ZASADY I DOBRE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA CIĄGŁOŚCIĄ DZIAŁANIA W BANKU

ZASADY I DOBRE PRAKTYKI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA CIĄGŁOŚCIĄ DZIAŁANIA W BANKU
ZASADY I DOBRE PRAKTYKI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA CIĄGŁOŚCIĄ DZIAŁANIA W BANKU

ZASADY I DOBRE PRAKTYKI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA CIĄGŁOŚCIĄ DZIAŁANIA W BANKU

Zarządzanie ciągłością działania to kluczowa część narzędzi organizacyjnych, jakie podejmuje instytucja bankowa w celu zapewnienia klientom i dostawcom swojej podstawowej działalności biznesowej. Jest procesem realizowanym nie tylko w czasie zakłócenia działalności Banku, lecz odnosi się również do codziennie wykonywanych czynności w celu utrzymania w gotowości systemu wsparcia podstawowych funkcji przedsiębiorstwa i zapobiegania wystąpieniu sytuacji awaryjnych.

Tworzenie planów ciągłości działania pozwala uniknąć utraty reputacji wobec klientów i dostawców, pozytywnie wpływa na wizerunek Banku, jako instytucji bezpiecznej i odpowiedzialnej oraz pozwala na zintegrowanie się pracowników dzięki poprawie komunikacji wewnętrznej. 

W ramach utrzymania bieżącej ciągłości działania, Bank powinien prawidłowo oszacować możliwości i zasoby poszczególnych działań, wymaganych w sytuacjach wystąpienia zakłóceń i awarii w celu szybkiego wznowienia swojej działalności.

Szkolenie obejmuje:

  • zapoznanie się z  głównymi elementami systemu zarządzania ciągłością działania
  • pogłębienie wiedzy z zakresu utrzymania i rozwoju systemu zarządzania ciągłością działania w celu uzyskania wymiernych korzyści i redukcji kosztów działalności Banku,
  • omówienie popełnianych błędów związanych z zarządzaniem ciągłością działania
  • planowanie, przygotowanie i wykonanie testów sprawdzających poziom funkcjonowania poszczególnych elementów systemu zarządzania ciągłością działania,
  • prawidłowe prowadzenie dokumentacji systemu zarządzania ciągłością działania,
  • poznają rozwiązania stosowanie w sytuacjach  problematycznych związanych z funkcjonowaniem w Banku systemu zarządzania ciągłością działania

Z programem, terminem realizacji i warunkami uczestnictwa w szkoleniu można zapoznać się poniżej:
https://edu.servus-comp.pl/pl/oferta/44-zasady-i-dobre-praktyki-w-zakresie-zarzadzania-ciagloscia-dzialania-w-banku.html

Zapraszamy również na nasze inne szkolenia:
https://edu.servus-comp.pl
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/

Każdy temat szkoleniowy jest cyklicznie przez nas powtarzany na portalu.
Zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń dedykowanych specjalnie dla Banków Spółdzielczych oraz śledzenia na bieżąco terminów realizacji szkoleń.

Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.

Servus Comp Data Security, Świętokrzyska 12/403  30-015 Kraków  
tel.  +48 608 407 668, +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY? ZADZWOŃ, NAPISZ DO NAS

Dodaj komentarz