UWAGA! KOLEJNA REWOLUCJA – ASYSTENT GŁOSOWY – VOICEBOT – CHATBOT Servus Comp

UWAGA KOLEJNA REWOLUCJA ASYSTENT GŁOSOWY VOICEBOT CHATBOT Servus Comp

 

UWAGA ! Kolejna rewolucja w bankach - ASYSTENT GŁOSOWY / CHATBOT / VOICEBOT

Na początku 2019 roku firma GOOGLE uruchomiła ASYSTENTA GŁOSOWEGO
w języku polskim. Weszliśmy tym samym w nowy rozdział postępu technologicznego.

NIE BĄDŹMY BIERNI I WYKORZYSTAJMY NOWE MOŻLIWOŚCI !

Pierwsza jaskółka już jest! Jeden z audytowanych przez naszą firmę banków spółdzielczych otrzymał zalecenie z Komisji Nadzoru Finansowego obligujące bank do uruchomienia infolinii dla Klientów 24/7!!!

Tu z pomocą przychodzi nowa technologia, która coraz śmielej wkracza w nasze życie.

ASYSTENT GŁOSOWY / VOICEBOT / CHATBOT

Zapewne mieli już Państwo do czynienia z infolinią firmy ORANGE. Tam do pierwszego kontaktu z Klientami z powodzeniem wykorzystywany jest ASYSTENT GŁOSOWY / VOICEBOT / CHATBOT.

Wróćmy jednak na podwórko bankowe. Tu liczy się przede wszystkim ekonomia. Uruchomienie infolinii dla Klientów banku, zgodnie z zaleceniem KNF, to ogromny koszt. ASYSTENT GŁOSOWY / VOICEBOT / CHATBOT to technologia, która pozwoli obniżyć koszty, a ponadto będzie dla banku:

  • wizytówką
  • nowością i pozytywnym zaskoczeniem dla Klientów

 

Firmy, które wprowadziły obsługę ASYSTENTA GŁOSOWEGO / VOICEBOT / CHATBOT odnotowały wg statystyk nawet 600%-owy wzrost efektów w porównaniu do tradycyjnych metod !!!

Warto się spieszyć. Kto pierwszy wprowadzi tego typu narzędzia, zyska na kosztach pracowniczych i  zyska w oczach Klientów, którzy szybciej będą mogli podejmować korzystne dla banku decyzje finansowe.

W bankach na świecie ASYSTENCI GŁOSOWI / VOICEBOTY / CHATBOTY są już wykorzystywane do kontaktu z Klientami na różnych płaszczyznach np.:

  • Generowanie potencjalnych Klientów

ASYSTENT GŁOSOWY / VOICEBOT / CHATBOT osadzony na stronie internetowej banku lub w aplikacji bankowej jest pierwszą linią sprzedaży, gdzie Klienci określają swoje potrzeby. Po wstępnym przygotowaniu, Klient może zostać przekierowany do końcowej sprzedaży za pośrednictwem pracownika banku

  • Obsługa Klientów
    ASYSTENCI GŁOSOWI / VOICEBOTY / CHATBOTY potrafią już prowadzić rzeczowe i bardziej przekonywujące rozmowy. Wdrożenie tych narzędzi przynosi wymierne korzyści finansowe, a obsługa Klientów przebiega sprawniej i bardziej efektywnie.
  • Zbieranie opinii
    Uruchomienie ASYSTENTA GŁOSOWEGO / VOICEBOTA / CHATBOTA jest idealnym sposobem na zbieranie od Klientów opinii dot. obsługi i oferowanych przez bank produktów. Klienci chętniej udzielają informacji, co należy poprawić w obsłudze czy w dostępnych systemach bankowych, wskazując pożądane kierunki rozwoju.

Optymalnym miejscem do uruchomienia ASYSTENTA GŁOSOWEGO / VOICEBOTA / CHATBOTA dla banku jest:

  • infolinia
  • system odblokowania kart bankomatowych
  • strona internetowa
  • bankowość elektroniczna
  • profile w mediach społecznościowych Facebooka, Messenger, Twiter itd.
  • aplikacje innych platform bankowych

ASYSTENCI GŁOSOWI / VOICEBOTY / CHATBOTY ułatwiają sprecyzowanie potrzeb Klientów, a następnie przekierowują rozmowę do odpowiedniej osoby w dziale obsługi.

Uruchomienie omawianych narzędzi daje bankowi następujące korzyści:

  • podniesienie jakości obsługi Klienta
  • zaprogramowany odpowiednio ASYSTENT GŁOSOWY / VOICEBOT / CHATBOT popełnia mniej błędów w interakcji z Klientem
  • większy odsetek rozmów kończących się konkretną decyzją Klienta

Po lekturze licznych artykułów omawiających poruszany temat można jednoznacznie stwierdzić, że nadchodzący rok 2020 będzie rokiem przełomowym w dziedzinie stosowania ASYSTENTÓW GŁOSOWYCH / VOICEBOTÓW / CHATBOTÓW i może być początkiem lawinowego rozwoju tej technologii.

 

Zapraszamy do zapoznania się z innymi wpisami na naszym blogu:

https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/blog/

Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.

Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502  30-019 Kraków  
tel.  +48 608 407 668, +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!

Dodaj komentarz