
Marketing internetowy zawiera w sobie wszelkie działania w Banku, które mają za zadanie wspierać sprzedaż usług i produktów bankowych. Takie działania prowadzone są przeważnie przy pomocy wypracowanych i sprawdzonych już na rynku technik i metod.
Należy pamiętać jeszcze o dodatkowej bardzo istotnej roli, którą odgrywa marketing poza wsparciem sprzedaży, a mianowicie o budowaniu świadomości wizerunku Banku i jego pozycji na rynku. |
Obecnie mamy sporo narzędzi internetowych oraz metod, które spełniają powyższe funkcje, jednak dla osób początkujących w tej sferze, bez wiedzy o formach reklamy w Internecie, podjęcie właściwej decyzji co do dobrania odpowiedniej dla Banku formy promocji w Internecie jest dość trudne, dlatego warto szkolić się w tym kierunku i zbierać wiedzę, która pomoże w długofalowej perspektywie dobrać właściwą strategię kampanii i wyprzedzić konkurencję na rynku.
Część II szkolenia porusza tematy:
- zastosowanie marketingu relacyjnego,
- kim jest Influencer i jaką pełni funkcję,
- dlaczego warto korzystać z social mediów,
- pozafinansowe usługi banków,
- segmentacja klientów i koncepcje marketingowe,
- strategie sprzedażowe cross i up selling,
- bankowość internetowa nośnikiem treści marketingowej
- kreowanie nowoczesnego produktu i usługi bankowej
- plusy i minusy outsourcingu marketingowego
Z programem, terminem realizacji i warunkami uczestnictwa w szkoleniu można zapoznać się poniżej:
https://edu.servus-comp.pl/pl/szkolenia-on-line/17-marketing-skuteczna-promocja-uslug-i-produktow-bankowych-w-internecie-cz-ii.html
Zapraszamy również na nasze inne szkolenia:
https://edu.servus-comp.pl
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/
Każdy temat szkoleniowy jest cyklicznie przez nas powtarzany na portalu.
Zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń dedykowanych specjalnie dla Banków Spółdzielczych oraz śledzenia na bieżąco terminów realizacji szkoleń.
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.