MARKETING

MARKETING

 

ADRESACI SZKOLENIA

  • Kadra zarządzająca Banków Spółdzielczych
  • Dyrekcja działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
  • Pracownicy działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
  • Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej

CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ

CELE SZKOLENIA

Zmieniające się trendy, upodobania i wymagania Klientów wymuszają na Bankach udoskonalanie narzędzi sprzedażowych zapewniających błyskawiczny dostęp do usług finansowych. Narzędzia te muszą być uniwersalne i zróżnicowane w taki sposób, aby Klienci w każdej grupie wiekowej mogli znaleźć dla siebie odpowiednie produkty i usługi oferowane przez Bank.

Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma za zadanie przedstawienie uczestnikom narzędzi marketingowych i alternatywnych metod, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do klientów bez większych nakładów finansowych. Uczestnicy poznają reguły, którymi rządzi się nowoczesny marketing, skuteczne metody promocji w Internecie, zdobędą umiejętności efektywnego kreowania wizerunku Banku w sieci i prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych.

KORZYŚCI SZKOLENIA

Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę na temat:

- dopasowania działań marketingowych do produktów i usług bankowych,

- rozpoznawalności wizerunku Banku  w sieci,

- zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów bankowych i pozyskania nowych klientów

- oszczędzania nakładów finansowych na działaniach marketingowych

- zwiększenia zainteresowania i wiarygodności wizerunku Banku dla nowego pokolenia klientów

- narzędzi ułatwiających prowadzenie działań w mediach społecznościowych 

- zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych

oraz wielu innych ciekawych zagadnień

PLAN SZKOLENIA

  1. Charakterystyka generacji  Z / Y / X / Baby Boomer
  • Nowe trendy wskazują kierunek działań marketingowych na generacje Y / Z. Nie zapominajmy o pozostałych generacjach, które może nie wykorzystują w tak dużym stopniu nowinek technologicznych, jak młode generacje, ale za to posiadają konkretne doświadczenie generujące ich potrzeby. Pamiętajmy, że każdy klient jest dla nas ważny.
  1. Nowoczesna strategia promocji i budowania wizerunku Banku w internecie
  • Marketing tradycyjny
  • Marketing internetowy
  1. Strona WWW jako nowoczesne narzędzie komunikacji z klientem

Wskażemy jak wiele zależy od samej struktury strony www, składni treści, responsywności, bezpieczeństwa w świetle chęci wypromowania witryny Banku.

  • Główne elementy strony internetowej
  • Optymalizacja – Tagi nagłówka – Inne
  • „Długi ogon” – Long tail
  • Co to jest SEO?
  • Optymalizacja SEO.
  • Co to jest SEM?
  • Pozycjonowanie organiczne

Wydawaj mniej pieniędzy na reklamę dzięki perfekcyjnie zaplanowanej stronie internetowej. Wspomóż świadomie pozycjonowanie organiczne.

  • Cyberbezpieczeństwo www

Jakie warunki musi spełnić strona www banku, aby być bezpieczną?

  • Cyberbezpieczeństwo bankowości internetowej

Na co zwrócić uwagę oceniając, czy moduły bankowości internetowej są bezpieczne dla Klientów i dla infrastruktury informatycznej Banku

  1. Rodzaje marketingu internetowego
  2. Marketing relacyjny
  • Jeden z ważniejszych elementów marketingu, o którym szczególnie w Bankach Spółdzielczych zapominamy. Marketing relacyjny to dobry sposób na wypracowanie wizerunku firmy. Odpowiednie działania mogą nie tylko pozwolić na utrzymanie stałych klientów, ale także zachęcić nowych do skorzystania z usług naszego banku.
  1. Social Media
  • Profil Banku na Facebook-u
  • Facebook Ads
  • Google Ads

Dlaczego warto wykorzystać w aktywnym marketingu Banku narzędzia FB Ads i GOOGLE Ads

