szkolenia Servus Comp

SZKOLENIE PREMIUM BANK - ZARZĄDZANIE I KIEROWANIE KOMUNIKACJĄ MIĘDZYPOKOLENIOWĄ W BANKU SPÓŁDZIELCZYM

Szkolenie skierowane jest do osób zarządzających i kierujących zespołami. Uczestnicy szkolenia nabędą kompetencji niezbędnych do efektywnego zarządzania zespołami międzypokoleniowym, poznają sytuacje problematyczne w Banku Spółdzielczym, u których podłoża leży wiek zatrudnionych pracowników. Podczas szkolenia zostaną przedstawione wypracowane operacyjne rozwiązania, wiedza oraz umiejętności dotyczące wykorzystania potencjału pracowników reprezentujących różne grupy wiekowe.

Szkolenie jest prowadzone metodą warsztatową, z uwzględnieniem zasad andragogiki. W ten sposób zapewniamy najwyższą skuteczność nauki ludziom dorosłym. Wykorzystujemy rozmaite techniki aktywizujące, jak gry symulacyjne, techniki kreatywnego myślenia, techniki coachingowe, burze mózgu, praca w małych grupach.

 

CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ

 

ADRESACI SZKOLENIA

  • Zarząd Banku
  • Kadra kierownicza: dyrektorzy, kierownicy, menedżerowie, liderzy,  kadra rezerwowa
  • Inspektorzy Ochrony Danych

CEL SZKOLENIA

  • Wyposażenie Uczestników szkolenia w kompetencje niezbędne do efektywnego zarządzania zespołami międzypokoleniowymi
  • Rozpoznanie sytuacji problematycznych w Banku Spółdzielczym, u których podłoża leży wiek zatrudnionych pracowników
  • Wypracowanie operacyjnych rozwiązań
  • Wyposażenie Uczestników szkolenia w wiedzę oraz umiejętności dotyczące wykorzystania potencjału pracowników reprezentujących różne grupy wiekowe

KORZYŚCI SZKOLENIA

  • Zdobycie wiedzy dotyczącej zarządzania zespołami międzypokoleniowymi i przełożenie tej wiedzy na realia Banków Spółdzielczych
  • Uświadomienie sobie korzyści wynikających ze współpracy osób w zróżnicowanym wieku
  • Zapoznanie się z dobrymi praktykami zarządzania różnorodnością zespołu pracowników (modele, narzędzia)
  • Autodiagnoza indywidualnego stylu zarządzania i rozwinięcie niezbędnych kompetencji do skutecznego zarządzania różnorodnością pracowników
  • Rozwinięcie kompetencji w zakresie komunikacji w zróżnicowanym zespole
  • Rozwój umiejętności rozpoznawania mocnych stron pracowników w różnym wieku i wykorzystywanie ich w celu zwiększenia efektywności Banku.

PLAN SZKOLENIA

  1. Analiza pokoleń
  • Opis pokoleń funkcjonujących na rynku pracy.
  • Różnice pokoleniowe: przekonania, wartości, motywacje.
  1. Różnorodność i komunikacja
  • Siła różnorodności – czego możemy się nauczyć od różnych pokoleń?
  • Na co zwrócić uwagę w komunikacji z pracownikami reprezentującymi różne pokolenia?
  • Jak budować wzajemne porozumienie? – uświadomienie sobie siły współpracy.
  1. Zespoły wielopokoleniowe.
  • Identyfikacja problemów wynikających z posiadania zespołów międzypokoleniowych oraz sposoby ich przezwyciężania.
  • Problemy, trudne sytuacje i konflikty w zespole międzypokoleniowym – jak sobie radzić?
  • Plusy zespołów wielopokoleniowych:

a) Mocne strony poszczególnych pokoleń.

b) Podział zadań i kompetencji.

c) Jak najlepiej wykorzystać potencjał pracowników.

d) Zapobieganie konfliktom.

  1. Wyzwania menadżera w zarządzaniu zespołem międzypokoleniowym.
  • Menedżer w zespole międzypokoleniowym jako autorytet i lider dla różnych pokoleń pracowników.
  • Style zarządzania a różnice pokoleniowe.
  • Rodzaje i kierunki motywacji - czego oczekuje dane pokolenie?
  • Projektowanie systemu zarządzania wiekiem w Banku:

a) Zarządzania rozwojem karier pracowników w różnym wieku.

b) Wdrożenie systemu wymiany doświadczeń i informacji pomiędzy pracownikami starszymi a najmłodszym pokoleniem pracowników.

c) Wdrażanie programów uczenia się przez całe życie.

OSOBA PROWADZĄCA:

ANNA SZCZEPANEK 

Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem.

Na zawodowym koncie ponad 5000 godzin spędzonych na pracy szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy w charakterze coach-a. Zawodowe życie związane było z pracą dla międzynarodowych instytucji finansowych w charakterze trenera coach-a kierownika wsparcia sprzedaży. Równolegle od lat wspiera sektor małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc konsultacje i szkolenia z zakresu zarządzania zespołem i sprzedaży. 

Autorka wielu kompleksowych projektów rozwojowych z powodzeniem wdrożonych w organizacjach i przynoszących wymierne  oraz trwałe rezultaty. Skutecznie prowokuje do rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem. Doskonale panuje nad procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej ułatwiając uczestnikom sprawne przechodzenie na kolejne poziomy w drodze ku pożądanej zmianie. 

Specjalizacje: sprzedaż, zarządzanie zespołem sprzedażowym, coaching menedżerski, komunikacja i współpraca.

ZAPISY:

FRBS Kraków - 24.09.2019 r. (WTOREK) - LINK DO STRONY SZKOLENIA

ZARZĄDZANIE I KIEROWANIE KOMUNIKACJĄ MIĘDZYPOKOLENIOWĄ  W BANKU SPÓŁDZIELCZYM

 

Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502  30-019 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!