szkolenia Servus Comp

SZKOLENIE PREMIUM BANK - ZASTOSOWANIE MARKETINGU INTERNETOWEGO

W PROMOCJI USŁUG BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ

Tradycyjne metody marketingowe w promocji usług bankowości spółdzielczej przestają być wystarczające. Dzieje się tak, ponieważ coraz większą rolę w życiu każdego z nas zaczynają odgrywać nowoczesne technologie i wszechobecny dostęp do internetu. Możliwości marketingowe, które oferuje internet, są nieporównywalnie skuteczniejsze i wydajne niż klasyczne sposoby reklamy, ponieważ pozwalają dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy odbiorców realnie zainteresowanych usługami bankowymi. Aktualnie z internetu w Polsce korzysta 28 milionów osób, co stanowi 73% wszystkich mieszkańców kraju. Wykorzystanie marketingu internetowego w strategii promocji banków spółdzielczych jest aktualnie koniecznością, bez której zostaną one daleko w tyle za konkurencją, co ze względu na wysoką konkurencyjność branży, może być opłakane w skutkach.

 

CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ

ADRESACI SZKOLENIA

  • Kadra zarządzająca banków spółdzielczych
  • Pracownicy działu marketingu banków spółdzielczych
  • Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej

 

CELE SZKOLENIA

  • Zwiększenie świadomości i wiedzy związanej z korzyściami wynikającymi z wykorzystywania narzędzi marketingu internetowego
  • Nabycie umiejętności pozwalających na zwiększenie widoczności banków spółdzielczych w przestrzeni internetowej
  • Nabycie umiejętności dotarcia do klienta końcowego za pośrednictwem internetu
  • Unowocześnienie kanałów promocji i komunikacji bankowości spółdzielczej

 

KORZYŚCI SZKOLENIA

Odbycie szkolenia i wprowadzenie w życie przedstawionych na nim technik marketingowych pozwoli na:

  • Optymalizację budżetu promocyjnego za pomocą wykorzystania narzędzi internetowych pozwalających na dotarcie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców
  • Zwiększenie ruchu na stronie internetowej banku
  • Poprawę użyteczności strony internetowej
  • Zwiększenie rozpoznawalności banku spółdzielczego i poprawę jego wizerunku w oczach potencjalnych klientów
  • Zwiększenie się ilości zapytań ofertowych dotyczących usług banku
  • Efektywniejsze konkurowanie na rynku usług bankowych

PLAN SZKOLENIA

  1. Wprowadzenie do marketingu internetowego (1h)
  • Bankowość spółdzielcza – tradycja i nowoczesność
  • Istotność marketingu internetowego i korzyści wynikające z jego zastosowania (tradycyjne formy marketingu vs. nowoczesne metody marketingowe)
  • Użytkownik internetu w Polsce – profil i zachowania. Jak do niego dotrzeć?
  1. Strona internetowa – istotny punkt styku klienta z bankiem (1h 30min)
  • Dlaczego użyteczna i estetyczna strona internetowa jest koniecznością w dzisiejszych czasach?
  • Jak zoptymalizować stronę internetową pod kątem funkcjonalności i przyjazności dla potencjalnego klienta?
  • Wstęp do optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)
  1. Marketing treści (content marketing) (1h)
  • Czym jest marketing treści i dlaczego jest istotny z perspektywy marketingu internetowego?
  • Główne zasady tworzenia wartościowych treści w sektorze bankowości
  • Optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)
  1. Social media (1h 30min)
  • Dlaczego obecność banku w social media jest istotna?
  • Charakterystyka najpopularniejszych portali społecznościowych
  • Komunikacja banku w przestrzeni social media
  • Reklama za pośrednictwem mediów społecznościowych
  1. SEO/SEM (1h)
  • Możliwości dotarcia do użytkowników internetu za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych
  • Ruch organiczny i ruch płatny; SEO/SEM
  • Wstęp do pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarkach
  • Wstęp do reklamy w Google
  1. E-mail marketing (1h)
  • Korzyści płynące z wykorzystania e-mail marketingu w całości strategii marketingowej banku
  • Dobre praktyki w tworzeniu e-mailowych przekazów marketingowych

 

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

MACIEJ SOWA

Pasjonat marketingu internetowego w każdej jego odsłonie.

Studiował politologię i filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 5 lat zawodowo zajmuje się promocją marek w sieci. Doświadczenie zdobył w krakowskich agencjach digitalowych i social media. Aktualnie Marketing Manager agencji eCommerce WAYNET - oficjalnego partnera platformy PrestaShop w Polsce.

Pracuje z wieloma lokalnymi, krajowymi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami  w zakresie optymalizacji działań marketingowych, ustalania strategii, opracowywania  i wdrażania taktyk reklamowych oraz wizerunkowych w social media, tworzenia kampanii  e-mail marketingowych oraz marketing automation.

Współorganizator popularnych, cyklicznych wydarzeń dedykowanych branży marketingowej - Crash Mondays.

ANDRZEJ POPIOŁEK

Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Wykładowca na studiach MBA dedykowanych dla Prezesów Banków Spółdzielczych. Praktyk specjalista ds. marketingu internetowego w Bankach Spółdzielczych

Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych, przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych. Ścisła współpraca ze Związkiem Rewizyjnym Banków Spółdzielczych jako audytor rekomendacji D i audytu Bezpieczeństwa Informacji w Bankach Spółdzielczych.
Ekspert z zakresu audytów sprawdzających spełnienie wymagań KNF, KRI, RODO i in. w obszarze cyberbezpieczeństwa i wytycznych ustawowych. Specjalizacja w dostosowaniu procedur w bankach, przedsiębiorstwach i urzędach państwowych do wymagań organów nadzorczych.

Wykładowca, szkoleniowiec, konsultant – http://zadbajobezpieczenstwo.pl
Pasja: winogrodnik, znawca wina, degustator, podróżnik.

 

ZAPISY:

ZRBS Warszawa– 09.04.2019 (WTOREK) - LINK DO SZKOLENIA

FRBS Wrocław – 25.04.2019 (ŚRODA) - LINK DO SZKOLENIA

FRBS Katowice – 16.05 (CZWARTEK) - LINK DO SZKOLENIA

ZRBS Warszawa– 26.06.2019 (ŚRODA) - LINK DO SZKOLENIA

Szkoła Bankowa (szkolenie w Lublinie) – 25.07.2019 (CZWARTEK)

FRBS Wrocław – 28.08.2019 (ŚRODA)

FRBS Katowice – 29.08.2019 (CZWARTEK)

MARKETING INTERNETOWY

 

Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502  30-019 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!