  1. Pozafinansowe usługi banków – wartość dodana VAS (Value Added Services
  • Klienci coraz częściej wspominają o swoim Banku jako o instytucji nie tylko finansowej, ale również instytucji, dzięki której będą mogli zrealizować inne konkretne usługi. O tym jakie usługi są mile widziane w ofertach Banku będzie mowa właśnie podczas tego szkolenia.
  1. Segmentacja klientów
  • Segmentacja umożliwia pogląd na grupy klientów. Podział klientów Banku na grupy daje nam wiele możliwości. Możemy np. bardzo celnie kierować do grup propozycje naszych produktów dostosowanych do ich wymagań.
  1. Zasada Pareto 20/80
  • Stara, ale niebywale aktualna zasada kluczowych klientów generujących większość obrotów naszego banku. Konsekwentne stosowanie tej zasady prowadzi do zwiększenia wydajności.
  1. Zasada 4P-Jerome McCarthy
  • Stare zasady odpowiednio dostosowane do nowych realiów są nadal aktualne. Ciekawy efekt otrzymujemy wtedy, kiedy dwie różne zasady zostaną połączone.

 11. Zasada S.A.V.E. – Eduardo Conrado

  • solution         produkt >> rozwiązanie
  • access           miejsce >> dostęp
  • value             cena     >> wartość
  • education   promocja >> edukacja
  1. Cross marketing
  2. Cross selling
  3. Up selling
  4. Bankowość elektroniczna jako nośnik treści marketingowej
  5. Kreowanie nowoczesnego produktu i usługi bankowej
  6. Szkolenia sprzedażowe dla pracowników Banków po opracowaniu koncepcji sprzedaży i celów sprzedaży
  7. Outsourcing marketingu. Czy to się opłaca?
  8. Organizowanie spotkań grup przedsiębiorców. Bank w roli eksperta w rozwiązywaniu problemów swoich najlepszych klientów

OSOBA PROWADZĄCA SZKOLENIE:

ANDRZEJ POPIOŁEK

Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Wykładowca na studiach MBA dedykowanych dla Prezesów Banków Spółdzielczych. Praktyk specjalista ds. marketingu internetowego w Bankach Spółdzielczych

Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych, przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych. Ścisła współpraca ze Związkiem Rewizyjnym Banków Spółdzielczych jako audytor rekomendacji D i audytu Bezpieczeństwa Informacji w Bankach Spółdzielczych.
Ekspert z zakresu audytów sprawdzających spełnienie wymagań KNF, KRI, RODO i in. w obszarze cyberbezpieczeństwa i wytycznych ustawowych. Specjalizacja w dostosowaniu procedur w bankach, przedsiębiorstwach i urzędach państwowych do wymagań organów nadzorczych.

Wykładowca, szkoleniowiec, konsultant – http://zadbajobezpieczenstwo.pl
Pasja: winogrodnik, znawca wina, degustator, podróżnik.

 

Zapraszamy Państwa na dwa pozostałe szkolenia marketingowe dla Banków Spółdzielczych.

Całościowa koncepcja składa się z III MODUŁÓW.

MARKETING

 

ZAPISY:

FRBS Warszawa – 04.07.2019 r. CZWARTEK) - LINK DO STRONY

ZRBS Warszawa - 11.07.2019 r. (CZWARTEK) - LINK DO STRONY

BODIE - Poznań - 21.08.2019 r. (ŚRODA) - LINK DO STRONY

FRBS Kraków - 02.10.2019 r. (ŚRODA) - LINK DO STRONY

ZRBS Warszawa - 04.10.2019 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY

FRBS Wrocław – 09.10.2019 r. (ŚRODA) - LINK DO STRONY

FRBS Katowice – 10.10.2019 r. (CZWARTEK) - LINK DO STRONY

SZKOŁA BANKOWA w Sandomierzu - LUBLIN - 25.10.2019 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY

FRBS Białystok – 07.11.2019 r. (CZWARTEK) - LINK DO STRONY

FRBS Rzeszów – 21.11.2019 r. (CZWARTEK) - LINK DO STRONY

SKOK BIELSKO-BIAŁA - 13.12.2019 r. - szkolenie zamknięte

 

Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502  30-019 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!