W PLACÓWKACH BANKOWYCH

W czasach szybkiej wymiany informacji i swobodnego poruszania się po Internecie każda opinia wypowiedziana na temat Banku może mieć znaczny wpływ na jego reputację bądź wizerunek. Klienci są coraz bardziej świadomi swoich praw i możliwości, więc oczekują rzetelnego rozpatrzenia reklamacji i wysokiego poziomu obsługi. Najważniejszą część całego procesu reklamacyjnego stanowi doprowadzenie klienta do  etapu, w  którym będzie usatysfakcjonowany i nadal pozostanie klientem Banku, pomimo całej niekorzystnej sytuacji, polecając innym jego produkty i usługi.

Sprawna i profesjonalna obsługa klientów w procesie reklamacyjnym pozwala na zbudowanie długotrwałej relacji i zapewnia lojalność klientów w stosunku do Banku.  

Zgłoszenie reklamacyjne często daje też możliwość zauważenia problemów występujących w Banku. Jest to istotna wskazówka do zlokalizowania miejsca występowania danych niedociągnięć, znalezienia ich przyczyny i rozwiązania.

Szkolenie obejmuje:

  • poznanie głównych standardów profesjonalnej obsługi klienta w procesie reklamacyjnym
  • wzmocnienie postawy pro-klienckiej
  • sprawne przeprowadzenie rozmowy reklamacyjnej, zadawanie właściwych pytań i zdobywanie informacji
  • sposoby radzenia sobie z niespodziewanymi sytuacjami, trudnymi momentami  i pretensjami klientów
  • poznanie błędów, których należy unikać w trakcie rozmowy reklamacyjnej
  • wskazówki dobrych rozwiązań usprawniających obsługę reklamacji

Z programem, terminem realizacji i warunkami uczestnictwa w szkoleniu można zapoznać się poniżej:
https://edu.servus-comp.pl/pl/oferta/43-kompetentna-realizacja-procesu-reklamacyjnego-w-placowkach-bankowych.html

Zapraszamy na nasze inne szkolenia:
https://edu.servus-comp.pl
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/

Zapraszamy do czytania wpisów na naszym blogu:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/blog/

 

Każdy temat szkoleniowy jest cyklicznie przez nas powtarzany na portalu.
Zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń dedykowanych specjalnie dla Banków Spółdzielczych oraz śledzenia na bieżąco terminów realizacji szkoleń.

Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.

Servus Comp Data Security, Świętokrzyska 12/403  30-015 Kraków  
tel.  +48 608 407 668, +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY? ZADZWOŃ, NAPISZ DO NAS

Dodaj komentarz