Szkolenie ITIL® Foundation będzie potwierdzone imiennym certyfikatem cenionym na całym świecie. Podejście do egzaminu nie jest obowiązkowe, ale zalecamy jego zdanie, ponieważ w przypadku chęci zaliczenia kolejnych poziomów w przyszłości wymagany jest zdany egzamin z podstawowego poziomu.
- Szkolenie znajduje się obecnie w międzynarodowych rankingach na najwyższym poziomie wśród szkoleń
- Ostatnio IPS SGB przy kontrolach zaleca odbycie tego szkolenia.
- Szkolenie podnosi wiedzę uczestników na temat zarządzania obszarem IT w Banku. W zaleceniach KNF znajdują się zarówno przepisy pochodzące wprost z normy ISO27001, jak i zalecenia z międzynarodowego kodeksu ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Wszystkie one stanowią uzupełniający się mechanizm, będący narzędziem do podejmowania decyzji dla kierownictwa każdego szczebla od menadżerów operacyjnych do Zarządu Banku. Rekomendacja D bazuje na dobrych praktykach z ITIL-a
Obecnie w szkoleniu biorą udział przedstawiciele:
- Zarządów Banków Spółdzielczych nadzorujący działania IT;
- Kadra kierownicza działu IT;
- Administratorzy Systemów Informatycznych;
- Szefowie działów realizacji i utrzymania usług IT;
- Kierownicy działów wsparcia Service desk / Help desk.
Następna edycja szkolenia ITIL® Foundation odbędzie się jesienią 2019 roku. O dokładnym terminie szkolenia poinformujemy Państwa w oddzielnym komunikacie.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.
Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502 30-019 Kraków
tel. +48 12 631 91 22 biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.