CZY I DLACZEGO WARTO WDROŻYĆ W BANKU SPÓŁDZIELCZYM NOWOCZESNY MARKETING?
NA JAKIE PYTANIA M.IN. UDZIELAMY ODPOWIEDZI?
Jak wprowadzić nowoczesny marketing do Banku Spółdzielczego?
Jakie działania należy podjąć, aby produkty Banku Spółdzielczego były widoczne w internecie?
Czy jest to możliwe, jeśli personel wielozadaniowy nie posiada wiedzy na ten temat?
Jak pozycjonować produkty Banku w internecie organicznie nie wydając pieniędzy?
Jak prowadzić skuteczną reklamę Banku w Google Ads i Facebook Ads pozwalającą pozyskać Klientów?
Jak ma być zaprojektowana i zbudowana strona internetowa Banku aby była widoczna w sieci dla robotów wyszukiwarek oraz dla Klientów?
Co to jest SEO i dlaczego jest tak ważne?
Co to jest UX i jakie ma znaczenie dla nas i dla naszych Klientów?
Czy warto korzystać z fanpage na Facebooku?
Jak zoptymalizować działania marketingowe w Banku?
Do czego ma służyć strategia marketingowo-sprzedażowa w Banku Spółdzielczym?
Jak sprzedawać więcej niż konkurencja, wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingowe?
Jak nadzorować i rozliczać działania marketingowe w Banku?
Jak wykorzystać przepisy RODO do pozyskania Klientów?
JAKIMI METODAMI DOCHODZIMY DO CELU?
Szkolenia i warsztaty praktyczne oparte na realnych przykładach i metodach.
Opracowanie autorskich koncepcji nowoczesnego marketingu dla Banków Spółdzielczych.
Podczas indywidualnych sesji ekspertów z zainteresowanymi osobami z Banków.
Outsourcing prac marketingowych wykonywany na zlecenie Banku:
- Opracowanie koncepcji nowoczesnej strony internetowej
- Prowadzenie FanPage FB
- Prowadzenie reklamy produktów bankowych na Facebook Ads
- Prowadzenie reklamy produktów bankowych w GOOGLE Ads
- Zarządzanie reklamą zewnętrzną bazującą na lokalnych mediach
- Inne tematy marketingowe
DLA KOGO PRZEZNACZONA JEST KONCEPCJA NOWOCZESNEGO MARKETINGU?
Dla Zarządów Banków chcących uruchomić sprawny i nowoczesny marketing oparty głównie o marketing internetowy.
ZADZWOŃ I ZAPYTAJ!
Temat marketingu jest trudny do zrozumienia dla osób niedoświadczonych.
Rozmawiamy z Państwem prostym językiem i tłumaczymy prosto tak, aby ze zrozumieniem dotrzeć do celu. Bazujemy na sprawdzonych metodach opartych o praktyczne, sprawdzone rozwiązania.
Na wiele innych pytań otrzymają Państwo odpowiedź zapoznając się z autorską koncepcją nowoczesnego marketingu dla Banków Spółdzielczych, która została umieszczona poniżej.
Koncepcja została opracowana na podstawie zebranych doświadczeń w trakcie:
- rozmów przeprowadzonych z pracownikami Banków, którzy zajmują się marketingiem.
Wysłuchaliśmy ich bolączek, przemyśleń; - prowadzonych szkoleń, w trakcie których zbieraliśmy opinie Zarządów, pracowników Banków nt. nurtujących ich problemów oraz oczekiwań związanych z marketingiem, a właściwie z jego brakiem w części banków. W Bankach Spółdzielczych temat ten dopiero zaczyna być dostrzegany jako ważny;
- podczas audytów: bezpieczeństwa informacji, zgodności z RODO, rekomendacji D, bezpieczeństwa sieci informatycznych innych, w czasie których widzieliśmy dużo problemów w kontaktach pracowników bezpośredniej obsługi Klienta;
- wieloletniego doświadczenia w tworzeniu koncepcji marketingu w firmach i Bankach Spółdzielczych;
- koncepcji marketingowej, która była wykładana na I Studiach MBA dla Zarządów Banków Spółdzielczych: „Zarządzanie bankiem spółdzielczym” MASTER OF BUSINESS ADMINISTRATION na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie.
DLACZEGO WARTO NAM ZAUFAĆ?
- Posiadamy wieloletnie doświadczenie w pracy z Bankami Spółdzielczymi na terenie całej Polski.
- Prowadzimy szkolenia - https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/
- Wykonujemy audyty, doradztwo - https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/audyty/
- Jesteśmy ekspertami w wielu dziedzinach bankowości.
Do celu dążymy prostymi, praktycznymi i sprawdzonymi metodami. - Wywodzimy się ze struktur ZRBS Warszawa O/Kraków, gdzie wdrażaliśmy rekomendację D w Bankach Spółdzielczych. Po wprowadzeniu czynności zabronionych dla biegłych rewidentów rozpoczęliśmy działalność pod szyldem niezależnej firmy, co czynimy do dnia dzisiejszego.
- Na życzenie udostępniamy listę banków i organizacji, z którymi współpracujemy.
- Prowadzimy również wortal wiedzy dla Banków Spółdzielczych: www.premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.