SZKOLENIE PREMIUM BANK - ZASADY FUNKCJONOWANIA ORGANÓW STATUTOWYCH W BANKU SPÓŁDZIELCZYM
Profesjonalny wizerunek biznesowy oraz umiejętne zarządzanie mają znaczny wpływ na kształtowanie i postrzeganie wizerunku Banku. Warto w tym kierunku stale rozwijać swoje umiejętności.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 DZIEŃ
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Członków Zarządu Banku Spółdzielczego
- Członków Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego
- Kadry kierowniczej Banku
CELE SZKOLENIA
Poszerzenie wiedzy z zakresu:
- Stylu zarządzania i organizacji pracy organów statutowych w Banku Spółdzielczym
- Rangowania zadań, określania priorytetów, skutecznego korzystania z narzędzi pozwalających na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem
- Rozwijania umiejętności nawiązywania oraz budowania pozytywnych i długofalowych relacji z klientami, pracownikami, instytucjami zewnętrznymi
- Stosowania technik perswazji i metod wywierania wpływu
- Stosowania zasad organizacji i prowadzenia efektywnych spotkań, dopasowania formy spotkania do jego celu
- Poznanie technik komunikacyjnych wzmacniających aktywność uczestników spotkania
- Budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku organów statutowych w Banku Spółdzielczym
KORZYŚCI SZKOLENIA
- Wdrożenie skutecznych praktyk pracy umysłowej i zarządzania czasem
- Nabycie praktycznych umiejętności pokonywania typowych barier współpracy z partnerami biznesowymi i klientami Banku
- Pogłębienie wiedzy na temat skutecznego kierowania zespołem pracowników
- Nabycie umiejętności sprawnego poprowadzenia każdego rodzaju spotkania, zaangażowania uczestników spotkania do współpracy podczas rozwiązywania problemów, reagowania na sytuacje stresowe
- Zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju, wykorzystanie komunikacji niewerbalnej).
PLAN SZKOLENIA
Zarządzanie czasem – hierarchizacja zadań – „zarządzanie szefem”.
- Ustalanie priorytetów
- Planowanie i organizacja czasu pracy
- Rozkład zadań w ciągu dnia pracy- krzywa REFA
- Delegowanie zadań
- Egzekwowanie realizacji zadań
Budowanie relacji z klientami, pracownikami, instytucjami zewnętrznymi.
- Sztuka budowania trwałych relacji z klientami
a) Inicjowanie, doskonalenie i utrzymywanie związków z klientami
b) Strategie związków
c) Związki z klientami a produkty Banku
d) Analiza portfela klientów i ich zmieniających się oczekiwań
e) Analiza rynku konkurencji a innowacyjność własna
- Jak podtrzymywać relacje z klientami; jak naprawiać te, które zostały zerwane.
a) Zasada regularności kontaktów
b) Budowanie zaufania– siedem zasad wg. S. Coveya
c) Reklamacje, niezałatwione sprawy, jak z ich wybrnąć?
d) Jak budować i podtrzymywać lojalność?
e) Weryfikacja powodów zerwanych relacji, statystyka „odejść”
Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
- Czas bezpowrotnie stracony - błędy w organizacji spotkań
- Cechy dobrych spotkań
- Planowanie zebrania w taki sposób, by wszyscy przyszli i byli przygotowani do rozmowy
- Prowadzenie zebrania operacyjnego – spotkanie w sprawach bieżących
- METODA 4 KROKÓW - Precyzowanie zagadnienia / problemu
- METODA 5 KROKÓW - przedstawianie swojego pomysłu na rozwiązanie problemu/sposobu postępowania, do którego trzeba przekonać innych
- Prowadzenie zebrania informacyjnego – spotkania w trudnych sytuacjach, przekazywanie informacji o planowanych w firmie zmianach
Dress code – wyglądać modnie czy profesjonalnie?
- Kreowanie wizerunku profesjonalnego - biznesowy savoir vivre
- Elementy etykiety biznesowej
- Diagnoza naturalnych predyspozycji i wspierających cech osobowościowych
- Efekt pierwszego wrażenia
- Body language - wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
Ćwiczenia w grupach.
Pytania i odpowiedzi.
OSOBA PROWADZĄCA SZKOLENIE:
ANNA SZCZEPANEK
Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem. Uniwersytet Jagielloński na kierunku Filologia polska, Szkołę trenerów biznesu Grupy SET (Certyfikowany kurs trenerski- poziom zaawansowany) oraz studia zawodowe Coachingu ICF- Instytut Komunikacji i Rozwoju dr Ewy Mukoid.
Odbyła szkolenia z zakresu: "Budowanie i prowadzenie szkoleń"- NOWE MOTYWACJE, „Narzędzia coachingowe w pracy menedżera”- NORMAN BENETT, „Coaching menedżerski” - POINT CORPORATE DEVELOPMENT, podstawy NLP, "Warsztaty trenerskie"- ITEM, "Train the Trainer"- CHILTERN "Potęga komunikacji"- KALKSTEIN, "Standardy sprzedaży i obsługi klienta"- SCHENK INSTITUTE, "Wdrażanie umiejętności sprzedaży"- HOUSE OF SKILLS.
Na zawodowym koncie ponad 5000 godzin spędzonych na pracy szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy w charakterze coach-a. Zawodowe życie związane było z pracą dla międzynarodowych instytucji finansowych w charakterze trenera coach-a kierownika wsparcia sprzedaży. Równolegle od lat wspiera sektor małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc konsultacje i szkolenia z zakresu zarządzania zespołem i sprzedaży.
Autorka wielu kompleksowych projektów rozwojowych z powodzeniem wdrożonych w organizacjach i przynoszących wymierne oraz trwałe rezultaty. Skutecznie prowokuje do rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem. Doskonale panuje nad procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej ułatwiając uczestnikom sprawne przechodzenie na kolejne poziomy w drodze ku pożądanej zmianie.
Specjalizacje: sprzedaż, zarządzanie zespołem sprzedażowym, coaching menedżerski, komunikacja i współpraca.
ZAPISY:
BODiE WARSZAWA – 12.04.2019 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY
BODiE LUTUTÓW – 07.05.2019 r. (WTOREK) - LINK DO STRONY
BODiE POZNAŃ - 28.05.2019 R. - LINK DO STRONY
FRBS WARSZAWA - 10.09.2019 R. - LINK DO STRONY
SZKOŁA BANKOWA w Sandomierzu - LUBLIN - 27.09.2019 r. - LINK DO STRONY