
Jak skutecznie promować usługi i produkty Banku w Internecie?
ABC marketingu internetowego Część I.
Zmieniające się trendy, upodobania i wymagania Klientów wymuszają na Bankach udoskonalanie narzędzi sprzedażowych zapewniających błyskawiczny dostęp do usług finansowych. Narzędzia te muszą być uniwersalne i zróżnicowane w taki sposób, aby Klienci w każdej grupie wiekowej mogli znaleźć dla siebie odpowiednie produkty i usługi oferowane przez Bank. Finansiści, którzy chcą nadążać za rozwojem technologii i trendów w marketingu powinni wiedzieć, że to właśnie marketing internetowy jest istotnym elementem na rynku promocji i kształtowania wizerunku Banku w sieci.
Jeśli Bank będzie dedykował swoim klientom wartościową stronę i rzetelną obsługę to pozyska ich lojalność i zaufanie. Z czasem przełoży się to bezpośrednio na statystykę odwiedzin oraz wolumen sprzedaży. |
Część I szkolenia obejmuje poniższe zagadnienia:
- trendy wskazujące kierunek działań marketingowych na różne generacje,
- typy marketingu internetowego występujące obecnie na rynku internetowym,
- główne elementy strony internetowej Banku jako nowoczesnego narzędzia komunikacji z klientem,
- pozycjonowanie oraz optymalizacja SEO,
- cyberbezpieczeństwo w sieci.
Z programem, terminem realizacji i warunkami uczestnictwa w szkoleniu można zapoznać się poniżej:
https://edu.servus-comp.pl/pl/szkolenia-on-line/16-marketing-skuteczna-promocja-uslug-i-produktow-bankowych-w-internecie-cz-i.html
Zapraszamy również na nasze inne szkolenia:
https://edu.servus-comp.pl
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/
Każdy temat szkoleniowy jest cyklicznie przez nas powtarzany na portalu.
Zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń dedykowanych specjalnie dla Banków Spółdzielczych oraz śledzenia na bieżąco terminów realizacji szkoleń.
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.