AKTYWNA SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ W BEZPOŚREDNIEJ RELACJI Z KLIENTEM BANKU SPÓŁDZIELCZEGO - SZKOLENIE PREMIUM BANK
W bankach spółdzielczych spotykamy się z różnym podejściem do sprzedaży ubezpieczeń. Część banków podchodzi do tematu bez emocji, a druga część ma świadomość, że na ubezpieczeniach można zarabiać. Firmy ubezpieczeniowe współpracujące przy sprzedaży ubezpieczeń organizują spotkania dla pracowników w bankach spółdzielczych mające na celu przeszkolenie pracowników w zakresie sprzedaży określonego produktu ubezpieczeniowego. Na bazie własnego doświadczenia i rozmów z Zarządami Banków, które wykazały brak szkoleń z technik sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, opracowaliśmy obszerny moduł szkoleniowy dla pracowników banków spółdzielczych obejmujący zasady sprzedaży ubezpieczeń.
Szkolenie skierowane jest do specjalistów i doradców klienta sektora ubezpieczeniowego w banku oraz do działów obsługi klienta, kierowników zespołów sprzedaży i produkt-managerów.
Szkolenie prowadzone w formie warsztatu jest oparte głównie na praktycznych ćwiczeniach, które weryfikują na bieżąco zdobytą wiedzę.
GŁÓWNE CELE SZKOLENIA:
- uruchomienie wśród uczestników systematycznej i proaktywnej sprzedaży ubezpieczeń podczas wizyty klienta w oddziale banku,
- nabycie przez uczestników umiejętności prowadzenia rozmowy sprzedażowej przez telefon,
- nabycie przez uczestników umiejętności skutecznego radzenia sobie z obiekcjami,
- nabycie przez uczestników świadomego stosowania technik finalizacji sprzedaży,
- poznanie najczęściej popełnianych błędów podczas sprzedaży produktów sektora ubezpieczeniowego.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
- zwiększenie ilości klientów – oferta ubezpieczeniowa banku,
- umiejętna prezentacja oferty w oparciu o korzyści konkretnego klienta,
- poznanie modelu skutecznej telefonicznej rozmowy handlowej oraz rozmowy w trakcie bezpośredniego spotkania z klientem w placówce banku,
- umiejętne zwiększenie wpływu na decyzję klienta,
- brak oporów przy obiekcjach klienta i sprawne radzenie sobie z nimi,
- skuteczne finalizowanie i zamykanie sprzedaży (techniki finalizacji sprzedaży).
SZKOLENIE SKŁADA SIĘ Z PIĘCIU MODUŁÓW:
MODUŁ I OTWARCIE SZKOLENIA
MODUŁ II ROZMOWA TELEFONICZNA
Celem modułu jest wypracowanie z grupą argumentów sprzedażowych niezbędnych do otwarcia przez telefon rozmowy na temat ubezpieczeń w kontekście konkretnych potrzeb klienta, a także stworzenie skutecznego schematu rozmowy telefonicznej.
MODUŁ III TRENING KOMUNIKACJI ORAZ IDENTYFIKACJI POTRZEB I MOTYWÓW ZAKUPOWYCH KLIENTÓW
Celem modułu jest wypracowanie z grupą skutecznych argumentów produktowych do poznanych potrzeb i motywów zakupowych klientów, a także przygotowanie zestawu pytań pomocnych w otwarciu sprzedaży oraz na innych etapach rozmowy handlowej.
MODUŁ IV TRENING SKUTECZNEJ PREZENTACJI OFERTY
Celem modułu jest rozwijanie umiejętności świadomej i efektywnej prezentacji produktu w oparciu o konkretne potrzeby klienta.
MODUŁ V TRENING POKONYWANIA OBIEKCJI I FINALIZACJI SPRZEDAŻY
Szkolenie prowadzi menedżer sprzedaży, doświadczony trener biznesu i konsultant. Prawnik z wykształcenia, handlowiec z zamiłowania. Posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe zdobyte w dużych przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych, jak również prowadząc działy sprzedaży w firmach z sektora MŚP. Przez wiele lat swojej kariery zawodowej pracował jako konsultant ds. ubezpieczeń, następnie rozwijał swe umiejętności na stanowiskach managerskich. Jako manager budował z powodzeniem całe zespoły sprzedażowe, zrekrutował i wyszkolił dziesiątki handlowców i managerów. Był wielokrotnie nagradzany za doskonałą jakość biznesu i wyniki sprzedażowe. Obecnie nie tylko z sukcesem prowadzi szkolenia sprzedażowe , ale również cały czas czynnie doradza swoim klientom m.in. jak od strony finansowej zabezpieczyć proces sukcesji.
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.