3 WAŻNE NARZĘDZIA MARKETINGU W BANKU SPÓŁDZIELCZYM – PORA NA WDROŻENIE

JAK WDROŻYĆ NOWOCZESNY MARKETING W BANKU SPÓŁDZIELCZYM Servus Comp

 

Dla znawców marketingu to chleb powszedni, a dla osób nie mających z marketingiem do czynienia na co dzień, to nadal czarna magia.

                             Czy tak jest na pewno?

                                                     Czy tak powinno być?

                                                                          Nie! Marketing to nie magia!

Chcąc prowadzić skuteczne działania marketingowe w banku spółdzielczym, należy poznać podstawowe narzędzia.

3 PODSTAWOWE NARZĘDZIA – MODUŁY,
DZIĘKI KTÓRYM URUCHOMIMY MARKETING W BANKU

Powyższe MODUŁY marketingu wzajemnie się uzupełniają i wdrożone w całości, stanowią skuteczną siłę przekazu.

NOWOCZESNA STRONA INTERNETOWA

Strona internetowa musi być lekka, intuicyjna i w prosty, przejrzysty i nowoczesny sposób ma przedstawić Klientom produkty i usługi banku.

Nowoczesna strona musi posiadać m.in.:

  • Protokół https://
  • Moduł RWD, dzięki któremu wyświetli się na różnych rozdzielczościach urządzeń elektronicznych. Treść ma być czytelna, zarówno na małym ekranie smartfona, jak też na dużym ekranie monitora komputera stacjonarnego
  • Musi się szybko otwierać – klient nie ma cierpliwości, żeby czekać na otwarcie ciężkiej strony
  • Komunikaty na niej umieszczone mają być czytelne i zrozumiałe dla Klientów
  • Musi być intuicyjna i w prosty sposób ma prezentować nasze produkty i usługi

Nowoczesna strona internetowej musi mieć dobrze skonfigurowaną funkcję SEO, dzięki której roboty google windują ją w przeglądarce do góry na pierwsze miejsca w wyszukiwarce.

Kolejnym, bardzo ważnym elementem marketingu jest

REKLAMA FB ADS i GOOGLE ADS

Mając nowoczesną stronę internetową warto pomyśleć o wdrożeniu nowoczesnych narzędzi reklamy jakimi są FB ADS oraz Google ADS.

FB ADS jest typowym internetowym „banerem reklamowym”, który informuje Klientów o naszych produktach i usługach.   

GOOGLE ADS to reklama, która wyszukiwana jest w sieci przez Klienta w sposób świadomy i ma ułatwić znalezienie  konkretnego produktu, np. kredytu na samochód itp. Zadaniem wyszukanej frazy (produktu, usługi) jest przekierowanie Klienta do strony internetowej banku.

Nie zapominajmy o kolejnym ważnym elemencie jakim są

NOWOCZESNE NARZĘDZIA MARKETINGU

W tym przypadku nowoczesne narzędzia przekazu mieszają się z tradycyjnymi, sprawdzonymi metodami jak np. zasada PARETO, które w zestawieniu z cross-selling, up-selling i e-mail marketingiem stanowią bardzo sprawne narzędzie obsługi Klienta.

Warto zapoznać się z tymi narzędziami i wdrożyć je w życie, gdyż porządkują one sprawną obsługę Klienta.

Ideałem jest wdrożenie wyżej wymienionych narzędzi w całości, bo w takim modelu stanowią poważną siłę informacyjną.

Klient, który wyszuka nasze produkty w internecie trafia następnie na wartościową stronę internetową, a w razie zainteresowania ofertą, kontaktuje się z pracownikiem banku, który przeszkolony w obsłudze i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzia finalizuje sprzedaż.

Pamiętajmy, że marketing to nie magia! Chcąc zwiększyć sprzedaż, należy jak najszybciej przygotować plan wdrożenia całej koncepcji marketingu dla banku.

Zapraszamy Państwa do współpracy!
Wyjaśnimy w szczegółach:

  • jak należy wdrażać poszczególne MODUŁY
  • jak monitorować poprawność wdrożenia
  • jak rozliczać podjęte działania, żeby nie przepłacić

Wiedzę na temat nowoczesnych form marketingu można zdobyć uczestnicząc w prowadzonych przez naszych specjalistów szkoleniach lub kontaktując się bezpośrednio.

Zapraszamy na najbliższe szkolenie:

https://frbs.org.pl/szkolenie/tworzenie-i-optymalizacja-stron-internetowych-dla-bankow-spoldzielczych/

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!

Zapraszamy na naszego bloga:

https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/blog/

oraz na prowadzone przez naszych ekspertów szkolenia dla banków spółdzielczych:

https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/

 

Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502  30-019 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!

Dodaj komentarz