MARKETING W PRAKTYCE BANKOWEJ, CZYLI SKUTECZNA PROMOCJA USŁUG I PRODUKTÓW BANKOWYCH W INTERNECIE

MARKETING W PRAKTYCE

Serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom szkolenia za aktywny i merytoryczny udział. Kilka pomysłów, o których Państwo wspominali, dotyczących metod prowadzenia marketingu, będę promował na kolejnych szkoleniach.

Szkolenie odbyło się w oddziale FRBS w Olsztynie. Uczestnikami szkolenia byli pracownicy banków  z terenu pięknej Warmii i Mazur.

 

marketing w praktyce bankowej

Okazało się, że prowadzenie marketingu w banku to trudny temat. 

Nie do końca wiemy, jak do niego podejść. Największym problemem jest wielofunkcyjność pracowników, którzy przeważnie, oprócz rozmaitych funkcji w banku, otrzymują jeszcze zadanie uruchomienia marketingu na podstawie nowej, sprawnej strony internetowej, reklamy na profilu FB, FB ADS i Google ADS. Jest to karkołomne przedsięwzięcie, gdyż w tym modelu pracy zawsze brakuje czasu, aby zająć się tym tematem od A do Z.

Szkolenie miało za zadanie przedstawienie uczestnikom zestawu narzędzi marketingowych dostępnych w elektronicznych wersjach oraz zaprezentowanie alternatywnych, sprawdzonych metod funkcjonujących na rynku marketingu od lat.

Poruszano temat promocji w internecie na zasadach prac organicznych oraz komercyjnych. Jako, że osobiście jestem zwolennikiem działań organicznych, temu tematowi poświęcono sporo czasu. Zostały m.in. zaprezentowane metody SEO, dzięki którym można świadomie wpływać na widoczność portalu banku w internecie. Wyjaśniliśmy sobie również ważne pojęcie czyli pozycjonowanie organiczne, które, jak zwykło się mówić, jest działaniem bezkosztowym. I tu małe sprostowanie. Owszem, nie płacimy za te działania wykonując wiele prac samodzielnie, ale pamiętajmy, że wymaga to sporego wysiłku, nakładu pracy i wiedzy, bez której działania te nie mają sensu.

Zapraszam Państwa na kolejne szkolenia marketingowe.

marketing

Chcąc prawidłowo prowadzić marketing w banku, musimy mieć przynajmniej podstawową wiedzę, aby rozsądnie zarządzać zagadnieniami nowoczesnego marketingu.

Wszystkich pracowników banków spółdzielczych, którzy potrzebują wsparcia w kwestii prowadzenia marketingu, zapraszam do bezpośredniego kontaktu. Jestem do Państwa dyspozycji.

A Popiołek

Andrzej Popiołek  602 220 749

andrzej.popiołek@servus-comp.pl

 

Zapraszamy do śledzenia szkoleń:

https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/

oraz do odwiedzenia naszego bloga:

https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/blog/

MARKETING W PRAKTYCE BANKOWEJ


Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.

Servus Comp Data Security, Świętokrzyska 12/403  30-015 Kraków  
tel.  +48 608 407 668, +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!

Dodaj komentarz