
SZKOLENIE PREMIUM BANK - BUDOWANIE PRZEWAGI RYNKOWEJ I SILNIE ROZPOZNAWALNEJ MARKI BANKU SPÓŁDZIELCZEGO DZIĘKI NARZĘDZIOM FACEBOOK Ads i GOOGLE Ads
Czas trwania szkolenia: 1 DZIEŃ
I. KORZYŚCI
Podczas szkolenia uczestnicy nabędą poniższych umiejętności w zakresie:
- zrozumienia działania cyfrowego marketingu
- tworzenia skutecznej taktyki reklamowej,
- wypracowania odpowiedniej grupy odbiorców dla reklam, usług i produktów bankowych
- tworzenia kampanii remarketingowej na Facebook-u
- zrozumienia działania cyfrowego marketingu
Omówimy również odpowiedzi na istotne pytania w zakresie reklamy na portalach społecznościowych:
- jakie cechy powinna posiadać skuteczna kreacja reklamowa na Facebooku?
- jakie formaty i umiejscowienia przekazów reklamowych oferuje Facebook i czy wszystkie są jednakowo skuteczne?
- realizacja jakich celów reklamowych dostępna jest za pośrednictwem portalu?
- jak wygląda struktura kampanii reklamowej na Facebooku?
- co to jest Piksel Facebooka, Custom Audiences i Lookalike Audiences oraz jak wykorzystać możliwości, które dają?
- jak efektywnie wykorzystać Google Ads do rozwoju swojego biznesu?
- jak skutecznie reklamować produkty bankowe w Google Ads?
II. CELE SZKOLENIA
Na całym świecie aktywnie z Facebook’a korzysta ponad 2 miliardy osób. W Polsce liczba ta wygląda równie imponująco, ponieważ na portalu tym odnaleźć możemy niemal CO TRZECIEGO mieszkańca naszego kraju! Marketingową potęgą Facebook’a nie jest jednak jedynie ilość aktywnych użytkowników, ale przede wszystkim zbierane przez niego dane na ich temat, które można skutecznie wykorzystać w realizacji celów Banków Spółdzielczych.
Potencjał reklam na Facebooku leży w zaawansowanych opcjach targetowania oraz wielu kanałach i formatach promocji udostępnianych przez portal. Ucząc się umiejętnie tworzyć kampanie, a następnie analizować ich wyniki i optymalizować kreacje, otrzymasz dostęp do skutecznego narzędzia w walce o uwagę i pieniądze potencjalnych klientów.
Natomiast Google AdWords powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w Banku. Dotyczy to każdego Banku, dla którego Internet jest lub będzie ważnym medium w pozyskiwaniu nowych klientów. Szkolenie stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy z zakresu prowadzenia kampanii. Na szkoleniu uczestnicy poznają ogóle trendy w Google Ads oraz inspiracje, które będą mogli zastosować w swoim biznesie.
III. ADRESACI
- Kadra zarządzająca Banków Spółdzielczych
- Dyrekcja działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
- Pracownicy działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
- Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej
IV. WYMAGANIA WSTĘPNE DLA UCZESTNIKÓW:
Szkolenie nie wymaga spełnienia warunków wstępnych.
V. PROGRAM SZKOLENIA:
- WSTĘP:
- Produkty bankowe w klasycznej definicji marketingu
- Reklama narzędziem promocji
- Internet jako środek masowego przekazu
- Spójność przekazu - jednolity wizerunek
- Reklama internetowa - Google ADS:
- GOOGLE jako firma reklamowa
- Daj się znaleźć! Jak wygląda i działa pozycjonowanie oraz reklama płatna w Google ADS
- Spójność przekazu - jednolity wizerunek
- Skuteczna reklama produktów bankowych w Google
- Rodzaje reklam w google ADS (CPC, CMP, CPV, CPA)
- Ustalenie celu / efektywność / ROI
- Planowanie i dobór słów kluczowych
- Planner słów kluczowych / określenie budżetu / lokalizacji
- Struktura skutecznej kampanii Google ADS
- Google ADS Manager
- Remarketing
- Analiza wyników kampanii
- Koszty związane z reklamą w Google ADS
- Reklama internetowa - Facebook:
- Wprowadzenie do charakterystyki mediów społecznościowych
- Facebook jako firma reklamowa
- Cele marketingowe możliwe do zrealizowania za pośrednictwem portalu Facebook (strategia / cele / efektywność)
- Profil użytkowników facebooka
- Planowanie komunikacji FanPage
- Business Manager / reklama płatna / targetowanie
- Pixel Facebook, Audience, Lookalike, Remarketing
- Skuteczne zabiegi wpływające na wzrost skuteczności reklamy
- Ile kosztuje prowadzenie skutecznego FanPage
VI. METODYKA:
Zajęcia prowadzone są w formie wykładu z elementami warsztatu, podczas którego będą omawiane i analizowane poszczególne kroki i przykłady po zalogowaniu się do systemu reklamowego Google Ads i Facebook-a, pokażemy uczestnikom opcje warte skopiowania, jak i potencjalne błędy, których należy unikać.
VII. SYLWETKA TRENERA:
MARCIN JUSZCZAK
Marketingowiec z ponad 10-letnim doświadczeniem, prowadzi własną agencję reklamową. Specjalista ds. reklamy internetowej, posiada obszerną wiedzę z zakresu reklamy, zarządzania marką, public relations oraz analityki internetowej. Współpracuje z małymi i dużymi firmami, opracowuje strategie skutecznej reklamy w Internecie i wdraża zaproponowane działania. Trener Google ADS oraz Facebook ADS.
Absolwent wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
ZAPISY:
FRBS Kraków - 27.08.2019 r. (WTOREK)
FRBS Katowice - 20.09.2019 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY SZKOLENIA
FRBS Wrocław - 24.09.2019 r. (WTOREK) - LINK DO STRONY SZKOLENIA
FRBS Olsztyn - 08.10.2019 r. - (WTOREK) - LINK DO STRONY SZKOLENIA
FRBS Warszawa - 22.10.2019 r. - (WTOREK) - LINK DO STRONY SZKOLENIA
FRBS Kraków - 15.11.2019 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY SZKOLENIA
FRBS Olsztyn - 22.11.2019 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY SZKOLENIA