szkolenia Servus Comp

SZKOLENIE PREMIUM BANK - ZASADY FUNKCJONOWANIA ORGANÓW STATUTOWYCH W BANKU SPÓŁDZIELCZYM

Profesjonalny wizerunek biznesowy oraz umiejętne zarządzanie mają znaczny wpływ na kształtowanie i postrzeganie wizerunku Banku. Warto w tym kierunku stale rozwijać swoje umiejętności.

 

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 DZIEŃ

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Członków Zarządu Banku Spółdzielczego
  • Członków Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego
  • Kadry kierowniczej Banku

 

CELE SZKOLENIA

Poszerzenie wiedzy z zakresu:

  • Stylu zarządzania i organizacji pracy organów statutowych w Banku Spółdzielczym
  • Rangowania zadań, określania priorytetów, skutecznego korzystania z narzędzi pozwalających na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem
  • Rozwijania umiejętności nawiązywania oraz budowania pozytywnych i długofalowych relacji z klientami, pracownikami, instytucjami zewnętrznymi
  • Stosowania technik perswazji i metod wywierania wpływu
  • Stosowania zasad organizacji i prowadzenia efektywnych spotkań, dopasowania formy spotkania do jego celu
  • Poznanie technik komunikacyjnych wzmacniających aktywność uczestników spotkania
  • Budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku organów statutowych w Banku Spółdzielczym

 

KORZYŚCI SZKOLENIA

  • Wdrożenie skutecznych praktyk pracy umysłowej i zarządzania czasem
  • Nabycie praktycznych umiejętności pokonywania typowych barier współpracy z partnerami biznesowymi i klientami Banku
  • Pogłębienie wiedzy na temat skutecznego kierowania zespołem pracowników
  • Nabycie umiejętności sprawnego poprowadzenia każdego rodzaju spotkania, zaangażowania uczestników spotkania do współpracy podczas rozwiązywania problemów, reagowania na sytuacje stresowe
  • Zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju, wykorzystanie komunikacji niewerbalnej).

PLAN SZKOLENIA

  1. Zarządzanie czasem – hierarchizacja zadań – „zarządzanie szefem”.

  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie i organizacja czasu pracy
  • Rozkład zadań w ciągu dnia pracy- krzywa REFA
  • Delegowanie zadań
  • Egzekwowanie realizacji zadań
  1. Budowanie relacji z klientami, pracownikami, instytucjami zewnętrznymi.

  • Sztuka budowania trwałych relacji z klientami

a) Inicjowanie, doskonalenie i utrzymywanie związków z klientami

b) Strategie związków

c) Związki z klientami a produkty Banku

d) Analiza portfela klientów i ich zmieniających się oczekiwań

e) Analiza rynku konkurencji a innowacyjność własna

  • Jak podtrzymywać relacje z klientami; jak naprawiać te, które zostały zerwane.

a) Zasada regularności kontaktów

b) Budowanie zaufania– siedem zasad wg. S. Coveya

c) Reklamacje, niezałatwione sprawy, jak z ich wybrnąć?

d) Jak budować i podtrzymywać lojalność?

e) Weryfikacja powodów zerwanych relacji, statystyka „odejść”

  1. Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.

  • Czas bezpowrotnie stracony - błędy w organizacji spotkań
  • Cechy dobrych spotkań
  • Planowanie zebrania w taki sposób, by wszyscy przyszli i byli przygotowani do rozmowy
  • Prowadzenie zebrania operacyjnego – spotkanie w sprawach bieżących
  • METODA 4 KROKÓW - Precyzowanie zagadnienia / problemu
  • METODA 5 KROKÓW - przedstawianie swojego pomysłu na rozwiązanie problemu/sposobu postępowania, do którego trzeba przekonać innych
  • Prowadzenie zebrania informacyjnego – spotkania w trudnych sytuacjach, przekazywanie informacji o planowanych w firmie zmianach
  1. Dress code – wyglądać modnie czy profesjonalnie?

  • Kreowanie wizerunku profesjonalnego - biznesowy savoir vivre
  • Elementy etykiety biznesowej
  • Diagnoza naturalnych predyspozycji i wspierających cech osobowościowych
  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Body language - wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
  1. Ćwiczenia w grupach.

  2. Pytania i odpowiedzi.

OSOBA PROWADZĄCA SZKOLENIE:

ANNA SZCZEPANEK

Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem. Uniwersytet Jagielloński na kierunku Filologia polska, Szkołę trenerów biznesu Grupy SET (Certyfikowany kurs trenerski- poziom zaawansowany) oraz studia zawodowe Coachingu ICF- Instytut Komunikacji i Rozwoju dr Ewy Mukoid.

Odbyła szkolenia z zakresu: "Budowanie i prowadzenie szkoleń"- NOWE MOTYWACJE, „Narzędzia coachingowe w pracy menedżera”- NORMAN BENETT, „Coaching menedżerski” - POINT CORPORATE DEVELOPMENT, podstawy NLP, "Warsztaty trenerskie"- ITEM, "Train the Trainer"- CHILTERN "Potęga komunikacji"- KALKSTEIN, "Standardy sprzedaży i obsługi klienta"- SCHENK INSTITUTE, "Wdrażanie umiejętności sprzedaży"- HOUSE OF SKILLS.

Na zawodowym koncie ponad 5000 godzin spędzonych na pracy szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy w charakterze coach-a. Zawodowe życie związane było z pracą dla międzynarodowych instytucji finansowych w charakterze trenera coach-a kierownika wsparcia sprzedaży. Równolegle od lat wspiera sektor małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc konsultacje i szkolenia z zakresu zarządzania zespołem  i sprzedaży. 

Autorka wielu kompleksowych projektów rozwojowych z powodzeniem wdrożonych w organizacjach  i przynoszących wymierne  oraz trwałe rezultaty. Skutecznie prowokuje do rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem. Doskonale panuje nad procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej ułatwiając uczestnikom sprawne przechodzenie na kolejne poziomy   w drodze ku pożądanej zmianie. 

 Specjalizacje: sprzedaż, zarządzanie zespołem sprzedażowym, coaching menedżerski, komunikacja i współpraca.

 

ZAPISY:

BODiE WARSZAWA – 12.04.2019 r. (PIĄTEK) - LINK DO STRONY

BODiE LUTUTÓW – 07.05.2019 r. (WTOREK) - LINK DO STRONY

BODiE POZNAŃ - 28.05.2019 R. - LINK DO STRONY

FRBS WARSZAWA - 10.09.2019 R. - LINK DO STRONY

SZKOŁA BANKOWA w Sandomierzu - LUBLIN - 27.09.2019 r. - LINK DO STRONY

SZKOLENIE PREMIUM BANK

 

Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502  30-019 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!