Szkolenia uczące jak można zareklamować produkty bankowe wykorzystując nowoczesne narzędzia są ciągle niedoceniane. Co jest tego przyczyną?
Geneza jest prosta - 95% prezesów w bankach nadal nie widzi potrzeby wdrożenia w banku narzędzi marketingowych, dzięki którym bank i jego produkty będą lepiej widoczne w Internecie.
Ta tendencja przeważa w małych bankach spółdzielczych. Większe banki, co napawa optymizmem, już zainwestowały w stworzenie planów marketingowych i realizują je bardzo rzetelnie i skrupulatnie, wykorzystując nowoczesne narzędzia.
Nie ma sensu uruchamiać kampanii reklamowej na Google ADS i FB ADS, jeżeli bank nie ma nowoczesnego narzędzia, jakim jest komunikacja z Klientami w postaci sprawnej, czytelnej i responsywnej strony internetowej. Pamiętajmy, że pełnowartościowa strona nie tylko powinna być przyjazna dla Klienta, ale musi być również zoptymalizowana pod kątem SEO, czyli widoczna dla wyszukiwarek internetowych. Ponadto pracownicy banku powinni być wyposażeni w nowoczesne narzędzia marketingu i od podstaw powinni poznać produkty, które polecają Klientom. Należy również pamiętać, że pracownicy powinni znać cały arsenał narzędzi marketingowych, nie wyłączając reklamy w Google ADS i FB ADS.
Sens i zasadność stosowania tych narzędzi i ich możliwości można było poznać biorąc udział w kolejnym szkoleniu poświęconemu temu trudnemu zagadnieniu. W szkoleniu wzięli udział przedstawiciele banków, którzy z pełnym sukcesem uruchomili już te narzędzia w swoich bankach, oraz pracownicy banków, którzy dopiero zamierzają wdrożyć te narzędzia. Mamy nadzieję, że wszyscy otrzymali niezbędną wiedzę.
Zapraszamy do zapoznania się z pełną koncepcją marketingu dla banków spółdzielczych:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/czy-marketing-w-banku-spoldzielczym-to-magia/
W sprawach dotyczących marketingu zapraszamy Państwa do kontaktu. Odpowiemy na wszelkie pytania.
Zapraszamy również na kolejne szkolenia:
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.