KOMPETENTNA REALIZACJA PROCESU REKLAMACYJNEGO W PLACÓWKACH BANKOWYCH
W czasach szybkiej wymiany informacji i swobodnego poruszania się po Internecie każda opinia wypowiedziana na temat Banku może mieć znaczny wpływ na jego reputację bądź wizerunek. Klienci są coraz bardziej świadomi swoich praw i możliwości, więc oczekują rzetelnego rozpatrzenia reklamacji i wysokiego poziomu obsługi. Najważniejszą część całego procesu reklamacyjnego stanowi doprowadzenie klienta do etapu, w którym będzie usatysfakcjonowany i nadal pozostanie klientem Banku, pomimo całej niekorzystnej sytuacji, polecając innym jego produkty i usługi.
Sprawna i profesjonalna obsługa klientów w procesie reklamacyjnym pozwala na zbudowanie długotrwałej relacji i zapewnia lojalność klientów w stosunku do Banku. |
Zgłoszenie reklamacyjne często daje też możliwość zauważenia problemów występujących w Banku. Jest to istotna wskazówka do zlokalizowania miejsca występowania danych niedociągnięć, znalezienia ich przyczyny i rozwiązania.
Szkolenie obejmuje:
- poznanie głównych standardów profesjonalnej obsługi klienta w procesie reklamacyjnym
- wzmocnienie postawy pro-klienckiej
- sprawne przeprowadzenie rozmowy reklamacyjnej, zadawanie właściwych pytań i zdobywanie informacji
- sposoby radzenia sobie z niespodziewanymi sytuacjami, trudnymi momentami i pretensjami klientów
- poznanie błędów, których należy unikać w trakcie rozmowy reklamacyjnej
- wskazówki dobrych rozwiązań usprawniających obsługę reklamacji
Z programem, terminem realizacji i warunkami uczestnictwa w szkoleniu można zapoznać się poniżej:
https://edu.servus-comp.pl/pl/oferta/43-kompetentna-realizacja-procesu-reklamacyjnego-w-placowkach-bankowych.html
Zapraszamy na nasze inne szkolenia:
https://edu.servus-comp.pl
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/
Zapraszamy do czytania wpisów na naszym blogu:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/blog/
Każdy temat szkoleniowy jest cyklicznie przez nas powtarzany na portalu.
Zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń dedykowanych specjalnie dla Banków Spółdzielczych oraz śledzenia na bieżąco terminów realizacji szkoleń.
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.