O konieczności wprowadzenia nowoczesnego marketingu w Bankach Spółdzielczych dużo się mówi i pisze.
Specjaliści Servus Comp z Krakowa, na bazie praktycznych rozwiązań, opracowali KONCEPCJĘ MARKETINGU DLA BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH.
CZĘŚĆ I - SZKOLENIA – WARSZTATY
Szkolenia i warsztaty prowadzone są w wiodących organizacjach szkoleniowych:
- BODiE - Poznań, Warszawa, Lututów, Tczew
- FRBS - Kraków, Rzeszów, Olsztyn, Białystok, Katowice, Wrocław, Warszawa
- Bankowa Szkoła w Sandomierzu - Lublin
- ZRBS - Warszawa
- Uniwersytet Rolniczy - Kraków I edycja - Studia MBA dla kadry zarządzającej Banków Spółdzielczych
CZĘŚĆ II - NARZĘDZIA WSPOMAGAJĄCE DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Poniżej prezentujemy zagadnienia VII MODUŁÓW KONCEPCJI MARKETINGU DLA BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU mailowego lub telefonicznego. Żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.
Andrzej Popiołek tel. kom. 602 220 749 mail: andrzej.popiolek@servus-comp.pl
Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502 30-019 Kraków
tel. +48 12 631 91 22 biuro@servus-comp.pl
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.