UWAGA ! Kolejna rewolucja w bankach - ASYSTENT GŁOSOWY / CHATBOT / VOICEBOT
Na początku 2019 roku firma GOOGLE uruchomiła ASYSTENTA GŁOSOWEGO
w języku polskim. Weszliśmy tym samym w nowy rozdział postępu technologicznego.
NIE BĄDŹMY BIERNI I WYKORZYSTAJMY NOWE MOŻLIWOŚCI !
Pierwsza jaskółka już jest! Jeden z audytowanych przez naszą firmę banków spółdzielczych otrzymał zalecenie z Komisji Nadzoru Finansowego obligujące bank do uruchomienia infolinii dla Klientów 24/7!!!
Tu z pomocą przychodzi nowa technologia, która coraz śmielej wkracza w nasze życie.
ASYSTENT GŁOSOWY / VOICEBOT / CHATBOT
Zapewne mieli już Państwo do czynienia z infolinią firmy ORANGE. Tam do pierwszego kontaktu z Klientami z powodzeniem wykorzystywany jest ASYSTENT GŁOSOWY / VOICEBOT / CHATBOT.
Wróćmy jednak na podwórko bankowe. Tu liczy się przede wszystkim ekonomia. Uruchomienie infolinii dla Klientów banku, zgodnie z zaleceniem KNF, to ogromny koszt. ASYSTENT GŁOSOWY / VOICEBOT / CHATBOT to technologia, która pozwoli obniżyć koszty, a ponadto będzie dla banku:
- wizytówką
- nowością i pozytywnym zaskoczeniem dla Klientów
Firmy, które wprowadziły obsługę ASYSTENTA GŁOSOWEGO / VOICEBOT / CHATBOT odnotowały wg statystyk nawet 600%-owy wzrost efektów w porównaniu do tradycyjnych metod !!!
Warto się spieszyć. Kto pierwszy wprowadzi tego typu narzędzia, zyska na kosztach pracowniczych i zyska w oczach Klientów, którzy szybciej będą mogli podejmować korzystne dla banku decyzje finansowe.
W bankach na świecie ASYSTENCI GŁOSOWI / VOICEBOTY / CHATBOTY są już wykorzystywane do kontaktu z Klientami na różnych płaszczyznach np.:
- Generowanie potencjalnych Klientów
ASYSTENT GŁOSOWY / VOICEBOT / CHATBOT osadzony na stronie internetowej banku lub w aplikacji bankowej jest pierwszą linią sprzedaży, gdzie Klienci określają swoje potrzeby. Po wstępnym przygotowaniu, Klient może zostać przekierowany do końcowej sprzedaży za pośrednictwem pracownika banku
- Obsługa Klientów
ASYSTENCI GŁOSOWI / VOICEBOTY / CHATBOTY potrafią już prowadzić rzeczowe i bardziej przekonywujące rozmowy. Wdrożenie tych narzędzi przynosi wymierne korzyści finansowe, a obsługa Klientów przebiega sprawniej i bardziej efektywnie. - Zbieranie opinii
Uruchomienie ASYSTENTA GŁOSOWEGO / VOICEBOTA / CHATBOTA jest idealnym sposobem na zbieranie od Klientów opinii dot. obsługi i oferowanych przez bank produktów. Klienci chętniej udzielają informacji, co należy poprawić w obsłudze czy w dostępnych systemach bankowych, wskazując pożądane kierunki rozwoju.
Optymalnym miejscem do uruchomienia ASYSTENTA GŁOSOWEGO / VOICEBOTA / CHATBOTA dla banku jest:
- infolinia
- system odblokowania kart bankomatowych
- strona internetowa
- bankowość elektroniczna
- profile w mediach społecznościowych Facebooka, Messenger, Twiter itd.
- aplikacje innych platform bankowych
ASYSTENCI GŁOSOWI / VOICEBOTY / CHATBOTY ułatwiają sprecyzowanie potrzeb Klientów, a następnie przekierowują rozmowę do odpowiedniej osoby w dziale obsługi.
Uruchomienie omawianych narzędzi daje bankowi następujące korzyści:
- podniesienie jakości obsługi Klienta
- zaprogramowany odpowiednio ASYSTENT GŁOSOWY / VOICEBOT / CHATBOT popełnia mniej błędów w interakcji z Klientem
- większy odsetek rozmów kończących się konkretną decyzją Klienta
Po lekturze licznych artykułów omawiających poruszany temat można jednoznacznie stwierdzić, że nadchodzący rok 2020 będzie rokiem przełomowym w dziedzinie stosowania ASYSTENTÓW GŁOSOWYCH / VOICEBOTÓW / CHATBOTÓW i może być początkiem lawinowego rozwoju tej technologii.
Zapraszamy do zapoznania się z innymi wpisami na naszym blogu:
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.