ZASADA CZYSTEGO KOSZA
ZASADA CZYSTEGO KOSZA
W CELU ZMINIMALIZOWANIA RYZYKA UTRATY DANYCH
WSZYSTKIE DOKUMENTY ARCHIWALNE
LUB DOKUMENTY, KTÓRE JUŻ NIE SĄ POTRZEBNE
NALEŻY BEZWZGLĘDNIE PRZED WYRZUCENIEM
ZNISZCZYĆ W SPECJALNYCH NISZCZARKACH
Jedną z podstawowych zasad bezpieczeństwa w Banku jest ZASADA CZYSTEGO KOSZA.
Często słyszymy, że ktoś nieświadomie wyrzucił do śmieci lub oddał na makulaturę duże ilości dokumentów. STOP !!! – niedopuszczalne jest, aby dokumenty opuszczały bank w formie niezniszczonej. Wszystkie dokumenty, oprócz materiałów reklamowych, powinny zostać zniszczone w niszczarce. Nawet jedna kartka musi trafić do niszczarki.
Niszczarki w klasie P3 lub P4 wg normy DIN 66399 są odpowiednimi urządzeniami do niszczenia dokumentów bankowych. Dopiero w tej formie zniszczone dokumenty mogą trafić do kosza skąd powinny być przewiezione do recyklingu.
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!
Nota prawna
1. Zaprezentowany materiał jest autorskim opracowaniem i jest objęty prawem autorskim.
2. Niniejszy materiał, ani żaden jego fragment nie może być reprodukowany, przetwarzany i rozpowszechniany w jakikolwiek sposób za pomocą urządzeń elektronicznych, mechanicznych, kopiujących, nagrywających i in. do celów innych niż realizacja przedmiotowej umowy u Klienta.
ZOBACZ RÓWNIEŻ