CZY I DLACZEGO WARTO WDROŻYĆ W BANKU SPÓŁDZIELCZYM NOWOCZESNY MARKETING?

JAK WDROŻYĆ NOWOCZESNY MARKETING W BANKU SPÓŁDZIELCZYM Servus Comp

 

CZY I DLACZEGO WARTO WDROŻYĆ W BANKU SPÓŁDZIELCZYM NOWOCZESNY MARKETING?

 

NA JAKIE PYTANIA M.IN. UDZIELAMY ODPOWIEDZI?

Jak wprowadzić nowoczesny marketing do Banku Spółdzielczego?

Jakie działania należy podjąć, aby produkty Banku Spółdzielczego były widoczne w internecie?
Czy jest to możliwe, jeśli personel wielozadaniowy nie posiada wiedzy na ten temat?

Jak pozycjonować produkty Banku w internecie organicznie nie wydając pieniędzy?

Jak prowadzić skuteczną reklamę Banku w Google Ads i Facebook Ads pozwalającą pozyskać Klientów?

Jak ma być zaprojektowana i zbudowana strona internetowa Banku aby była widoczna w sieci dla robotów wyszukiwarek oraz dla Klientów?

Co to jest SEO i dlaczego jest tak ważne?

Co to jest UX i jakie ma znaczenie dla nas i dla naszych Klientów?

Czy warto korzystać z fanpage na Facebooku?

Jak zoptymalizować działania marketingowe w Banku?

Do czego ma służyć strategia marketingowo-sprzedażowa w Banku Spółdzielczym?

Jak sprzedawać więcej niż konkurencja, wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingowe?

Jak nadzorować i rozliczać działania marketingowe w Banku?

Jak wykorzystać przepisy RODO do pozyskania Klientów?

 

JAKIMI METODAMI DOCHODZIMY DO CELU?

Szkolenia i warsztaty praktyczne oparte na realnych przykładach i metodach.

Opracowanie autorskich koncepcji nowoczesnego marketingu dla Banków Spółdzielczych.

Podczas indywidualnych sesji ekspertów z zainteresowanymi osobami z Banków.

Outsourcing prac marketingowych wykonywany na zlecenie Banku:

  • Opracowanie koncepcji nowoczesnej strony internetowej
  • Prowadzenie FanPage FB
  • Prowadzenie reklamy produktów bankowych na Facebook Ads
  • Prowadzenie reklamy produktów bankowych w GOOGLE Ads
  • Zarządzanie reklamą zewnętrzną bazującą na lokalnych mediach
  • Inne tematy marketingowe

 

DLA KOGO PRZEZNACZONA JEST KONCEPCJA NOWOCZESNEGO MARKETINGU?

Dla Zarządów Banków chcących uruchomić sprawny i nowoczesny marketing oparty głównie o marketing internetowy.

ZADZWOŃ I ZAPYTAJ!

Temat marketingu jest trudny do zrozumienia dla osób niedoświadczonych.

Rozmawiamy z Państwem prostym językiem i tłumaczymy prosto tak, aby ze zrozumieniem dotrzeć do celu. Bazujemy na sprawdzonych metodach opartych o praktyczne, sprawdzone rozwiązania.

 

Na wiele innych pytań otrzymają Państwo odpowiedź zapoznając się z autorską koncepcją nowoczesnego marketingu dla Banków Spółdzielczych, która została umieszczona poniżej.

Koncepcja została opracowana na podstawie zebranych doświadczeń w trakcie:

  • rozmów przeprowadzonych z pracownikami Banków, którzy zajmują się marketingiem.
    Wysłuchaliśmy ich bolączek, przemyśleń;
  • prowadzonych szkoleń, w trakcie których zbieraliśmy opinie Zarządów, pracowników Banków nt. nurtujących ich problemów oraz oczekiwań związanych z marketingiem, a właściwie z jego brakiem w części banków. W Bankach Spółdzielczych temat ten dopiero zaczyna być dostrzegany jako ważny;
  • podczas audytów: bezpieczeństwa informacji, zgodności z RODO, rekomendacji D, bezpieczeństwa sieci informatycznych innych, w czasie których widzieliśmy dużo problemów w kontaktach pracowników bezpośredniej obsługi Klienta;
  • wieloletniego doświadczenia w tworzeniu koncepcji marketingu w firmach i Bankach Spółdzielczych;
  • koncepcji marketingowej, która była wykładana na I Studiach MBA dla Zarządów Banków Spółdzielczych: „Zarządzanie bankiem spółdzielczym” MASTER OF BUSINESS ADMINISTRATION na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie.

Pobierz w PDF: Nowoczesny marketing w Banku Spółdzielczym - moduł Inowoczesny marketing w banku spółdzielczymnowoczesny marketing w banku spółdzielczym

DLACZEGO WARTO NAM ZAUFAĆ?

  • Posiadamy wieloletnie doświadczenie w pracy z Bankami Spółdzielczymi na terenie całej Polski.
  • Prowadzimy szkolenia - https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/szkolenia-dla-bankow/
  • Wykonujemy audyty, doradztwo - https://premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl/audyty/
  • Jesteśmy ekspertami w wielu dziedzinach bankowości.
    Do celu dążymy prostymi, praktycznymi i sprawdzonymi metodami.
  • Wywodzimy się ze struktur ZRBS Warszawa O/Kraków, gdzie wdrażaliśmy rekomendację D w Bankach Spółdzielczych. Po wprowadzeniu czynności zabronionych dla biegłych rewidentów rozpoczęliśmy działalność pod szyldem niezależnej firmy, co czynimy do dnia dzisiejszego.
  • Na życzenie udostępniamy listę banków i organizacji, z którymi współpracujemy.
  • Prowadzimy również wortal wiedzy dla Banków Spółdzielczych: www.premiumbank.zadbajobezpieczenstwo.pl

 

Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.

Servus Comp Data Security , Mazowiecka 25/502  30-019 Kraków  
tel.  +48 12 631 91 22   biuro@servus-comp.pl
PODEJMIEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE WYZWANIE!

Dodaj komentarz