SZKOLENIE PREMIUM BANK - ZASTOSOWANIE MARKETINGU INTERNETOWEGO
Tradycyjne metody marketingowe w promocji usług bankowości spółdzielczej przestają być wystarczające. Dzieje się tak, ponieważ coraz większą rolę w życiu każdego z nas zaczynają odgrywać nowoczesne technologie i wszechobecny dostęp do internetu. Możliwości marketingowe, które oferuje internet, są nieporównywalnie skuteczniejsze i wydajne niż klasyczne sposoby reklamy, ponieważ pozwalają dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy odbiorców realnie zainteresowanych usługami bankowymi. Aktualnie z internetu w Polsce korzysta 28 milionów osób, co stanowi 73% wszystkich mieszkańców kraju. Wykorzystanie marketingu internetowego w strategii promocji banków spółdzielczych jest aktualnie koniecznością, bez której zostaną one daleko w tyle za konkurencją, co ze względu na wysoką konkurencyjność branży, może być opłakane w skutkach.
CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ
ADRESACI SZKOLENIA
- Kadra zarządzająca banków spółdzielczych
- Pracownicy działu marketingu banków spółdzielczych
- Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej
CELE SZKOLENIA
- Zwiększenie świadomości i wiedzy związanej z korzyściami wynikającymi z wykorzystywania narzędzi marketingu internetowego
- Nabycie umiejętności pozwalających na zwiększenie widoczności banków spółdzielczych w przestrzeni internetowej
- Nabycie umiejętności dotarcia do klienta końcowego za pośrednictwem internetu
- Unowocześnienie kanałów promocji i komunikacji bankowości spółdzielczej
KORZYŚCI SZKOLENIA
Odbycie szkolenia i wprowadzenie w życie przedstawionych na nim technik marketingowych pozwoli na:
- Optymalizację budżetu promocyjnego za pomocą wykorzystania narzędzi internetowych pozwalających na dotarcie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców
- Zwiększenie ruchu na stronie internetowej banku
- Poprawę użyteczności strony internetowej
- Zwiększenie rozpoznawalności banku spółdzielczego i poprawę jego wizerunku w oczach potencjalnych klientów
- Zwiększenie się ilości zapytań ofertowych dotyczących usług banku
- Efektywniejsze konkurowanie na rynku usług bankowych
PLAN SZKOLENIA
- Wprowadzenie do marketingu internetowego (1h)
- Bankowość spółdzielcza – tradycja i nowoczesność
- Istotność marketingu internetowego i korzyści wynikające z jego zastosowania (tradycyjne formy marketingu vs. nowoczesne metody marketingowe)
- Użytkownik internetu w Polsce – profil i zachowania. Jak do niego dotrzeć?
- Strona internetowa – istotny punkt styku klienta z bankiem (1h 30min)
- Dlaczego użyteczna i estetyczna strona internetowa jest koniecznością w dzisiejszych czasach?
- Jak zoptymalizować stronę internetową pod kątem funkcjonalności i przyjazności dla potencjalnego klienta?
- Wstęp do optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)
- Marketing treści (content marketing) (1h)
- Czym jest marketing treści i dlaczego jest istotny z perspektywy marketingu internetowego?
- Główne zasady tworzenia wartościowych treści w sektorze bankowości
- Optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)
- Social media (1h 30min)
- Dlaczego obecność banku w social media jest istotna?
- Charakterystyka najpopularniejszych portali społecznościowych
- Komunikacja banku w przestrzeni social media
- Reklama za pośrednictwem mediów społecznościowych
- SEO/SEM (1h)
- Możliwości dotarcia do użytkowników internetu za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych
- Ruch organiczny i ruch płatny; SEO/SEM
- Wstęp do pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarkach
- Wstęp do reklamy w Google
- E-mail marketing (1h)
- Korzyści płynące z wykorzystania e-mail marketingu w całości strategii marketingowej banku
- Dobre praktyki w tworzeniu e-mailowych przekazów marketingowych
PROWADZĄCY SZKOLENIE:
MACIEJ SOWA
Pasjonat marketingu internetowego w każdej jego odsłonie.
Studiował politologię i filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 5 lat zawodowo zajmuje się promocją marek w sieci. Doświadczenie zdobył w krakowskich agencjach digitalowych i social media. Aktualnie Marketing Manager agencji eCommerce WAYNET - oficjalnego partnera platformy PrestaShop w Polsce.
Pracuje z wieloma lokalnymi, krajowymi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami w zakresie optymalizacji działań marketingowych, ustalania strategii, opracowywania i wdrażania taktyk reklamowych oraz wizerunkowych w social media, tworzenia kampanii e-mail marketingowych oraz marketing automation.
Współorganizator popularnych, cyklicznych wydarzeń dedykowanych branży marketingowej - Crash Mondays.
ANDRZEJ POPIOŁEK
Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Wykładowca na studiach MBA dedykowanych dla Prezesów Banków Spółdzielczych. Praktyk specjalista ds. marketingu internetowego w Bankach Spółdzielczych
Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych, przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych. Ścisła współpraca ze Związkiem Rewizyjnym Banków Spółdzielczych jako audytor rekomendacji D i audytu Bezpieczeństwa Informacji w Bankach Spółdzielczych.
Ekspert z zakresu audytów sprawdzających spełnienie wymagań KNF, KRI, RODO i in. w obszarze cyberbezpieczeństwa i wytycznych ustawowych. Specjalizacja w dostosowaniu procedur w bankach, przedsiębiorstwach i urzędach państwowych do wymagań organów nadzorczych.
Wykładowca, szkoleniowiec, konsultant – http://zadbajobezpieczenstwo.pl
Pasja: winogrodnik, znawca wina, degustator, podróżnik.
ZAPISY:
ZRBS Warszawa– 09.04.2019 (WTOREK) - LINK DO SZKOLENIA
FRBS Wrocław – 25.04.2019 (ŚRODA) - LINK DO SZKOLENIA
FRBS Katowice – 16.05 (CZWARTEK) - LINK DO SZKOLENIA
ZRBS Warszawa– 26.06.2019 (ŚRODA) - LINK DO SZKOLENIA
Szkoła Bankowa (szkolenie w Lublinie) – 25.07.2019 (CZWARTEK)
FRBS Wrocław – 28.08.2019 (ŚRODA)
FRBS Katowice – 29.08.2019 (CZWARTEK)