W siedzibie naszej firmy Servus Comp w Krakowie przy ul. Świętokrzyskiej 12 odbyło się szkolenie na poziomie podstawowym - PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA CIĄGŁOŚCIĄ DZIAŁANIA W BANKU.
W czasie szkolenia uczestnicy uzyskali odpowiedź na pytania:
- Dlaczego to robimy? - czyli, po co nam sprawny system zarządzania ciągłością działania w Banku?
- Jak to ma działać? - czyli, główne elementy systemu.
- Jak tym zarządzać? - czyli, jak planować i przeprowadzać testy w banku, jak rozwijać system, a nie popaść w rutynę, jak się komunikować.
- Co z tego będziemy mieli? - czyli, szanse jakie daje bankowi skuteczny i sprawnie zarządzany system ciągłości działania.
Szkolenie przeznaczone było dla pracowników banku, bezpośrednio związanych z nadzorem w różnych aspektach:
- Członków Zarządu nadzorujących obszar zarządzania ciągłością działania w banku
- Członków Zarządu nadzorujących obszar IT w banku
- Osób odpowiedzialnych za budowę, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania ciągłością działania w banku
- Właścicieli procesów biznesowych
- Kadry menedżerskiej odpowiadającej za zarządzanie IT
- Audytorów wewnętrznych
- Osób odpowiedzialnych za zarządzanie ryzykiem operacyjnym.
CEL SZKOLENIA
- przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu zagadnień związanych z wdrożeniem, utrzymywaniem i doskonaleniem systemu zarządzania ciągłością działania w banku na podstawie wymagań Rekomendacji D Komisji Nadzoru Finansowego oraz dobrych praktyk wynikających z normy ISO 22301.
KORZYŚCI
Podczas szkolenia uczestnicy:
- poznają główne elementy systemu zarządzania ciągłością działania
- nauczą się, jak w prosty sposób można wypełnić wymagania, które stawia przed bankami nadzorca rynku w obszarze ciągłości działania
- będą potrafili utrzymywać i rozwijać system zarządzania ciągłością działania w taki sposób, aby przynosił bankowi wymierne korzyści
- poznają najczęściej popełniane błędy związane z zarządzaniem ciągłością działania i dowiedzą się jak ich unikać
- będą potrafili zaplanować, przygotować i wykonać testy sprawdzające poziom funkcjonowania poszczególnych elementów systemu zarządzania ciągłością działania
- nauczą się, jak prowadzić dokumentację systemu zarządzania ciągłością działania,
- dowiedzą się, jak dzięki systemowi zarządzania ciągłością działania można zredukować koszty działalności banku
- poznają autentyczne problemy związane z funkcjonowaniem w banku systemu zarządzania ciągłością działania oraz praktyczne sposoby radzenia sobie z nimi
Zapraszamy do śledzenia naszych szkoleń:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/
naszych audytów:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/audyty-v-premium/
oraz do odwiedzenia naszego bloga:
https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/blog/
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.
Servus Comp Data Security, Świętokrzyska 12/403 30-015 Kraków
tel. +48 608 407 668, +48 12 631 91 22 biuro@servus-comp.pl
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.